اتفاقات

کشف ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس فرودگاه شیراز در اقدام مشترک

جانشین پلیس فرودگاه های کشور از کشف مواد مخدر توسط عوامل تخصصی پلیس فرودگاه شیراز در اقدامی مشترک خبر داد

به گزارش اخبار ایران من و بنابر اعلام خبرگزاری پلیس، سرهنگ مهدی رستمی – جانشین پلیس فرودگاه‌های کشور، بیان داشت: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در راستای مبارزه با عناصر قاچاق مواد مخدر و در پی تعامل سازنده پلیس فرودگاه شیراز با پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان فارس خبری در خصوص قاچاق و نگهداری مواد مخدر واصل شد.

وی ادامه داد: در این راستا یک قاچاقچی اهل و ساکن شیراز شناسایی گردید که به صورت گسترده در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت می‌نمود و مقادیر قابل توجهی موادمخدر در منزل خویش نگهداری می‌کرد و قصد فروش آن را داشت.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، مراتب در دستور کار پلیس فرودگاه شیراز قرار گرفت، با هدایت عملیاتی پلیس فرودگاه، تیم اداره عملیات ویژه مواد مخدر استان فارس در قالب دو اکیپ به محل عزیمت کرده و به صورت نامحسوس محل را تحت مراقبت قرار دادند.

جانشین پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: با رصدهای فنی و اطلاعاتی این پلیس مأموران اعزامی پس از اخذ مجوز قضائی و با رعایت موازین شرعی و قانونی و حفظ حریم مجاورین طی یک عملیات غافلگیرانه وارد منزل متهم شدند و از بازرسی انجام شده ۸ بسته مواد مخدر از نوع تریاک، موسوم به پنج کیلویی تریاک به میزان ۴۰ کیلوگرم کشف گردید.

سرهنگ رستمی در پایان خاطر نشان کرد: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی گردید.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا