عمومی

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور کردستان در روز طبیعت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ رضا همتی‌زاده شامگاه شنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان اعلام کرد: با نزدیک شدن به روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت)، کلیه کارکنان پلیس راهور استان جهت ارتقا امنیت ترافیکی در آماده باش ۱۰۰ در صد هستند و توصیه ما به شهروندان و مسافران این است که با رعایت قوانین و مد نظر قرار دادن تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی، از وقوع حوادث رانندگی ناگوار پیشگیری کنند.

وی افزود: رانندگان وسایل نقلیه باربری و همچنین وانت بارها از حمل و جابجایی مسافر در قسمت بار جداً خودداری کرده و در صورت حمل مسافر در محل بار ضمن اعمال قانون، از خروج خودرو جلوگیری به عمل می‌آید.

رئیس پلیس راهور کردستان تصریح کرد: شهروندان عزیز مراقب کودکان و سالمندان باشند و از رها کردن آنها در کنار راه و بازی کردن بچه‌ها در خیابان‌ها و معابر اصلی در محلی که خانواده‌ها نشسته‌اند جلوگیری نمایند.

وی اظهار کرد: شهروندان و رانندگان ضمن مدیریت زمان رفت و برگشت، برنامه‌ریزی و زمان برگشت را به ساعات پایانی روز موکول نکرده و با مأموران پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ همتی زاده با بیان اینکه در روز طبیعت پلیس با تخلفات حادثه ساز، سرعت و سبقت‌های غیرمجاز با قاطعیت برخورد خواهد کرد، گفت: شهروندان عزیز از گذاشتن سبزه بر روی سقف، کاپوت یا صندوق عقب خودرو پرهیز کنند زیرا افتادن سبزه در کف خیابان‌ها باعث لغزندگی و بروز حادثه می‌شود.

رئیس پلیس راهور کردستان یادآوری کرد: رانندگان از عجله و شتاب پرهیز و با صبر و حوصله در رانندگی از وقوع تصادفات و حوادث ناگوار جلوگیری کنند و با پایبندی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، سفر خوبی را در روز طبیعت برای خود و خانواده شأن هدیه کنند.

دکمه بازگشت به بالا