ایران کسب و کارعمومی

لاغری شکم در شب

معجون و دمنوش برای لاغری در شب + چگونه در خواب لاغر شویم عنوان یکی از مطالب است. در این مطلب با شما درباره اینکه چگونه در خواب لاغر شوید صحبت کرده ایم. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.چربی سوزی در طول روز و بیداری یک فرآیند طبیعی ست که با مصرف مواد غذایی خاص و ورزش کردن به دست می آید اما لاغر شدن و چربی سوزی در خواب کمی عجیب است. در ادامه می توانید راهکارهایی را مشاهده کنید که به لاغری شما در خواب کمک می کنند.

لاغری در شب با مصرف شیر

طبق مطالعات انجام شده شیر دارای پروتیئن دیر هضمی ست که حدود ۶ تا ۸ ساعت زمان می برد تا هضم و جذب شود. اگر شما شیر را قبل از خواب میل کنید بدن برای هضم پروتیئن شیر مجبور به فعالیت شده و متابولیسم آن افزایش پیدا می کند. به این شکل بدن شما در خواب به فعالیت و چربی سوزی ادامه می دهد. مصرف شیر علاوه بر افزایش متابولیسم موجب تقویت عضلات شما هم می شود.

نکته:در هنگام لاغزی امکان دارد باسن افتاده و شل باشد شما برای رفع این مشکل میتوانید از پروتز باسن و بغل ران مدل بلند آنچری استفاده کنید.

یوگا نشه فراموش

بهترین راه برای آرام کردن ذهن و رفع استرس انجام تمرینات یوگا در هنگام شب است. طبق پژوهش های انجام شده انجام حرکات یوگا قبل از خواب موجب پیشرفت چشمگیری در کاهش وزن می شود.

ورزش برای لاغری در شب

قبل از رفتن به رخت خواب، ورزش و تمرینات مقاومتی انجام دهید. با انجام این تمرینات در شب، سوخت و ساز و متابولیسم بدنتان افزایش پیدا کرده و زمانی که در خواب هستید چربی سوزی ادامه خواهد داشت. برای تاثیر بهتر بعد از تمرین یک لیوان شیر یا یک شیک پروتئین دار مصرف کنید.

Belly slimming at night

برای لاغری در شب بیشتر بخوابید

طبق پژوهش های انجام شده خواب کافی به کاهش وزن کمک می کند. بی خوابی موجب به هم ریختن هورمون لپتین و گرلین که مربوط به تحریک گرسنگی و احساس سیری هستند می شود و اشتهای شما را افزایش می دهد. اگر شما خواب به اندازه و عمیقی داشته باشید مقدار ترشح هورمون گرلین که مربوط به احساس گرسنگی ست کاهش پیدا می کند و شما کالری کمتری را وارد بدن خود می کنید.

معجون لاغری در شب

اگر به دنبال معجونی برای سم زدایی و چربی سوزی بدن خود هستید همین الان دست به کار شوید و با مخلوط کردن چند ماده ی در دسترس یک نوشیدنی عالی درست کنید. ۲ لیوان آب را با ۱ قاشق غذاخوری سرکه سیب، یک دسته جعفری، ۱ قاشق چای خوری پودر دارچین، ۱ قاشق چای خوری زنجبیل، آب یک لیمو ترش و ۱ قاشق چای خوری عسل طبیعی درون مخلوط کن ریخته و با هم مخلوط کنید. این معجون را قبل از خوابیدن میل کنید تا بدن در هنگام خواب به چربی سوزی ادامه دهد. در صورت بارداری و شیردهی و داشتن بیماری خاص آن را با احتیاط و اطلاع پزشک مصرف کنید.

سوتین گنی برند EMa در سایز بندی متنوع

سوتین گنی برند EMa در سایز بندی متنوع، بهترین انتخاب برای افراد شیک پوش با اندام زیبا می باشد. پوشیدن این سوتین، به لیفت سینه کمک قابل توجهی می کند. داشتن سایز بندی متنوع، دست افراد را برای انتخاب سایز مناسب باز گذاشته است.

معرفی سوتین گنی برند EMa

همانطور که می دانید این گن لاغری زنانه  یکی از پر استفاده ترین لباس های زیر زنانه است. با این که مدل ها و برندهای متفاوتی از سوتین موجود است؛ اما سوتین گنی برند EMA یکی از با کیفیت ترین برندهای ترک است. پوشیدن سوتین، باعث فرم دهی به سینه می شود. این سوتین از نوع کاپ دار است و ایستایی خیلی خوبی دارد. دارای دو بند می باشد که امکان تنظیم کردن آنها در اندازه های مختلف وجود دارد. سایز بندی این نوع از سوتین گنی از سایز 75 تا 95 است؛ لذا امکان استفاده از آنها برای همه وجود دارد. سوتین گنی برای سایر افراد چاق و لاغر مناسب است، در واقع این سوتین باعث ثابت نگه داشتن سینه ها می شود.

با بستن این سوتین، راه رفتن و حتی انجام تمرینات ورزشی هم برای شما آسان تر می شود؛ زیرا از تکان خوردن سینه ها در حین حرکت جلوگیری می کند. این گن لاغری ورزشی از نوع قزن دار است و به راحتی از قسمت جلویی باز می شود. اگر جزو افرادی هستید که با مشکل افتادگی سینه مواجه هستید حتما از سوتین گنی استفاده کنید. این سوتین با جمع کردن سینه ها باعث فرم دهی به آنها می شود. جنس لطیف و با کیفیت سوتین گنی، آنتی باکتریال است؛ بنابراین هیچ گاه باعث ایجاد حساسیت های پوستی نمی گردد. سوتین گنی در برند EMA امروزه جزو پر فروش ترین برندهای سوتین قرار گرفته است.

طراحی استاندارد این گن نیم تنه لاغری باعث می شود؛ آسیبی به نوک سینه ها وارد نشود. استفاده از این مدل سوتین هیچ گونه محدودیتی ندارد و و حتی پوشیدن آن هنگام بارداری و شیردهی نیز بدون مانع است. ایستایی خوب سوتین گنی روی بدن، سبب می شود بالا تنه شما خیلی زیباتر باشد. فرم دهی سینه با استفاده از سوتین گنی، سبب می شود که خوشتیپ تر به نظر برسید. علاوه بر سینه، این مدل از سوتین، قسمت پشتی شما را هم پوشش می دهد؛ که از این نظر باعث از بین رفتن قوز کمر می شود. از نوع قزن دار است البته در آن از فنر هم استفاده شده است؛ به همین خاطر بعد از پوشیدن آن احساس راحتی داریم و وجود فنر از جمع شدن سوتین جلوگیری می کند.

وزن آن سبک است و البته جنس آن هم به گونه ای است که جریان هوا به خوبی بین پوست و بیرون لباس برقرار است. راز تناسب اندام زیبا در بسیاری از افراد پوشیدن گن لاغری است. با جمع کردن سینه ها و ثابت نگه داشتن آنها از عرق سوزی قسمت زیر سینه جلوگیری می کند. همانطور که در این مقاله بیان شد سوتین گنی به خاطر سایر مزایایی که دارد معروف شده است؛ و اتفاقا بازار خرید پر رونقی هم دارد. لازم است بدانید که در زمان انتخاب، این سوتین را یک سایز بزرگتر از سایز خود انتخاب کنید.

نکته:برای داشتن اندام ایده ال میتوانید از گن ساعت شنی اصل کلمبیا استفاده کنید.جهت ثبت سفارش این محصول میتوانید به سایت ما مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا