علمی

با 5 میلیون تومان آیفون بخرید!

به گزرش خبرگزاری اخبار ایران من، برند چینی ایتل به‌زودی دو مدل گوشی اقتصادی P55 و P55 پلاس را در بازار هند عرضه خواهد کرد. این دو گوشی مشخصات یکسان دارند و طراحی آن‌ها کمی متفاوت است و احتمالاً می‌توانند وارد فهرست بهترین گوشی اقتصادی شوند.

براساس گزارش زومیت، گوشی ایتل P55 پلاس در رنگ سبز دارای پنل پشتی با چرم گیاهی است و مدل P55 دارای پنل پشتی براق است.

P55 و P55 پلاس دارای پردازنده‌ی UNISOC T606 هستند و ۸ گیگابایت رم دارند. P55 از ۱۶ گیگابایت رم مجازی و P55 پلاس از ۸ گیگابایت رم مجازی پشتیبانی می‌کند. هر دو گوشی با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شوند.

پنل پشتی گوشی ایتل P55 مشکی

P55 پلاس مشکی

پنل پشتی گوشی ایتل P55 پلاس مشکی

P55 مشکی

پنل پشتی گوشی ایتل P55 پلاس سبز با چرم گیاهی

P55 پلاس سبز

دو گوشی سری P55 دارای باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هستند. P55 شارژر ۱۸ وات و مدل پلاس شارژر ۴۵ وات دارد. این گوشی‌ها صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز با قابلیت داینامیک بار شبیه به داینامیک آیلند گوشی آیفون دارند.

گوشی‌های جدید ایتل با دوربین دوگانه‌ی ۵۰ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی ارائه می‌شوند. پنل پشتی P55 به خاطر چیدمان دوربین، تا حدی شبیه به آیفون ۱۵ پرو است.

از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به اسکنر اثر انگشت، قفل‌گشایی با چهره و سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اشاره کرد. گوشی P55 در چهار رنگ مشکی، آبی، ارغوانی و طلایی و P55 پلاس در رنگ‌های سبز، ارغوانی و مشکی موجود است.

قیمت گوشی ها با توجه به رم و فضای ذخیره‌سازی متغیر است. قیمت گوشی ایتل P55 از ۹۰ دلار شروع می‌شود. مدل P55 پلاس با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۱۲۰ دلار قیمت دارد.

227227

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا