ورزشی

عکس| برانکو پیراهن تیم جدیدش را پوشید

به گزارش خبرگزاری اخبار ایران من؛ برانکو ایوانکوویچ امروز از سوی فدراسیون فوتبال چین به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان این کشور بخ خبرنگاران معرفی شد و آنها فرصت صحبت با این سرمربی را پیدا کردند.

به گزارش ورزش سه صحبتهای اولیه سرمربی کروات کروات ساده بود: من عمیقا تحت تاثیر حضور پرتعداد خبرنگاران قرار گرفتم. من بسیار افتخار می کنم که سرمربی چنین کشور بزرگی هستم.

تیم ملی فوتبال در آستانه برگزاری دو بازی متوالی در روزهای 21 و 26 مارس قرار دارد. ایوانکوویچ در این خصوص عنوان کرد: از زمان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی تا بازیها ما زمان زیادی را نخواهیم داشت. ایت را هم می‌دانم که لیگ چندی پیش شروع شده است، بنابراین بازیکنان نمی‌توانند خیلی سریع به فرم خوب برسند.

عکس| برانکو پیراهن تیم جدیدش را پوشید

با این حال ایوانکوویچ همچنین تاکید کرد: هدف اولیه ما ورود به جمع 18 تیم برتر آسیا است. هدف نهایی ما تشکیل یک تیم ملی قدرتمند و تلاش برای صعود به جام جهانی است. هدف نهایی ما حضور تیم چین در جام جهانی است.

برانکو ایوانکوویچ در این نشست مطبوعاتی سوییشرت تیم ملی چین را هم بر تن داشت تا با ردای جدید کار خود را در فوتبال آسیا ادامه دهد.

257 251

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا