اقتصادی

توصیه کارشناسی برای ورود به بازار رمزارزها

یک متخصص ارز رمزنگاری توصیه می کند که برای ورود به بازار ، حتما نسخه رمزنگاری شده را بخوانید و سپس آن را بفروشید زیرا ، تغییر در این بازار بسیار پیچیده است و در عرض چند روز می تواند 50٪ کاهش یا افزایش یابد.

علیرضا شمخی در مصاحبه با اخبار ایران من گفت: در حال حاضر بازار ارزهای رمزپایه با سرعت زیادی در حال حرکت است. بنابراین ، چشم اندازهای بلند مدت برای این بازار را نمی توان به طور دقیق پیش بینی کرد و تجزیه و تحلیل بازار روزانه و هفتگی مهم است. اما دو عامل اساسی وجود دارد. اول ، رشد بازار بسیار نزدیک بود. معمولاً وقتی بازار با سرعت بیشتری حرکت می کند ، انتظار داریم که مدت زمان بیشتری برای استراحت یا تغییر بازار طول بکشد.

وی افزود: نکته دوم این است که عامل اصلی رشد بازار ارزهای رمزپایه در ماه های اخیر هجوم پول هوشمند از شرکت های اروپایی و آمریکایی است. اگر به زودی پول شرکت های روسی و چینی وارد بازار شود ، دوره جدید صعودی خواهیم داشت.

یک کارشناس ارز رمزنگاری در پاسخ به اینکه آیا مقدار زیادی سرمایه از بورس به بازار ارز رمزنگاری شده است؟ وی گفت: این امر ممکن است به دلیل گسترش بازار ارزهای رمزپایه در هفته های اخیر بوده باشد ، اما این به معنای خروج پول از کشور نیست ، زیرا ما می توانیم بیت کوین بین المللی ایجاد کنیم. همچنین انتقال وجوه از بورس به بازار بیت کوین تاثیری در ارزش آن ندارد زیرا بازار ارزهای رمزپایه جهانی است و اندازه بازار ایران در مقایسه با این مقدار بسیار ناچیز است ، به همین دلیل بورس ایران تاثیری در وی ندارد

نمی دانید آیا مردم وارد این بازار می شوند یا خیر؟ وی گفت: “من به کسانی که می خواهند وارد بازار شوند توصیه می کنم تمام درآمد فروش را محاسبه کرده و سپس آن را بفروشند ، زیرا تغییر در این بازار بسیار پیچیده است و می تواند طی چند روز کاهش یا 50٪ افزایش یابد.” کسانی که وارد بازار می شوند باید این تغییر را تحمل کنند زیرا بازار همیشه ثبات نخواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا