علمی

معرفی گوشی ارزان سامسونگ با باتری غول‌پیکر

به گزارش اخبار ایران من، گوشی‌های سری F سامسونگ اغلب طراحی ساده‌تری از همتایان سری A خود دارند و بر مقرون‌به‌صرفه‌بودن و باتری‌های بزرگ‌تر تمرکز می‌کنند؛ به‌همین‌دلیل، انتظار داریم F15 5G به باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی مجهز شود.

به نقل از زومیت، منبع شایعات صفحه‌ی پشتیبانیِ دستگاهی ناشناخته با شماره‌مدل SM-E156B/DS در وب‌سایت هندی سامسونگ است. نگاهی به شیوه‌ی نام‌گذاری سری F این شرکت احتمال عرضه‌ی این گوشی با نام Galaxy F15 5G را تقویت می‌کند. پیش‌تر گوشی هوشمندی با این شماره مدل به‌همراه مدل احتمالی Galaxy M15 5G گواهینامه‌ی BIS را دریافت کرده‌اند.

با وجود نبود جزئیات رسمی، گمانه‌زنی‌ها حاکی از شباهت‌های بسیار زیاد دو گوشی F15 5G با A15 5G دارند. این یعنی ممکن است شاهد نمایشگر ۶٫۵ اینچی اولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی باشیم.

معرفی گوشی ارزان سامسونگ با باتری غول‌پیکر

ازلحاظ قدرت پردازشی، احتمال دارد F15 5G به تراشه‌ی مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس با ۴ و ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز باشد. شبکه‌ی 5G، اسلات دوگانه‌ی سیم‌کارت، جی‌پی‌اس، وای‌فای ۵، بلوتوث ۵٫۳، NFC، درگاه شارژ تایپ سی و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون از دیگر قابلیت‌های احتمالی این گوشی خواهند بود.

احتمالاً قیمت گوشی سامسونگ Galaxy F15 5G کمتر از قیمت ۲۰۰ دلاری Galaxy A15 5G باشد و در آینده‌ای نزدیک در بازارهایی نوظهور چون هند و بنگلادش و کشورهای دیگر عرضه شود. گفتنی است که قیمت گوشی گلکسی A14 هم ۲۰۰ دلار بود.

۵۸۵۸

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا