علمی

رونمایی از ۳۰ دستاورد درحوزه فناوری‌های شناختی

به گزارش منابع آنلاین و به نقل از معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در خصوص ظهور بخش فنی و پتانسیل جهانی برای هدایت فناوری دانش گفت: این فناوری می تواند در ارتباط با علم و سایر فناوری ها دگرگون شده است. بهترین ها. پیشرفت های خوبی در توسعه علم و فناوری اطلاعات حاصل شده است و هنوز راه زیادی در پیش داریم.

ستاری با تاکید بر اینکه در نقش آفرینی بخش خصوصی باید هزینه بیشتری صرف توسعه مرزهای دانش، آموزش و مهارت آموزی شود، ادامه داد: او نوآوری را دنبال می کند و مولفه های محیط را در کنار هم قرار می دهد. مرکز توسعه علوم و فناوری های شناختی نیز با اولویت بندی توسعه این فناوری ها گام های قابل توجهی در این زمینه برداشته است.

افشای 30 دستاورد در تخصص شناختی / نجومی: فناوری اطلاعات اساس حکمرانی و رهبری در رقابت جهانی است.

موفقیت مدیریت مستمر هدف است

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه های بزرگ، فناوری اطلاعات و دانش در آن سوی مرزها با همین سیاست اجرا شده است، گفت: و روندی که از چند سال پیش آغاز شد. بلوغی که امروز به آرامی این چیزها را وارد بازار می کند.

وی با تاکید بر هدف گذاری برای پروژه های مرزی گفت: برای موفقیت یک پروژه مرزی دانش بنیان باید تمرکز درستی انجام شود. طبیعی است که پروژه در ابتدای راه به دارو نمی رسد، اما نصب راه آهن و ایجاد محیط ضروری است و باید بگوییم که توسعه ایجاد ساعتی به صورت خودجوش اتفاق نمی افتد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه نتایج مدیریت پیشرفته سیستم مدیریت سیستم مدیریت سیستم مدیریت سیستم مدیریت سیستم مدیریت سیستم مدیریت سیستم مدیریت سیستم مدیریت سیستم مدیریت سیستم مدیریت سیستم مدیریت سیستم مدیریت سیستم مدیریت سیستم مدیریت سیستم ایجاد یک محیط مثبت راه را برای رشد محصولات جدید باز می کند و هدف تبدیل شدن به چیزی یا گسترش مرزهای دانش محقق می شود.

حمایت از روانشناسان و فناوران نخبه

ستاری با اشاره به اینکه دانش علم و فناوری پدیده جدیدی است و نیازمند آموزش همگانی است، افزود: در بسیاری از دانشگاه ها نیازمند استفاده از فارغ التحصیلان ایرانی خارج از کشور هستیم، بنابراین فرصت بازگشت به مسئولان را فراهم کرده ایم.

وی در خصوص حمایت از توسعه دانش بنیان و همچنین فعالیت های بازاریابی گفت: تلاش می کنیم تا از طراحی و فرهنگی که منجر به تولید داخلی، رقابت و خرده فروشی در بازارهای منطقه ای و جهانی می شود، ترویج و حمایت کنیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ایجاد فضایی فناورانه با نیاز را ضروری دانست و گفت: شرکت های اطلاعاتی، اپراتورها، سرمایه گذاران در کسب و کارهای کوچک و آزمایشگاه های زیرمجموعه، کارشناسان و محققان در خط مقدم اکوسیستم هستند. راهی برای تغییر و اوضاع بهتر خواهد شد.

رشد طراحی هوشمند

همچنین در این سفر سید کمال خرازی معاون شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص آنچه مرکز آموزش، پژوهش و پشتیبانی توسعه علوم و فناوری های شناختی گفت: اهمیت سلامت روان و عملکرد مغز است. در این توسعه، دانشگاه ها نقش بسیار مهمی دارند.

خرازی ادامه داد: در ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از پروژه های کلان تا رسیدن به راه حل حمایت و هدایت می شود. در جراحی مغز به 8 دانشگاه کمک شد و توانستند پروژه را به پایان برسانند. این دستاوردها نیاز به مدیریت و سیاست از یک سو و نقش دانشگاه ها از سوی دیگر را برجسته می کند.

وی با تاکید بر سهم بخش دانش گفت: بدون حمایت های جسمی و معنوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به این مرحله نمی رسیدیم و خوشبختانه سلاح های ارزشمند ایرانی را تولید کرده ایم و پزشکی برای رسیدن به توسعه پایدار در این زمینه رشته.”

خرازی ابراز امیدواری کرد که با کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری چنین طرح هایی در حوزه های آموزشی، پشتیبانی، آموزشی و پژوهشی توسعه یابد چرا که امروزه شرکت های آگاه و متخصص بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند. رشد این فناوری، بهبود بیماران و توسعه آموزش مغز مشاهده می شود.

اجرای برنامه ریزی در سطح بالا در زمینه شناخت

در بخشی دیگر از این برنامه، مجید نیلی احمدآبادی، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی با داده های بزرگ، توسعه دانش و استفاده از تلفن همراه. و فناوری های شناختی و توسعه ابزارهای انسانی.

ایجاد ارتباط بین فناوری سلول های بنیادی و فناوری شناختی

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی افزود: اکثر ابزارهایی که برای آزمایش تست های پیش بالینی نیاز داریم توسط برخی از مجرب ترین شرکت های کشور و همچنین در زمینه سواد ذهنی، تحقیقات فنی و فنی تهیه شده است. . و تکنولوژی در حال پیشرفت است. 11 تیم متشکل از 2 دانشگاه و شرکت مجرب در این زمینه وجود دارد که با اجرای کمک های مالی تکمیل می شود.

وی در خصوص توسعه علم دانش کاری یکپارچه و هوش مصنوعی و کلان دیتا گفت: سعی کردیم این مرحله را تحت یک شتابدهنده تسریع کنیم که خوشبختانه با حضور 18 تیم دانشگاهی تا شهریور آینده در اکسپدیشن به خوبی پاسخ داده شد. خودشون

نیلی احمدآبادی درباره رشد شناختی و استفاده از یکپارچه سازی سلول های بنیادی و فناوری های شناختی گفت: آماده سازی آزمایشگاه اطلاعات انسانی رویان پژوه برای مطالعه اطلاعات سلول درمانی در پارکینسون در حال انجام است و در 7 حوزه علمی مشارکت دارد. علاوه بر این، طرحی برای ایجاد مرکز ملی مغز و شناخت در حوزه علوم و علوم پزشکی، طرح ایجاد مرکز ملی اولیه برای توسعه فناوری‌های جدید مغز، توسعه فناوری غشای مخاطی. برای آموزش شناختی

افشای کارهایی که ایران از نظر فنی انجام داده است

30 پیشرفت فنی و فنی حاصل از ایجاد فعالیت‌های پژوهشی برای پژوهشگران و دانشمندان علم اطلاعات با حمایت مرکز رشد علوم و فناوری‌های شناختی طی دو سال گذشته رونمایی شده است.

در این نمایشگاه دستاوردهای فناوری و تغذیه در تغذیه مغز، تحریک الکتریکی شدید در مغز، تحریک مغناطیسی در مغز، موش واقعیت مجازی، تحریک چربی، ردیاب چشم، الکترودها و اسکن و تحریک مغز و همچنین ورزش و فعالیت . آگاهی نشان داده شد.

ستاری از بخش های مختلف نمایشگاه بازدید و با کارشناسان و دست اندرکاران حوزه علم اطلاعات به بحث و تبادل نظر پرداخت.

توسعه تسلیحات و تجهیزات، توسعه و تقویت بازارهای تجاری، مراکز و شرکت های اطلاعاتی و فروش کالا و خدمات در زمینه علم اطلاعات از اهداف کشف سلاح و تجهیزات می باشد.توسعه دهنده.

در این نمایشگاه مراکز علمی و پزشکی کشور با کمک 50 درصدی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی قادر به پاسخگویی به نیازهای تخصصی و تخصصی خود در علم دانش هستند.

46

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا