علمی

هرآنچه باید در خصوص IOS۱۷ بدانید

قبل‌ از معرفی iOS ۱۷ در WWDC ۲۰۲۳، انتظار می‌رفت این سیستم‌عامل از نظر بصری و ویژگی‌ها، تغییرات جزئی‌ای دریافت کند؛ بااین‌حال این نسخه از iOS با انبوهی از قابلیت‌ها و تغییرات داخلی منتشر شد. اکنون مشخص شده که حتی در صورت فراموشی کد قفل آیفون در iOS ۱۷ می‌توانید رمزعبورتان را بازنشانی کنید.

درحال‌حاضر، اگر رمز عبور خاصی را روی آیفون خود تنظیم کرده باشید، فقط در صورتی مجاز به بازکردن قفل دستگاه هستید که آن را به‌درستی وارد کنید. این یعنی اگر به‌ هر دلیلی رمزعبور خود را فراموش کنید، آیفون در حالت قفل باقی خواهد ماند و درنتیجه دستگاه شما تقریباً بلااستفاده می‌شود. iOS ۱۷ به‌شما اجازه می‌دهد حتی درصورت فراموشی رمزعبور،‌ آن را بازنشانی کنید. البته نکته‌ی ظریفی برای انجام این کار وجود دارد که برای جلوگیری از قفل دائمی آیفون خود باید حتماً آن را به‌ خاطر داشته باشید.

همان‌طور که WccfTech اشاره می‌کند، ویژگی جدید iOS ۱۷ تا ۷۲ ساعت پس‌ از فراموشی گذرواژه، به شما اجازه می‌دهد آن را بازنشانی کنید. اگر نمی‌توانید رمز عبور کنونی خود را به‌ خاطر بسپارید، پس‌ از وارد کردن رمزعبور اشتباه، آیفون مجهز به iOS ۱۷، گزینه‌ی Forgot Passcode را نمایش خواهد داد که با ضربه‌زدن روی آن، به صفحه‌ی دیگری هدایت می‌شوید و در آنجا گزینه‌ای برای تنظیم مجدد رمزعبور دراختیار خواهید داشت.

اپل ویژگی‌های فراوانی در iOS ۱۷ ارائه داده تا حریم‌ خصوصی و امنیت کاربران حفظ شود. این سیستم‌عامل درحال‌حاضر به‌طور آزمایشی منتشر شده و غول فناوری اهل کوپرتینو با انتشار نسخه‌های بتای بعدی، قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه خواهد کرد.

نسخه‌ی نهایی iOS ۱۷ اواخر سال جاری همزمان با معرفی سری آیفون ۱۵ دردسترس عموم قرار خواهد گرفت.

۲۲۷۲۲۷

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا