ایران کسب و کارمردم و اجتماع

چرا هنگام خرید یا فروش خانه به وکیل نیاز دارید؟

هنگام خرید ملک در یک کشور خارجی باید به نکات زیادی توجه کرد. بدون کمک یک متخصص که مقررات و قوانین را به خوبی می شناسد، به آرامی نهایی کردن این روند دشوار است. این بدان معنا نیست که مطمئناً بدون وکیل با مشکل مواجه خواهید شد. اما، چرا ریسک کنیم؟

تلاش برای جلوگیری از هزینه های قانونی خرید خانه با عدم استخدام وکیل می تواند مانند راه رفتن روی یخ نازک باشد. نقش وکیل در خرید ملک می تواند بسیار مهم باشد. شما می توانید با استخدام یک وکیل ملکی با هزینه نسبتا کم، تمام خطرات را از بین ببرید و با نکات مهم حقوقی برای خرید ملک در ترکیه آشنا شوید. هزینه های وکلا برای خرید ملک در مقایسه با هزینه خرید ملک که باعث ایجاد مشکل می شود، مبلغ مهمی نیست. به خصوص هنگام خرید، کمک وکیل یک دارایی تجاری مهم است که مطمئن شوید کارها به درستی انجام می شوند.

بنابراین هنگام خرید ملک در یک کشور خارجی که قانون ثبت زمین را نمی‌دانید و نمی‌توانید به زبان محلی صحبت کنید، انتخاب عاقلانه‌ای خواهد بود. با این حال، هنگام خرید ملک از طریق آنتالیا هومز، نیازی به استخدام وکیل یا وکیل ندارید. وکلای شرکت ما تمام اقدامات لازم را انجام می دهند و فرآیند خرید را به طور کامل دنبال می کنند تا از حقوق شما محافظت کنند.

چگونه در ترکیه به صورت قانونی ملک بخریم؟

خرید ملک در ترکیه نسبت به اکثر کشورها آسانتر و سریعتر است. با این حال، اگر برای اولین بار است که در ترکیه ملک خریداری می کنید، به کمک یک متخصص نیاز خواهید داشت. استخدام وکیل برای خرید ملک در ترکیه الزامی نیست. علاوه بر این، اگر با یک مشاور املاک حرفه ای سر و کار دارید، نیازی به وکیل ندارید. با این وجود، استخدام وکیل تضمین می کند که ملکی که خریداری می کنید از نظر قانونی مناسب است و فرآیند خرید به طور موثر مدیریت می شود و با علایق شما سازگار است.

یک وکیل خرید خانه مراحل خرید ملک را دنبال می کند تا مطمئن شود که کارها برای منافع شما درست پیش می رود. ما می توانیم چک هایی را که یک وکیل ملکی برای شما انجام می دهد به صورت زیر مشخص کنیم.

زمانی که تصمیم به خرید ملک می گیرید و با فروشنده به توافق می پردازید، وکیل ملکی شما، پیش نویس قرارداد فروش شامل تمام شرایط قرارداد را تنظیم می کند. از آنجایی که قراردادهای فروش می توانند به عنوان اسناد گواهی در صورت بروز هرگونه اختلاف مورد استفاده قرار گیرند، قرارداد فروش ملک باید توسط وکلای حرفه ای تنظیم شود.

یک وکیل ملکی سند مالکیت ملک را بررسی می کند تا اطمینان حاصل کند که ملکی را که به شما نشان داده شده است خریداری می کنید.

وکلای املاک اطلاعاتی را در مورد وضعیت فیزیکی و مالی ملکی که می‌خرید جمع‌آوری می‌کنند. هدف این است که اطمینان حاصل کنید که در حال خرید ملک هستید، نه مشکلاتی که با خانه همراه است. وکلا بررسی می کنند که آیا ملک دارای بدهی، مشکل یا پرونده های حقوقی گذشته نباشد. آنها همچنین مدارک تصدیق خانه مانند پروانه ساختمانی و گواهی سکونت را بررسی می کنند.

  • حصول اطمینان از انتقال صحیح سند

با بررسی تمام اطلاعات و اطمینان از یک قرارداد فروش مناسب، وکلا به شما کمک می کنند تا ملک مناسب را تحت شرایط توافق شده خریداری کنید.

وکیل شما می تواند تمام مراحل قانونی خرید ملک را از طرف شما انجام دهد اگر وکالت نامه ای به او بدهید. خرید از طریق وکیل یک گزینه مناسب برای کسانی است که زمان لازم برای انجام مراحل را ندارند. سپردن کار به یک متخصص حتی در صورت داشتن زمان، راحت تر است.

آیا برای خرید ملک در ترکیه به 2 وکیل نیاز دارم؟

هنگام خرید ملک در ترکیه، برای انجام این فرآیند به دو وکیل نیاز ندارید. یک وکیل برای مشاوره حقوقی خرید ملک کافی است. یک وکیل می تواند روند خرید شما را با موفقیت و ایمن پیگیری کند.

در صورتی که هر دو طرف بخواهند از یک وکیل استفاده کنند، وکیل باید برای حفظ حقوق هر دو، فرآیند را با دقت مدیریت کند. اگرچه از نظر قانونی امکان پذیر است، اما توصیه نمی شود که وکیلی مشابه فروشنده استخدام کنید. استخدام وکیل به شما آرامش می دهد زیرا می دانید که وکیل شما فقط به منافع شما اهمیت می دهد.

آنتالیا هومز به عنوان پیشروترین شرکت املاک و مستغلات در ترکیه، روند خرید ملک را به خریداران ملک از سراسر جهان ارائه می دهد. تیم کارشناسان املاک محلی ما به بیش از 20 زبان صحبت می کنند. هنگام خرید ملک در ترکیه با آنتالیا هومز، با شخصی برخورد خواهید کرد که به زبان مادری شما صحبت می کند و فرهنگ شما را می شناسد و انتظارات شما را به خوبی درک می کند.

ما قبل از اینکه ملکی را در مجموعه خود برای فروش معرفی کنیم، مطالعه دقت لازم را انجام می دهیم. از این رو ما فقط املاکی را به مشتریان خود پیشنهاد می کنیم که در هیچ مرحله ای مشکلی ایجاد نکنند. همچنین ما به عنوان یک شرکت املاک و مستغلات به عنوان داور بین خریداران و فروشندگان عمل می کنیم تا با حفظ حقوق طرفی نخرید یک خانه رویایی مستلزم هیجان، احساس غرور و شعفی است که به دلیل پیچیدگی های موجود، همراه با نگرانی های فراوان و حتی تردید است.

خرید یک خانه یا هر ملک مستلزم اخذ اسناد معتبر است تا اطمینان حاصل شود که قرارداد بین خریدار خانه و فروشنده کاملا به طور قانونی انجام می شود. تنظیم اسناد و طی کردن رویه‌ های قانونی، در برخی از موارد ممکن است نادیده گرفته شوند که این امر خود باعث سوء استفاده افراد کلاهبردار خواهد شد.

بنابراین در چنین مواقعی به یک وکیل ملکی آگاه و با تجربه نیاز داردی که با شناخت کامل از رویه ها و قوانین املاک می تواند به شما کمک کند، اطیمنان حاصل کنید که مالک ملک خریداری شده تنها شما خواهید بود.

اهمیت استخدام وکیل ملکی هنگام خرید خانه

یک وکیل ماهر املاک و مستغلات می تواند به طرق مختلف در مراحل تنظیم قرارداد فروش ملک به شما کمک کند. در صورتی که برای خرید خانه به مشاورین املاک مراجعه می کنید و تنها با نوشتن یک مبایعه نامه در این آژانس ها بسنده می کنید، ممکن است با خطراتی همچون کلاهبرداری فروشندگان سودجو مواجهه شوید.

در برخی از موارد مشاهده شده است که فروشنده ملک مورد نظر را به افراد مختلف می فروشد و خریداران بدون آنکه مطلع باشند در دام کلاهبرداری فروش ملک قرار می گیرند.

معمولا مشاورین املاک تنها به عنوان دلال و واسطه به حساب می آیند. این قبیل افراد اغلب از دانش حقوقی کافی برای خرید و فروش ملک برخوردار نیستند. علاوه بر این، مشاورین املاک به بانک اطلاعاتی املاک و اخذ سوابق اشخاص برای تنظیم سند دسترسسی ندارند.

اما یک وکیل ملکی با تجربه با بهره مندی از دانش حقوقی خود می تواند به شما کمک کند که از خرید ملک خود اطمینان حاصل کنید. آنها می توانند به بانک اطلاعاتی املاک و سوابق افراد دسترسی داشته باشند، بنابراین به هنگام خرید ملک، با مراجعه به بانک اطلاعاتی املاک و سوابق فروشنده اطلاعات معتبری در مورد ملک کسب خواهند کرد. در ادامه توضیح خواهیم داد که یک وکیل ملکی با تجربه چگونه می تواند در خرید خانه به شما کمک کند.

تحقیق و مذاکره

یک فروشنده ممکن است همیشه اطلاعات 100٪ دقیق را در تبلیغات خود قرار ندهد. تشخیص اینکه آیا جزئیات ذکر شده توسط فروشنده واقعی هستند یا خیر، به خصوص برای یک خریدار جدید آسان نیست. بنابراین، ایده خوبی است که یک وکیل ملکی استخدام کنید که آگاهی بیشتری از این موارد داشته باشد و به خوبی وضعیت فعلی خرید و فروش را شناسایی کند.

یک وکیل می تواند در مورد اصالت مالکیت فروشنده به خریدار کمک کند. همچنین می تواند قراردادی را که بین خریدار و فروشنده منعقد می‌شود بررسی نماید و به بندهایی اشاره کند که به نفع خریدار نیست. از این رو، در صورتی که قرار باشد تغییراتی در قرارداد فروش ملک ایجاد شود، وکیل می تواند خریدار را از طریق آن راهنمایی کند. علاوه بر این، وکیل می تواند در صورتی که فروشنده تمام تأییدات قانونی را کسب کرده باشد، تحقیق کند.

فرآیند جستجو و تنظیم قرارداد فروش ملک

وکیل ملک می تواند به خریدار کمک کند تا کل فرآیند خرید و بسته شدن معامله خرید و فروش خانه را پیگیری نماید. مشاوره حقوقی و کمک او برای بیمه، بازرسی، جستجوی عنوان و مستندات می تواند بسیار سودمند باشد.

علاوه بر این، وکیل ملکی می‌ تواند کلیه قراردادهای پایانی را آماده، بررسی و به ‌روزرسانی نماید و از ساده ‌تر شدن فرآیند معامله اطمینان حاصل کند. از آنجایی که خرید ملک بسیار پیچیده است، لازم است در طول فرآیند خرید آن از راهنمایی کافی برخوردار باشید.

حل مشکل

به طور معمول، چالش ‌هایی که در فرآیند خرید خانه وجود دارد ممکن است بدون اعلام پیش بیایند. وکیل املاک می تواند در جلوگیری یا غلبه بر مسائلی که ممکن است در هنگام خرید خانه ایجاد شود به شما کمک کند. بنابراین، می توان گفت که وکیل ملکی می تواند خطرات احتمالی را در خرید خانه پیش بینی کند.

معرفی بهترین وکیل ملکی در شیراز

یکی از بهترین وکلای پایه یک در شیراز که می تواند در تنظیم قرادادهای خرید و فروش و جلوگیری از فروش یک ملک به چند نفر به شما کمک کند غلام حسین خلیفه است.

در صورتی که مایلید اطیمنان حاصل کنید که ملکی که تصمیم دارید آن را خریداری کنید تنها به شما فروخته می شود می توانید با مراجعه به دفتر حقوقی غلام حسین خلیفه در شیراز و با مشاوره ایشان با اطمینان ملک خود را خریداری نمایید.

ما هزاران سند مالکیت را “بدون شکست” به خریداران از سراسر جهان تحویل داده ایم. به طور خلاصه، شما نیازی به استخدام وکیل برای خرید ملک با آنتالیا هومز ندارید، زیرا وکلای شرکت ما بسیار خوشحال خواهند شد که در این فرآیند به شما کمک کنند. اما اگر می خواهید برای خرید ملک در ترکیه یک وکیل مستقل استخدام کنید، می توانیم لیستی از وکلای مستقل انگلیسی زبان را در اختیار شما قرار دهیم.

 

دکمه بازگشت به بالا