اقتصادی

اقتصاد رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است/بازدارندگی در روند صادرات انرژی به اراضی اشغالی

وزیر نفت گفت: در همین ایام که طوفان الاقصی اتفاق افتاد، شاهد تاثیرات زیاد آن بر حامل‌های انرژی بودیم، به خصوص اتفاقاتی که مجاهدین یمن در دریای سرخ رقم زدند موجب افزایش قیمت نفت و انرژی شد، برخی از کشورها نیز صادرات نفت به رژیم صهیونیستی را کاهش دادند.

به گزارش اخبار ایران من، جواد اوجی امروز با حضور در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: باتوجه به اتفاقاتی که در منطقه غزه و فلسطین اتفاق افتاده و دل هر مسلمان و آزاده ای از این تصاویری که در تلویزیون مشاهده می‌کنیم، به درد می آید، بر همه مسلمانان و آزادی‌خواهان واجب است که از مردم غزه حمایت و اعلام کنند.

اوجی افزود: بیش از ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار از شهرک‌نشین‌های صهیونیستی جنوب لبنان را خالی کرده و به مناطق دیگری رفتند، بار مالی سنگینی به آن‌ها اعمال شده و اقتصاد صهیونیست در حال فروپاشی است، با اتحادی که بین مسلمانان و همه آزادی‌خواهان جهان رخ داده ان‌شاالله به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیست باشیم.

وزیر نفت با بیان اینکه روز قدس امسال با همه سال‌ها متفاوت است، گفت: اقداماتی که رژیم صهیونیستی بر سر مردم غزه آورده است، دل هر مسلمان و آزادی‌خواهی را آزرده می‌کند، امروز مردم با حضورشان در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که مردم مظلوم غزه تنها نیستند.

وی با تاکید بر اینکه روز قدس تبدیل به یک روز جهانی شده و نه فقط برای مسلمانان بلکه همه آزادی‌خواهان در سراسر دنیا ندای مظلومیت مردم غزه را می‌بینید، حمایت مردم مسلمان و آزادی‌خواهان از مردم مظلوم  غزه و فلسطین نشان می‌دهد که ان‌شاالله نابودی اسرائیل زودتر اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد، گفت: با حرکتی که امروز رژیم صهیونیستی در غزه انجام داده نشان داد که خودش برای تحقق این مساله عجله دارد. مطمئن باشید که به زودی شاهد سرنگونی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

وی ادامه داد: در شریعت و دین ما تعریف شده که اگر مظلومی ندای یاری بطلبد، این مظلوم مسلمان باشد و یا غیر مسلمان بر هر مسلمانی واجب است که از او حمایت کند، در غیر این صورت آن شخص مسلمان نیست.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تحصیلات بالا هستم. به شما تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم که با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم، به شما کمک کند تا اطلاعات اقتصادی را بهتر درک کنید و در تصمیمات خود بهتر عمل کنید.
دکمه بازگشت به بالا