ایران کسب و کارعمومی

راهنمایی برای انتخاب بهترین لباس پسرانه با رویکرد به روز و رویکردی جذاب

مدت‌ها از زمانی که مد و استایل شیک لباس‌های بچه گانه برای پدر و مادرها اهمیت چندانی نداشت، می‌گذرد. امروزه والدین هر خانواده‌ای، علاوه براین‌ که به استایل خودشان توجه ویژه‌ای دارند، از تهیه لباس پسرانه شیک و لباس‌های زیبای دخترانه برای فرزندانشان فروگذار نمی‌کنند. حالا هم که مدتی از سال جدید میلادی گذشته و به نوروز باستانی نزدیک می‌شویم و استایل و رنگ سال جدید مشخص و اعلام ‌شده است، فرصت خوبی است تا خانواده‌ها برای تهیۀ لباس عید فرزندانشان دست به کار شوند. به همین بهانه، گروه محتوای بانی‌مگ فرصت را غنیمت شمرده است تا راهکارهایی را برای خرید مدل لباس پسرانه بچه گانه عید ۱۴۰۰ به شما ارائه کند؛ پس با ما همراه باشید.

بهترین رنگ‌ها برای لباس عید بچگانه پسرانه

احتمالا تا به حال متوجه شده‌اید که ترکیبی از رنگ زرد و خاکستری است و شما می‌توانید اطلاعات بیشتر درمورد این رنگ‌ها را در مقاله دیگری که در مجله بانی‌مگ منتشر شده، مطالعه کنید. با این وجود، از آنجا که صحبت از لباس بچگانه پسرانه است، حتما به این نکته توجه داشته باشید که از رنگ‌های شاد و جذاب در کنار رنگ‌های سال استفاده کنید. تنالیته‌هایی از رنگ قرمز، گلبهی، آبی و سبز نعنایی رنگ‌هایی هستند که می‌توانید برای خرید لباس بچه گانه پسرانه انتخاب کنید. اگر به این موضوع فکر می‌کنید که چنین رنگ‌هایی ممکن است چندان پسرانه نباشند، باید این نکته را اضافه کنیم که طراحان لباس کودک در دنیای امروز تلاش می‌کنند تا رنگ لباس‌های بچگانه را فارغ از جنسیت کودکان انتخاب کنند؛ اما هنوز هم می‌توان نمونه‌های مختلفی از تناژ رنگ آبی را برای لباس‌های بچگانه پسرانه و رنگ صورتی را برای لباس‌های بچگانه دخترانه به وفور مشاهده و خریداری نمود.

لباس نوزادی پسرانه برای عید ۱۴۰۰

چه کودک شما در ماه‌های ابتدایی عمر خود باشد یا اینکه طی یکی دو ماه آینده به دنیا خواهد آمد، قطع یقین به لباس‌هایی که می‌خواهید برای عید امسال او تهیه کنید، فکر کرده‌اید؛ اما آیا درمورد جنس و نوع آن نیز به موارد مختلف توجه‌ داشته‌اید؟

جنس لباس نوزاد، نکته‌ای که نباید نادیده بگیرید!

جنس پارچه در هنگام خرید لباس نوزاد یکی از نکاتی است که نباید از کنار آن به سادگی بگذرید. پوست بدن نوزادان بسیار لطیف و نازک است و تهیه لباسی که بتواند هوا را به پوست آن‌ها برساند، ضروری است. از سوی دیگر، جاذب و سبک بودن نیز دیگر پارامترهایی است که لباس نوزاد شما باید حتما از آن‌ها برخوردار باشد تا فرزندتان در پوشش خود احساس راحتی و آرامش کند. به همین دلیل، بهترین پارچه‌هایی که می‌توانید برای لباس نوزاد استفاده کنید، انواع نخ پنبه، نخ و حریر است.

ست لباس نوزاد پسر

برای خرید یک ست لباس نوزاد پسر، رنگ سفید همیشه کاربردی است؛ چراکه آلودگی را به راحتی نشان می‌دهد اما اگر علاقه دارید تا حتما رنگ‌ها را در ست خود بگنجانید و لباس‌های رنگی برای نوزادتان تهیه کنید، استفاده از کلاه‌، پاپوش، دستکش و لباس سرهمی با رنگ‌های سبز یا آبی روشن از جنس نخ یا نخ پنبه هم یک گزینۀ ایده‌آل به شمار می‌آید.

لباس بیرونی نوزاد پسر و نحوه تعویض

برای اینکه استایل لباس بیرونی نوزاد پسر شما کامل شود، لازم نیست تا حتما زمان زیادی صرف کنید. کافی است تا یک دست لباس سرهمی را با شلوار و کاپشن یا کت، برای پسرتان همراه کنید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که هنگام تعویض لباس دقت زیادی به خرج بدهید. چراکه به خاطر استخوان‌بندی و نرم بودن استخوان‌های نوزادان، بی‌دقتی در این کار می‌تواند به کودک دلبندتان آسیب برساند؛ پس به این موضوع دقت داشته باشید. به همین ‌منظور، بهترین کار این است که ابتدا کودک را روی یک پتوی نرم بخوابانید و در ادامه با احتیاط لباس او را عوض کنید.

مدل لباس بچه گانه پسرانه برای سال نو!

برای پسربچه‌های ۲ تا ۷ ساله، خرید لباس بچه گانه می‌تواند بسیار جالب و هیجان‌انگیز باشد. انتخاب یک پیراهن سفید (هرچند که سفید نگه‌داشتن آن برای پسربچه‌ها بسیار سخت است) به همراه شلوار جین می‌تواند یک گزینۀ فوق‌العاده باشد. علاوه‌ بر این، انواع لباس اسپرت بچه گانه پسرانه یا کلاسیک را هم می‌توانید برای فرزندتان انتخاب و تهیه کنید.

تیشرت‌ها نیز برای پسربچه‌های این گروه سنی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در دسترس هستند که می‌توان آن‌ها را با شلوار جین یا انواع شلوارک‌ها و کفش اسپرت ست نمود. اگر هم قصد دارید که برای فرزندتان یک استایل کلاسیک و جذاب تدارک ببینید، انواع کت و شلوار یا کت به همراه شلوار جین می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

مدل لباس بچه گانه پسرانه مجلسی و اکسسوری‌ پسرانه

ممکن است فکر کنید که این نوع از لباس دیگر از مد افتاده اما اصلا این‌طور نیست، بلکه جلیقه شلوار پسرانه مجلسی یک پسر شما را شیک و به‌روز هم می‌سازد. چه آن را با شلوار کتان به کودکتان بپوشانید و چه شلوار جین، هر دوی این استایل‌ها می‌تواند برای او بسیار زیبا و برازنده باشد؛ اما نکته‌ای که نباید از خاطر برد، استفادۀ به‌جا و به‌اندازه از انواع اکسسوری‌ها است. خرید یک پاپیون خوش‌رنگ که به ترکیب لباس‌های پسرتان بیاید، می‌تواند زیبایی استایل او را چندین برابر کند.

خرید اینترنتی لباس پسرانه

اگر این روزها زمان کافی برای خرید ندارید یا این که به دلیل شیوع کرونا ترجیح می‌دهید کودکانتان را در خانه و دور از محیط‌های عمومی نگه دارید، بهترین پیشنهاد این است که خرید اینترنتی لباس بچه گانه پسرانه را در برنامه‌هایتان قرار بدهید. آنچه باید برای جلوگیری از هدر رفت زمان به کار ببندید، این است که ابعاد مختلف لباس را به‌درستی اندازه بگیرید تا در هنگام خرید اینترنتی، سایز درست و مناسب را تهیه نمایید.

خرید بلوز تک پاییزی پسرانه  مخصوص خانه در این بین، به‌صورت اینترنتی راحت‌تر از باقی انواع لباس‌ها است. چراکه این نوع بلوز و شلوارها معمولا فری سایز هستند و لازم نیست تا حتما سایز دقیق را برای خرید آن‌ها رعایت کرد.

با زدن روی دکمه زیر میتونید انواع مدل لباس زنانه را در سایت بانی مد ببینید

مدل لباس پسرانه نوجوان، برای آغاز سدۀ جدید!

این که سده‌ها هم عوض شوند، تغییر خاصی در استایل پسرهای نوجوان ایجاد نمی‌کند! بنابراین، اگر تمایل دارید تا برای عید پسرتان لباس جدید تدارک ببینید، شلوار جین و تی‌شرت را فراموش نکنید. از دیگر انواع لباس نوجوان پسرانه هم می‌توان به شلوارهای گشاد فاق‌بلند به همراه تی‌شرت‌های گشاد اشاره کرد.

در این مطلب، شما را با انواع لباس عید نوروز پسرانه بچگانه شیک و مد روز آشنا کردیم. شما معمولا برای آگاهی از مد مخصوص کودکان و نوجوانان به چه منبعی مراجعه می‌کنید؟ برایمان بنویسید.

جنس پارچه در هنگام خرید لباس نوزاد باید چگونه باشد؟

جنس پارچه در هنگام خرید لباس نوزاد یکی از نکاتی است که نباید از کنار آن به سادگی بگذرید. پوست بدن نوزادان بسیار لطیف و نازک است و تهیه لباسی که بتواند هوا را به پوست آن‌ها برساند، ضروری است. از سوی دیگر، جاذب و سبک بودن نیز دیگر پارامترهایی است که لباس نوزاد شما باید حتما از آن‌ها برخوردار باشد تا فرزندتان در پوشش خود احساس راحتی و آرامش کند. به همین دلیل، بهترین پارچه‌هایی که می‌توانید برای لباس نوزاد استفاده کنید، انواع نخ پنبه، نخ و حریر است.

لباس نوزاد پسر چگونه ست کنیم؟

برای خرید یک ست لباس نوزاد پسر، رنگ سفید همیشه کاربردی است؛ چراکه آلودگی را به راحتی نشان می‌دهد اما اگر علاقه دارید تا حتما رنگ‌ها را در ست خود بگنجانید و لباس‌های رنگی برای نوزادتان تهیه کنید، استفاده از کانتخاب رنگ مناسب در روانشناسی کودکان تاثیر مثبتی دارد. نوزادان بعد از به دنیا آمدن شناختی از رنگ‌ها ندارند و نمی‌توانند رنگ‌های مختلف را تشخیص دهند؛ اما با این حال بعد از گذشت دو تا سه ماه توانایی تشخیص رنگ‌ها را به دست می‌آورند. همچنین با سپری شدن چند ماه متوجه می‌شوید که نسبت به برخی از رنگ‌ها واکنش بهتری نشان می‌دهند. به همین دلیل در این مقاله از مجله بانی مد به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین رنگ را از نظر روانشناسی برای کودک خود انتخاب کنید.

انتخاب رنگ و تاثیر آن در روان کودک

انتخاب رنگ مناسب در لباس کودکان در برخی از اوقات اهمیت بسیار بالاتری نسبت به انتخاب رنگ مناسب لباس در بزرگسالان دارد. برخی از رنگ ها ممکن است باعث ایجاد احساسات شدید در کودک شود در حالی که برخی دیگر از رنگ ها در ایجاد احساس آرامش کمک می کند. در ادامه انواع رنگ‌های گرم و سرد را مورد معرفی قرار می دهیم و به شما می گوییم که هر یک از آن‌ها چه تاثیری در روان کودک خواهد داشت.

در کنار استفاده از رنگ‌های نامناسب پوشاک و دکوراسیون اتاق کودکان که باعث ایجاد احساس اضطراب دلهره و نگرانی در کودکان می‌شود، انتخاب رنگ مناسب با آن ها کمک می‌کند تا آرامش بالایی به دست آورد. همچنین استفاده از انواع رنگ‌ها مانند زرد باعث افزایش خلاقیت در کودکان می‌شود به این ترتیب شما تنها با انتخاب رنگ لباس کودک خود می توانید روحیه خلاقیت را در او به وجود آورید.

پس لازم است در ادامه تاثیرات هر یک از رنگ های موجود در طبیعت را بدانید انتخاب میزان پررنگی یا کمرنگی آن‌ها تصمیم درستی در هنگام انتخاب لباس کودک خود داشته باشید.

معرفی و نحوه انتخاب بهترین رنگ برای لباس کودکان

رنگ های گرم در لباس بچه گانه

در نواحی مربوط به انواع طیف رنگی، رنگ‌هایی که در قسمت قرمز تا زرد قرار دارند به عنوان رنگ گرم شناخته می‌شوند. از نظر روانشناختی استفاده از رنگ‌های گرم باعث برانگیختگی احساسات می‌شود این احساسات شامل احساس شادی، راحتی یا احساس خشم است. استفاده از رنگ‌های گرم در لباس کودکان به عنوان محرک شناخته می‌شود و ارتباط مثبتی با اشتها دارد. به طوری که در بسیاری از لوگوهای رستوران ها از رنگ قرمز استفاده می‌شود. به عنوان مثال مک دونالد در لوگو خود دو رنگ زرد و قرمز استفاده کرده است.

رنگ قرمز

رنگ قرمز به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های رنگ‌های گرم باعث ایجاد ویژگی‌های شخصیتی تهاجمی در کودکان می‌شود. به خاطر همین موضوع اگر از نظر روانشناسی به انتخاب رنگ پوشاک کودک خود توجه داشته باشید بهتر است از رنگ قرمز در کنار سایر رنگ‌های خنثی استفاده کنید تا تاثیر مناسبی در روحیه او داشته باشد.

رنگ نارنجی

نارنجی یکی از رنگ‌های گرم و جذاب است که در بین رنگ قرمز و زرد جایگاه مناسبی را به خود اختصاص داده و باعث ایجاد حس سرگرم کنندگی در ذهن کودک می‌شود. جهت انتخاب رنگ نارنجی برای لباس‌های کودک خود بهتر است از انواع رنگ‌های نارنجی روشن استفاده کنید تا در کنار ظاهر مناسب احساس مناسبی را در او به وجود آورد.

همچنین شما از رنگ نارنجی می‌توانید برای دکوراسیون بخشی از اتاق کودک خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که استفاده از رنگ نارنجی در کنار انواع اکسسوری‌های چوبی ترکیب زیبایی در اتاق او ایجاد می کند.

رنگ زرد

هر روز صبح خورشید با نورهای زرد خود حس شادی، شور و شوق را در جهان به وجود می‌آورد به همین علت رنگ زرد باعث به وجود آمدن افکار شاد می‌شود. از طرفی تحقیقات انجام شده توسط متخصصین روانشناسی و رنگ شناسی نشان می‌دهد که استفاده از رنگ زرد در پوشاک کودکان به افزایش خلاقیت آن‌ها کمک می‌کند. پس اگر به دنبال ایجاد ذهن خلاق در کودک خود هستید استفاده از رنگ زرد را جدی بگیرید.

صورتی

رنگ صورتی نمادی از زنانگی، عاشقانه‌ها و هر آنچه که در ارتباط با دختران است، می‌باشد. استفاده از رنگ صورتی پررنگ همان احساسات را در کودک شما به وجود می‌آورد که رنگ قرمز در به وجود آمدن آن‌ها میسر است. در مقابل استفاده از صورتی کم رنگ حس خوشایندی در چشمان کودک شما خلق می‌کند و به آرام کردن کودکانی که مستعد پرتاب کردن اشیا دور و بر خود هستند بسیار مناسب است.

انتخاب رنگ های سرد در لباس کودک

رنگ سبز

رنگ سبز آرامش بخش‌ترین رنگ برای چشم انسان است؛ زیرا حس قرار گرفتن در میان درختان و طبیعت را برای ما تداعی می‌کند. رنگ سبز به خاطر ارتباط با زمین که مادر تمام انسان‌ها است حس غریزی امنیت را به وجود می‌آورد. استفاده از رنگ سبز توانایی خواندن و نوشتن را در کودکان افزایش می‌دهد. به همین دلیل استفاده از انواع رنگ‌های سبز زیتونی روشن در پوشاک کودکان اهمیت بالایی دارد.

بنفش

رنگ بنفش یکی از رنگ‌های سلطنتی و خردمندی است. استفاده از انواع طیف‌های روشن برای رنگ بنفش مانند بنفش اسطوخودوس احساس آرامش را در کودک تقویت می‌کند. در مقابل استفاده از بنفش پررنگ باعث ایجاد دلهره و اضطراب در او می‌شود. برای ایجاد تعادل روانی هنگام استفاده از رنگ بنفش در پوشاک کودک خود می‌توانید از انواع رنگ‌های خنثی در کنار رنگ بنفش استفاده کنید.

آبی

رنگ آبی به خاطر کاهش فشار خون و ضربان قلب در بزرگسالان و کودکان به داشتن ذهن و بدن آرام کمک می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که از رنگ‌های آبی در پوشاک خود استفاده می‌کنند، احساس اضطراب و پرخاشگری کمتری دارند. علاوه بر اینکه استفاده از رنگ آبی در پوشاک کودکان از طرف روانشناسان بارها تایید شده است از این رنگ می‌توانید برای دکوراسیون و رنگ‌های دیوار اتاق کودک خود هم استفاده کنید.

سخن پایانی

یکی از بحث‌های هیجان انگیز که بعد از به دنیا آمدن کودکان یا حین بارداری مطرح می‌شود خرید لباس برای آن‌ها است. مادران علاقه بسیار زیادی به خرید لباس برای کودک خود دارند که شناخت درست تاثیر رنگ‌ها در احساسات و عواطف کودکان کمک می‌کند تا بتوانند از دنیای رنگ‌ها برای رشد کودک خود استفاده کنند. در بین رنگ‌های موجود در طبیعت استفاده از رنگ مناسب باعث ایجاد احساس آرامش، خلاقیت و … در کودکان می‌شود. به نظر شما بهترین انتخاب به عنوان رنگ لباس کودکان چیست؟

بهترین ست لباس پسرانه | تیپ اسپرت تابستانی مردانه

برای مشاهده و خرید پوشاک زنانه روی دکمه زیر کلیک کنید.

انتخاب رنگ و تاثیر آن در روان کودک چیست؟

انتخاب رنگ مناسب در لباس کودکان در برخی از اوقات اهمیت بسیار بالاتری نسبت به انتخاب رنگ مناسب لباس در بزرگسالان دارد. برخی از رنگ ها ممکن است باعث ایجاد احساسات شدید در کودک شود در حالی که برخی دیگر از رنگ ها در ایجاد احساس آرامش کمک می کند. در ادامه انواع رنگ‌های گرم و سرد را مورد معرفی قرار می دهیم و به شما می گوییم که هر یک از آن‌ها چه تاثیری در روان کودک خواهد داشت.

تاثیر رنگ های گرم در لباس بچه گانه چیست؟

در نواحی مربوط به انواع طیف رنگی، رنگ‌هایی که در قسمت قرمز تا زرد قرار دارند به عنوان رنگ گرم شناخته می‌شوند. از نظر روانشناختی استفاده از رنگ‌های گرم باعث برانگیختگی احساسات می‌شود این احساسات شامل احساس شادی، راحتی یا احساس خشم است. استفاده از رنگ‌های گرم در لباس کودکان به عنوان محرک شناخته می‌شود و ارتباط مثبتی با اشتها دارد.

لاه‌، پاپوش، دستکش و لباس سرهمی با رنگ‌های سبز یا آبی روشن از جنس نخ یا نخ پنبه هم یک گزینۀ ایده‌آل به شمار می‌آید.

جهت آموزش خرید اینترنتی لباس بچه گانه در یوتیوب کلیک کنید

 

دکمه بازگشت به بالا