اقتصادی

درمان دردهای میگرنی، دندانی و اختلالات خواب با استنشاق نانو پدهای معطر

با استفاده از گیاهان پوسیدگی ، تیمی از محققان رایحه هایی ایجاد کردند که علاوه بر بهبود زخم ها ، می تواند باعث پوسیدگی دندان ها شود ، در حالی که مسکن ها می توانند سردردهای میگرنی و اختلالات خواب را کاهش دهند.

فرزانه نایب حبیبا ، دکترای مهندسی پزشکی ، دانشگاه صنعتی امیرکبیر یکی از محققان این پروژه در مصاحبه با اخبار ایران من ، وی اظهار داشت: در این مطالعه یک فاکتور فرم ایجاد کردیم و حاوی یک مشعل بخور است که می تواند در طی یک ماه بقایای تنگی بخار را آزاد کند و در این مدت از بهترین خواص آنها استفاده کند.

وی همچنین گفت که قرار است این مقالات در محل 6 مورد استفاده قرار گیرد: از نانو الیاف برقی اصلاح شده با مواد ضد میکروبی یا سایر مواد مانند داروها و سایر مواد افزودنی برای چندین منظور استفاده شده است.

نایب حبیب یکی از اصطلاحات مورد استفاده در بسته مواد غذایی را برشمرد و افزود: گل توت فرنگی و طی یک هفته از بین می رود و ما در صادرات مشکل داریم ، به همین دلیل می توان از این پد برای ماندگاری اضافی این نوع مواد مغذی استفاده کرد؛ زیرا دستگاه تولید شده می تواند میوه را به مدت یک ماه یا بیشتر ذخیره کند.

وی همچنین از درمان اختلالات خواب ، افسردگی و استرس ، درمان میگرن ، “بهبود زخم” ، “تسکین درد دندان” و جلوگیری از گسترش ناخالصی ها “از دیگر فعالیت های موجود در صفحه عنوان کرد و یادآور شد: عطرها بسته به نحوه استفاده آنها متفاوت است. به عنوان مثال” از دستگاه استخراج لوندر برای خیس کردن استفاده شده است.

“لیدوکائین به عنوان خمیردندان استفاده می شود. اما در این حالت تا زمانی که فرد به دندانپزشک مراجعه کند ، می تواند درد دندان را تسکین دهد.

وی با استناد به استثنائات مورد استفاده در این سد ، اظهار داشت: مواد به کار رفته در این سقف از پوست درخت ، برگ ، ساقه و ریشه گیاهان دارویی گرفته می شود و حاوی خواص بسیاری مانند آنتی اکسیدان ، ضد التهاب ، ضد میکروب ، ضد ویروس و ضد سرطان است.

نایب حبیب نحوه استفاده از پد را تشریح کرد و گفت: “صدمات به روغنهای اساسی یا سرکوب کننده ها نقش مهمی در تنظیم عصبی دارند و این تکنیک به عنوان داروی سنتی چینی برای درمان صرع استفاده می شود.”

وی گفت: “به دلیل خاصیت ضد التهابی ، از آنها در ترمیم زخم ها برای کشتن میکروب ها بدون آسیب رساندن به سلول های ریز در روده جدید استفاده می شود.”

وی گفت: “ما از نانوالیاف الکتروریسی استفاده کرده ایم که حاوی مواد افزودنی در فرمولاسیون این پد است.” “

یک محقق در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تأیید کرده است که: نانوالیاف برای عوامل بیماری زای با عملکرد بالا ، بدون تولید پاتوژن ها باعث تولید پاتوژن نمی شوند و جایگزین مناسبی برای سموم دفع آفات هستند. علاوه بر این ، فیبر حاوی خواص آنتی اکسیدانی در درمان بیماری ها ، تسکین انواع بیماری ها از جمله درد دندان ، سردرد و درد مزمن است و می توان از آن در طب داخلی و رژیم غذایی استفاده کرد.

نایب حبیب اظهار داشت: از آنجا که ترکیبی از میکروب ها باعث کاهش عمر قفسه و افزایش خطر سایر بیماری ها می شوند ، بنابراین مواد مغذی ، آنزیم ها و مواد مغذی مورد استفاده در سموم دفع آفات توسط سازمان غذا و داروی آمریکا به دلیل اقدام شدید در برابر آن تأیید می شود. و غذاهای مختلف ، و اینکه می توان آن را به عنوان خرده فروش مواد غذایی “بدون مجوز” استفاده کرد.

وی اضافه کرد: “مطالعات مربوط به بذور توت فرنگی نشان داده است که نانوالیاف الکتروریکی حاوی عصاره دارچین بهترین راه برای محافظت از توت فرنگی از آسیب است.” قارچ نیز قابل استفاده است.

نایب حبیب اظهار داشت: از این نانوالیبرهای معطر به دلیل ترکیب مواد معطر می توان برای کمک به سردرد استفاده کرد. عصاره های گیاهی علاوه بر معطر ، ضد میکروبی و ضد باکتریایی رایج هستند. هسته سر نانوالیاف با درد در رگ های خونی باز شده و سر تازه می شود.

وی افزود: روغن استخراج شده می تواند عطر را به مدت یک ماه حفظ کند و به همین دلیل محصول از بین نمی رود. از این ابزار همچنین می توان برای ماسک های تنفسی استفاده کرد که در ترکیب با تصفیه می توانند عطر دلپذیری داشته باشند.

نایب حبیب یادآور شد: “چنین سیستمی مبتنی بر آروماتراپی ابن سینا است که ما در بازار ارائه داده ایم. در این میان مدل های آزمایشگاهی از این طریق تهیه شده اند و باید افرادی را بفروشند که جذب کنند.”

به گفته وی ، کار توسط دکتر انجام شده است. اکبری و مهندس فائزه آقا بالی.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا