ایران کسب و کارعمومی

بهترین درمان چین و چروک هایفو یا خانگی

جوانسازی و رفع چین و چروک پوست با هایفوتراپی : یکی از طبیعی ترین اتفاقاتی که برای هر فردی در طول زندگیش رخ میدهد، پیری و ایجاد چین و چروک روی پوست می باشد. چرا که با افزایش سن اتفاقاتی روی پوست رخ میدهد که دیگر پوست ما حالت اولیه خود را نخواهد داشت و کیفیت خود را از دست میدهد. از این رو در طول تاریخ همواره متخصصان در تلاش بودند روشی را برای جوانی و طراوت پوست و باز گرداندن شادابی اولیه به آن پیدا کنند و در این راه دستگاه ها و روش های مختلفی روی کار آمد. یکی از بهترین این روش ها که منجر به لیفت و کشیدگی و در نتیجه از بین رفتن چین و چروک ها می شود استفاده از می باشد. در این مقاله قصد داریم به طور کامل این دستگاه و فواید آن را به شما معرفی کنیم:

هایفوتراپی صورت چیست؟

هایفو یکی از دستگاه های مدرن در است که از طریق امواج فراصوت لایه ای از پوست که در زیر لایه سطحی آن قرار دارد را مورد هدف قرار میدهد. انرژی ناشی از امواج فراصوت منجر میگردد تا دمای لایه زیرین پوست افزایش پیدا کند و زمانی که سلول های موجود در این لایه به دمای خاصی برسند، دچار آسیب خواهند شد. با خواندن این جمله احتمالا بسیاری تصور میکنید که این دستگاه مناسب هدف ما یعنی جوانسازی پوست نیست اما این تصور اشتباه می باشد.

وقتی سلول های پوستی با افزایش دما دچار آسیب دیدگی می شوند، جریان گردش خون افزایش پیدا میکند و به دنبال آن تولید پروتئین کلاژن نیز بیشتر می شود. کلاژن یکی از پروتئین های اصلی است که تاثیر بسیاری در حفظ سلامت پوست و برگرداندن حالت اولیه به آن دارد. به طوری که هرچه میزان کلاژن در یک بافت بیشتر باشد به همان اندازه بافت پوست ضخامت بیشتری دارد.

The best wrinkle treatment, Haifu or home

هایفو تراپی در چه مواردی مورد استفاده قرار میگیرد؟

جوانسازی و رفع چین و چروک پوست : طبق تحقیقات انجام شده بر روی دستگاه هایفو تراپی این نتیجه به دست آمد که هایفو بهترین و قطعی ترین روشی است که میتوان آن را جایگزین عمل جراحی لیفت صورت کرد. این دستگاه از سال ۲۰۰۸ در بین افراد رواج یافته و محبوبیت بالایی دارد. به طوری که طی ۵ سال گذشته استفاده از دستگاه هایفوتراپی ۶۰ درصد بیشتر شده است.

از جمله مواردی که با استفاده از هایفو میتوان به درمان آن پرداخت عبارت است از:

  • با استفاده از دستگاه هایفوتراپی میتوان چین و چروک های پوست صورت را تا حد زیادی کاهش داد.
  • هایفو تراپی به سفت کردن افتادگی و شل شدگی پوست در ناحیه‌ی گردن و غبغب کمک میکند.
  • لیفت گونه‌ها، ابروها و پلک‌ها با استفاده از روش هایفوتراپی امکان پذیر است.
  • دستگاه هایفوتراپی به بهبود وضعیت خط چانه کمک میکند.
  • صاف و سفت کردن پوست صورت با استفاده از دستگاه هایفو به راحتی امکان پذیر است.
  • دستگاه هایفوتراپی به لیفت گردن و دکلته کمک میکند.
  • اصلاح طرح لبخند با کمک دستگاه هایفوتراپی امکان پذیر خواهد بود.
  • دستگاه هایفوتراپی قابلیت اثرگذاری بر روی تمامی انواع پوست را دارا می باشد.

مهم است که قبل از استفاده از کرم ضد چروک گاتیو، تست پچ انجام دهید. مقدار کمی از کرم را به داخل قسمت کوچکی از پوست خود، مانند داخل بازو، بمالید. 24 ساعت صبر کنید تا ببینید آیا واکنشی وجود دارد یا خیر. اگر دچار قرمزی، تورم یا خارش شدید، از کرم استفاده نکنید.

همچنین مهم است که از کرم ضد چروک گاتیو طبق دستورالعمل استفاده کنید. از استفاده بیش از حد از کرم یا استفاده از آن بیشتر از یک بار در روز خودداری کنید.

اگر باردار یا شیرده هستید، قبل از استفاده از کرم ضد چروک گاتیو با پزشک خود مشورت کنید.

در اینجا چند بررسی از کرم ضد چروک گاتیو آورده شده است:

  • “من چندین هفته است که از این کرم استفاده می کنم و متوجه تفاوت قابل توجهی در ظاهر پوست خود شده ام. چین و چروک های من کمتر قابل توجه هستند و پوست من سفت تر و صاف تر به نظر می رسد.” – سارا
  • “من عاشق این کرم هستم! این تنها کرمی است که تا به حال پیدا کرده ام که واقعاً به کاهش ظاهر چین و چروک های من کمک می کند. من آن را به شدت توصیه می کنم.” -جنیفر
  • “این کرم برای قیمتش خیلی خوبه. چین و چروک های من را به طور کامل از بین نمی برد، اما آنها را کمتر قابل توجه می کند.” -مگان

در مجموع، کرم چین و چروک گاتیو یک گزینه خوب برای کسانی است که به دنبال یک کرم ضد پیری موثر و مقرون به صرفه هستند.

انواع هایفوتراپی کدام است؟

همانطور که بیان کردیم هایفو تراپی کاربردهای بینظیری بر روی سلامت پوست قسمت های مختلف بدن دارد. در ادامه مناطقی از بدن که میتوان در آن از هایفوتراپی استفاده کرد را بیان میکنیم:

هایفوتراپی غبغب

جوانسازی و رفع چین و چروک پوست : برای از بین بردن چربی و افتادگی پوست ناحیه غبغب میتوان از هایفوتراپی استفاده کرد که در نهایت میتواند تا حد زیادی غبغب را از بین ببرد.

هایفوتراپی بینی

جوانسازی و رفع چین و چروک پوست : برای لیفت بینی و درمان خطوط ریز ایجاد شده روی بینی میتوان از هایفوتراپی استفاده کرد که تاثیرگذاری بالایی دارد.

هایفوتراپی شکم

جوانسازی و رفع چین و چروک پوست : انجام هایفوتراپی شکم به از بین بردن سلول های چربی در این ناحیه کمک میکند و قادر است تا حد زیادی چربی های موجود در ناحیه شکم را از بین ببرد. البته برای نتیجه بهتر باید در کنار هایفوتراپی از ورزش و انواع رژیم های غذایی استفاده شود.

هایفو تراپی واژینال

جوانسازی و رفع چین و چروک پوست : از دیگر مسائلی که با افزایش سن افراد با آن روبه رو میشوند از بین رفتن ظاهر اولیه ناحیه واژینال می باشد. هایفوتراپی با تاثیری که در افزایش تولید در این ناحیه دارد منجر میگردد پوست ناحیه واژینال سفت و کشیده شود و افتادگی این ناحیه درمان گردد.

هایفوتراپی ابرو

و رفع چین و چروک پوست : در این روش بدون اینکه نیاز به عمل جراحی باشد میتوان ناحیه ابرو را لیفت کرد. در واقع دستگاه هایفوتراپی با تولید کلاژن بیشتر و از بین بردن چین و چروک به بالا رفتن ابروها در این نواحی کمک میکند. و …

جوانسازی پوست چیست؟

به قطع تاکنون اسم مزوتراپی، بوتاکس، سرم لیفت گاتیو، تزریق ژل و چربی یا میکرونیدلینگ را شنیده اید. در دهه ی اخیر این اسامی پرتکرار تر شده اند. شاید شما نیز برای جوانسازی پوست خود اقدام کرده اید یا اینکه به این قضیه فکر می کنید. اما جوانسازی پوست تکنیک های بسیار مختلف و گسترده ای دارد که هر کدام برای هدف خاصی مناسب است.به طور کلی جوانسازی پوست شامل روش های درمانی است که به هدف بهبود ظاهری پوست یا زیبایی پوست شما انجام می شوند. آسیب های پوستی موارد مختلفی مانند آفتاب سوختگی، اثرات جوش و آکنه، زخم ها و نشانه های طبیعی پیری و کهولت سن را شامل می شوند.

طبیعی است که شما از داشتن زیبایی و داشتن پوستی زیبا و شفاف لذت ببرید. اما ممکن است در میان این اسامی مختلف و تکنیک های گسترده گیج شوید و نتوانید تشخیص دهید که کدام خدمات جوانسازی پوست برای شما مفید است. از طرفی ممکن است در پیدا کردن پزشک مطمئن نیز دچار سردرگمی شوید. در این مقاله سعی شده است که تمامی روش های جوانسازی پوست را مرور کنیم و در انتها راهنمایی مناسب برای انتخاب خوب و مطمئن ارائه دهیم. پس اگر شما هم به دنبال زیبایی هستید، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

چه زمانی می توانیم برای جوانسازی پوست اقدام کنیم؟

آسیب هایی که منجر به تخریب پوست یا ضایعات پوستی می شوند، می تواند انگیزه ای برای اقدام شما برای جوانسازی پوست باشد. این آسیب ها شامل:

  • عفونت پوستی.
  • دانه پوستی.
  • تخریب یا تغییرات بافت پوست: برای مثال در هنگام اضافه یا کاهش وزن ناگهانی.
  • اثرات زخم ها و بریدگی ها.
  • سوختگی: آثار سوختگی از جمله آفتاب سوختگی یا سوختگی با آتش.
  • واکنش های آلرژیک و حساسیت پوستی.
  • لکه های تیره و روشن روی پوست.
  • دیر خوب شدن زخم ها.
  • پیری (پیر شدن به صورت طبیعی می تواند باعث کاهش تولید کلاژن شده و در نهایت باعث افزایش چین و چروک و یا لکه های پوستی گردد).

از ، یک دکتر پوست خوب را انتخاب کرده و با ثبت نوبت اینترنتی به پزشک مراجعه کنید.

دلایل چین و چروک صورت

عوامل زیادی باعث ایجاد چین و چروک روی صورت می‌شوند. برخی از این عوامل را می‌توان کنترل کرد و برخی دیگر هیچ راه چاره‌ای ندارند. دلایل چین و چروک پوست صورت عبارتند از:

  • سن: با افزایش سن، پوست حالت ارتجاعی خود را تاحدی از دست می‌دهد و شکننده‌تر می‌شود. تولید روغن‌های طبیعی کاهش پیدا کرده و پوست خشک به نظر می‌رسد. در این حالت چین و چروک ایجاد می‌شود.
  • قرارگرفتن در معرض اشعه فرابنفش: علت اصلی چین و چروک زودرس اشعه فرابنفش است. به روند طبیعی پیری سرعت می‌دهد. باعث می‌شود که کلاژن و الاستین در لایه‌های عمیق‌تر پوست تجزیه شوند.
  • سیگار کشیدن: سیگار روند طبیعی پیری پوست را تسریع می‌کند و باعث چین و چروک زودرس می‌شود. احتمالا علت آن ازبین‌بردن کلاژن است.
  • حالت‌های تکراری صورت: حرکات تکراری مانند لبخند زدن، باعث ایجاد خطوط ظریف و چین و چروک می‌شوند. زمان استفاده از عضله صورت شیاری زیر سطح پوست ایجاد می‌شود. با افزایش سن انعطاف‌پذیری این بافت از بین رفته و نمی‌تواند به جای خود بازگردد.

کرم‌های روشن‌کننده بیکینی برای روشن‌تر کردن پوست ناحیه بیکینی طراحی شده‌اند. آنها اغلب حاوی موادی مانند آربوتین، اسید کوجیک و ویتامین سی هستند که به مهار تولید ملانین، رنگدانه‌ای که مسئول رنگ پوست است، کمک می‌کنند.

برخی از کرم های روشن کننده محبوب بیکینی عبارتند از:

  • کرم روشن کننده بیکینی و بدن ژیناژن: این کرم حاوی ویتامین B5 است که به روشن شدن و مرطوب شدن پوست کمک می کند. همچنین فاقد پارابن و عطر است و برای پوست های حساس مناسب است.
  • کرم روشن کننده بیکینی مای: این کرم حاوی آربوتین و اسید کوجیک است که به روشن شدن پوست کمک می کند. همچنین حاوی ویتامین E است که به مرطوب شدن و محافظت از پوست کمک می کند.
    کرم روشن کننده بیکینی و زیر بغل کامان: این کرم حاوی عصاره شیرین بیان است که به روشن شدن پوست کمک می کند. همچنین فاقد پارابن و عطر است و برای پوست های حساس مناسب است.

    نحوه استفاده از کرم روشن کننده بیکینی گاتیو:

    1. ناحیه بیکینی را با یک پاک کننده ملایم بشویید.
    2. مقدار کمی از کرم را روی نوک انگشتان خود بمالید.
    3. کرم را به آرامی روی پوست بیکینی ماساژ دهید تا جذب شود.
    4. از کرم دو بار در روز، صبح و شب استفاده کنید.

    مهم است که قبل از استفاده از کرم روشن کننده بیکینی، تست پچ انجام دهید. مقدار کمی از کرم را به داخل قسمت کوچکی از پوست خود، مانند داخل بازو، بمالید. 24 ساعت صبر کنید تا ببینید آیا واکنشی وجود دارد یا خیر. اگر دچار قرمزی، تورم یا خارش شدید، از کرم استفاده نکنید.

دکمه بازگشت به بالا