اقتصادی

قطعی کابل پروازهای لوفتهانزا را زمین‌گیر کرد

در پی آسیب دیدگی کابل‌های پهنای باند دویچه تلکام که باعث مشکلات گسترده ارتباطات و فناوری اطلاعات شد، همه پروازهای روز چهارشنبه شرکت دویچه لوفتهانزا زمین‌گیر شدند.

به گزارش اخبار ایران من، سخنگوی لوفتهانزا اعلام کرد مشکلات بر سیستم‌های زمینی این شرکت از جمله چک فعالیت‌ها تاثیر گذاشت. کنترل ترافیک هوایی آلمان، فرود هواپیماها را به فرانکفورت که پایگاه اصلی لوفتهانزاست، تغییر داد. هنوز معلوم نیست چه مدت طول خواهد کشید این مشکلات حل شود.

مرکز فعالیت‌های پرواز جهانی لوفتهانزا در حومه فرودگاه فرانفکورت واقع شده و آسیب به لینک‌های ارتباطی این مرکز ممکن است باعث بروز مشکلاتی در سیستمهای ارتباطات زمینی لوفتهانزا در سراسر جهان شود. این شرکت در توییتی تائید کرد مشکلات فناوری اطلاعات ناشی از کار ساخت در منطقه فرانکفورت بوده است. پروازها به فرودگاه‌های دیگر آلمان از جمله نورمبرگ، کلن و دوسلدورف منتقل شدند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، سخنگوی دویچه تلکام اظهار کرد: از روز سه شنبه، چهار کابل فیبر نوری در مسیر ریلی دویچه‌بان، آسیب دیدند. این کابل‌ها به دلیل حفاری‌ها در طول کاری که ارتباطی به دویچه تلکام نداشت، آسیب دیدند. این شرکت، دو کابل را تعمیر کرده و همچنان سرگرم کار برای تعمیر کابل‌های دیگر است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا