ورزشی

واکنش باشگاه پرسپولیس به حواشی تمدید قرارداد بازیکنان

به گزارش خبرگزاری اخبار ایران من؛ سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:

«تمدید قرارداد با بازیکنان برگزیده و مورد توجه که قرارداد آن‌ها رو به پایان است، همواره از اهم اقداماتی است که باشگاه‌های ورزشی به دنبال آن هستند و هواداران باشگاه‌ها نیز دغدغه آن را دارند.

باشگاه پرسپولیس از این قاعده مستثنی نیست و قطعا این موارد بر ما پوشیده نیست ولی این که چه ماجرایی در کار است تا یک مطالبه منطقی، درست در آستانه شروع مجدد مسابقات و رقابت تنگاتنگی که با دیگر رقبا برای دفاع از عنوان قهرمانی داریم به هجمه و چالش علیه پرسپولیس و بازیکنان آن بدل شود، جای تامل و اندیشه دارد و از هواداران می‌خواهیم به این جنبه از موضوع و موارد دیگری که در ادامه می‌آید توجه کنند.
پرسپولیس پس از فائق آمدن بر چالش‌ها و مشکلات گوناگون از جمله تاثیر منفی اشتباهات داوری که به جابه‌جایی رتبه تیم‌ها در جدول در پایان نیم فصل منجر شد و این خود تبعات، تغییرات، فشارها و حاشیه‌هایی را به باشگاه و تیم تحمیل کرد، به کورس قهرمانی بازگشت و قطعا نمی‌خواهیم پس از زحماتی که کشیده شد، تمرکز و آرامش تیم و بازیکنان با تحمیل مسایل و چالش‌های جدید بر هم بریزد و مجموعه پرسپولیس را به کارزاری از اخبار و شایعات جدید بدل کنیم. موضوعی که بسیاری برای آن تلاش شبانه‌روزی دارند و برای مهندسی لیگ و قهرمانی، آن را هم در دستور کار برنامه‌های خود قرار می‌دهند.
بر این اساس، ضمن آن که باشگاه در هر مقطعی از فصل فوتبال از خواست و آمادگی هر یک بازیکنان برای مذاکره و عقد قرارداد جدید، استقبال می‌کند بر اساس رسالت کاری خود، برای این منظور برنامه زمان‌بندی خاص خود را هم دارد.
تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس در حال حاضر روی بازپس گیری جایگاه بر حق خود متمرکز است و طرح پاره‌ای مسایل و موارد ، به نظر به نام پرسپولیس و منافع آن است ولی در باطن اهداف دیگری را دنبال می‌کند. در بخش مدیریتی و اجرایی باشگاه نیز، در حال حاضر تمرکز مجموعه روی چند موضوع بسیار مهم از جمله اخذ مجوز حرفه‌ای و تامین منابع مالی و اعتبار لازم برای انجام تعهدات قراردادی و معوقات در قبال اعضای تیم در فصل جاری و برای فصل آینده است.
شرایط بودجه‌ای، عامل متغیر مهم برای بستن تیم فصل آینده خواهد بود و به نظر نیاز به توضیح ندارد که این موضوع تا چه میزان وابسته به بحث مالکیت و واگذاری سهام مدیریتی است که هم اکنون از سوی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مسوول در حال پیگیری است. باشگاه با حضور سهامداران جدید، استراتژی‌های خاص خود را نیز خواهد داشت که امری بدیهی است.»

258 258

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا