ورزشی

پرداخت کامل حقوق و بسته‌های حمایتی به المپیکی‌های پاریس

پرداخت حقوق و بسته‌های حمایتی به سهمیه‌گیران المپیک ۲۰۲۴ پاریس تا پایان اسفند به صورت کامل انجام شد.

به گزارش اخبار ایران من، محمد تابع رییس مرکزنظارت بر تیم‌های ملی در مورد پرداخت کامل بسته حمایتی به فدراسیون‌های المپیکی اظهار کرد: بسته‌های حمایتی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس که در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک و هیات اجرایی مصوب شده بود، از دی ماه تا پایان اسفند پرداخت شد.

او افزود: بسته‌های حمایتی شامل پاداش کسب سهمیه بود که بطور کامل به حساب فدراسیون‌ها واریز شد تا به ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ شده‌اند، پرداخت شود. بخش دیگر این بسته شامل حقوق ورزشکاران است که ما با عنوان کمک هزینه به آنان پرداخت کردیم. مبلغ پایه این کمک هزینه از ۱۵ میلیون تومان بود و برای کسانی که موفق به کسب سهمیه شده‌اند، پرداخت شد. افرادی که شانس کسب مدال طلا و نقره دارند که هم حقوقشان تمام و کمال در ماه‌های دی، بهمن و اسفند پرداخت شد.

سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی همچنین گفت: مبلغی به عنوان سرانه اردوی ورزشکاران پرداخت شد. مبلغ این سرانه روزانه سه میلیون تومان به ازای ورزشکار، حریف تمرینی و همچنین مربیان بود که به فدراسیون‌ها پرداخت شد. آخرین بخش نیز سرانه اعزام بود که به فدراسیون‌ها پرداخت شد. آخرین مرحله پرداخت این سرانه نیز در اسفند بصورت کامل واریز شد.

انتهای پیام

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا