ورزشی

هجوم دلال‌ها به باشگاه پرسپولیس برای معرفی گزینه جدید خط حمله! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، نقل و انتقالات زمستان فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور به پایان رسید تا باشگاه‌ها ثبات نسبی پیدا کرده و بازیکنان مد نظر کادر فنی جذب شوند و برای اهداف فنی خود قدم بردارند.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی بازیکنان ورودی و خروجی خود را مشخص کرد که همچنان جا برای خرید یک بازیکن آزاد دیگر دارد. همین موضوع جنگ بر سر جذب گزینه خارجی دلخواه دو تن از دلال‌های ایرانی را به اوج رسانده است تا هر دو نفر با استفاده از روابطی که در فصل گذشته با بهانه خریدهای دیگر خارجی پیدا کرده‌اند فرصت را غنیمت شمارده و دنبال آوردن بازیکن مدنظر خود باشند.

«ف. ک» یکی از مدیر برنامه‌های ایرانی است که واسطه جذب بازیکن خارجی با باشگاه‌های فوتبال را انجام می‌دهد. او روز گذشته وقتی دید هم صنف دلالش «ح. خ» در حال رفت و آمد به داخل باشگاه و گذاشتن جلسه با رضا درویش مدیرعامل باشگاه و مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی سرخپوشان است تاب نیاورد و از تمام ابزار خود برای هرگونه توافق احتمالی با بازیکن خارجی دیگری که او واسطه نیست را به کار برد.

فشار روی درویش تنها به تماس‌های مکرر با باشگاه محدود نشد بلکه دو کانال تلگرامی فعال در نقل و انتقالات در آخرین ساعات دوشنبه شب گذشته شروع به زدن دلال دیگر کردند تا نشان دهند برای جابجایی بازیکن مد نظر خود حاضر به هر کاری هستند.

جنگی که بین دو دلال ایرانی برای واسطه‌گری بازیکنانی از توگو، برزیل، آلمان و… رخ داده است تا کار به جایی بکشد که مدیرعامل پرسپولیس را تهدید به افشاگری درباره قراردادهای فصل جاری با سایر خارجی‌ها کند.

اتفاقی که نشان می‌دهد همچنان سایه شوم واسطه‌گری در جذب بازیکن خارجی درجه چندم برای باشگاهی پرطرفدار به قدری شیرین است که آنها را به جان هم انداخته و انتظار دارند خریدهای ارزی تنها از کانال آنها باشد.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا