بین الملل

مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، استقلال کشور است

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی در گفت‌وگو با آنا:

مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، استقلال کشور است

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی گفت: در رژیم پهلوی به رژیم سلطه‌گر وابستگی داشتیم؛ اما به لطف ولایت‌های امام کبیر انقلاب اسلامی و حمایت قاطع رحلت عزیز ایران به استقلال و عزت رسیدیم و به تمام ارزش‌های ایرانی‌اسلامی دست پیدا کردیم.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی با بیان اینکه مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، استقلال کشور عزیزمان است، در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: در رژیم پهلوی به رژیم سلطه‌گر وابستگی داشتیم؛ اما به لطف ولایت‌های امام کبیر انقلاب اسلامی و حمایت قاطع رحلت عزیز ایران به استقلال و عزت رسیدیم و به تمام ارزش‌های ایرانی‌اسلامی دست پیدا کردیم.

جانشین رئیس ستاد فراجا عنوان کرد: سایر موضوعات سیاسی، نفوذ در منطقه و احتزاز پرچم ایران در تمامی مجامع بین‌الملل به عنوان یک کشور معتقد مطرح و تاثیرگذار در تمامی تغییرات منطقه‌ای و بین المللی به دلیل پشتیبانی‌های مردم از نظام سیاسی کشور است.

وی به آزادی بیان و استقلال مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: از خداوند ۶۰ سال سن گرفتم و از روز اولی که در راهپیمایی شرکت کردم، ذره‌ای از تعداد و حمایت ملت کم نشده است. همان‌طور که مردم اوایل ۱۳۵۷ پشت نظام و ولی فقیه خود بودند، الان هم با این استمرار اعم از فقیر و کبیر در این مراسم راهپیمایی حضور دارند. در واقع، کسی نمی‌تواند مردم را به شرکت در این مراسم مجبور کند و آنها فقط برای حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی در این مراسم گرد هم آمدند.

تیم خبری بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای طبیعی و محیط زیستی جهانی. با استفاده از دانش در حوزه محیط زیست و تغییرات آب و هوا، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم. با تمرکز بر اثرات رویدادهای طبیعی بر جوامع، نقشه‌ای کامل از تغییرات زمین را برای شما می‌کشم.
دکمه بازگشت به بالا