علمی

بیش از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در ۲ سال گذشته در کشور افتتاح شده است

اخبار ایران من/تهران معاون اجرایی رییس جمهور گفت: طی دو سال گذشته از عمر دولت بیش از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور افتتاح شده است و ۱۰ درصد تمام تخت بیمارستانی در کل کشور در همین دو سال عمر دولت افتتاح شده است.

به گزارش اخبار ایران من ، محسن منصوری شامگاه پنجشنبه ۱۳ آنلاین ماه در حاشیه افتتاح استخر در شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که مساله سلامت برای دولت اهمیت ویژه دارد، افزود: از ابتدای تاریخ تا آغاز دولت سیزدهم حدوداً ۱۵۰ هزار تخت بیمارستانی ایجاد شده که از این میان ۱۶ هزار تخت در دو سال عمر این دولت افتتاح  شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: ما به سرعت در حال تکمیل پروژه‌های نیمه تمام هستیم، امروز بیمارستان حکیم افتتاح شد، قبل از آن بیمارستان شهدای تجریش که به نام غدیر نام گذاری شد و قبل از آن بیمارستان حضرت مهدی (عج) به بهره برداری رسید، به امید خدا کمتر از یک ماه دیگر بیمارستان شهریار که بیش از ۳۰۰ تخت بیمارستانی دارد، به بهره برداری می‌رسد.

منصوری با بیان این که ۳۳ سال از کلنگ زنی بیمارستان شهریار می‌گذرد، گفت: بعد از بیمارستان شهریار شاهد افتتاح بیمارستان اسلامشهر خواهیم بود، به موازات آن بیمارستان پیشوا و بیمارستان شهید مفتح ورامین در حال اجراست و سعی می‌کنیم به فضل خدا طی دو سال مانده از عمر دولت نیاز بهداشتی و درمانی منطقه به ویژه شرق استان تهران به طور کامل رفع شود.

وی در خصوص بیمارستان پیشوا نیز گفت: تکمیل بیمارستان‌ها و پروژه‌های نیمه کاره پیشوا را ماهانه به طور مستمر پیگیری می‌کنم و گزارش‌هایی از فرماندار می‌گیریم، بیمارستان پیشوا مشکلی در تأمین منابع ندارد و کار با جدیت در حال اجراست.

این عضو هیأت دولت با بیان اینکه بیمارستان پیشوا در ابتدا مشکلات حقوقی متعدد داشت، گفت: زمین بیمارستان دچار مساله بود، پیمانکار نداشت، در میان اعتبارات ملی ردیفی نداشت، اما با اجرای کار کارشناسی و نیز سفر رئیس جمهور گره‌های موجود باز شده، پیمانکار انتخاب شده و عدد خوبی برای اجرای این بیمارستان تزریق شده و به مردم خوب پیشوا وعده می‌دهم، که بیمارستان پیشوا به هیچوجه معطل تأمین اعتبار نماند.

انتهای پیام

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا