ایران کسب و کارعمومی

تلگرام چرا کد نمیفرسته؟

چرا کد فعالسازی تلگرام ارسال نمیشه؟

چرا کد تلگرام نمیاد؟ دلیل عدم دریافت کد فعالسازی تلگرام و cheapest smm panel for tik tok چیست؟ اگر در حال مطالعه این مقاله هستید این سوال شماست! معمولا زمانی که میخواهیم وارد تلگرام شویم نیاز است که کد ورود به تلگرام را وارد کنیم که این کد یک عدد 5 رقمی است که برای ما پیامک می شود، اما برخی مواقع هر چند باری که تلاش میکنید موفق به دریافت کد ورود به تلگرام و cheapest smm panel از طریق پیامک نمیشوید.

در این مقاله که از طرف کارشناسان برای شما عزیزان نوشته شده است، قصد داریم راه حل های کاربردی را برای حل این مشکل در دریافت پیامک فعاسازی تلگرام به شما همراهان عزیز ارائه دهیم.  البته این امکان وجود دارد که بنا به دلایلی شماره شما بلاک شده باشد و یا به دلیل تحریم ها  و شرایطی که در ایران با آن رو به رو شده ایم امکان دریافت کد فعالسازی وجود نداشته باشد اما در این مقاله راه کار های کاربردی را خواهیم گفت، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چرا تلگرام زنگ نمیزنه | چرا کد تلگرام نمیاد

دلایل عدم دریافت پیامک فعالسازی تلگرام چیست؟

دلایلی مختلفی وجود دارد که ممکن است شما پیامک تلگرام را دریافت نکنید و نتوانید وارد آیدی تلگرام خود شوید. اصلی ترین دلیل در حال حاضر بلاک شدن شماره ها از طرف اوپراتورها است، اما در ادامه این مقاله تمامی دلایل را با راه کارهای کاربردی برای شما نوشته  ایم مرحل را قدم به قدم طی کنید تا در صورت امکان مشکل برطرف شود. پس با ما همراه باشید.

✍️نکته بسیار مهم :آیا اوپراتورهای سیم کارت پیامک فعالسازی تلگرام را مسدود کرده اند؟

این موضوع مطرح است که بعد از اعمال فیلترینگ تلگرام اوپراتورهای مختلف ، امکان دریافت پیامک فعالسازی تلگرام را مسدود کرده اند ، در حال حاضر نیز ما با چنین مشکلی رو به رو هستیم که اکثر اوپراتورها جلو امکان دریافت کد تلگرام را گرفته اند، بنابراین قبل از هر چیزی میتوانید با یک خط دیگر از اوپراتور دیگری بررسی کنید ، که آیا این مشکل برطرف میشود یا خیر ؟

فعالسازی تلگرام از طریق پیام به خود تلگرام

یکی از راه هایی که میتوانید در چنین صورتی که اوپراتور مربوطه دسترسی به دریافت پیامک را از شما گرفته است، وارد تلگرام شوید این است که بر روی دیوایس دیگری تلگرام خود را فعال داشته باشید

در چنین حالتی میتوانید ارسال کد تلگرام را از طریق خود تلگرام انجام دهید ،زمانی که پیامک فعالسازی تلگرام ارسال میشود، اگر شما بر روی دیوایس دیگری اکانت تلگرام خود را داشته باشید، مثلا بر روی یک وب ، یا روی یک کامپیوتر و یا گوشی دیگری ، در چنین حالتی پیامک ورود به تلگرام داخل اکانت فعال شما از طرف خود این نرم افزار ارسال میشود و به راحتی میتوانید ورود به تلگرام را از طریق کد داخلی تلگرام انجام دهید.

تلگرام برای فعالسازی نیاز به یک کد 5 رقمی دارد که به سیم کارت شما ارسال می‌شود و با اون کد شما می‌توانید در ابتدا یا مجدد وارد این پیامرسان شوید.

طبق شایعاتی که بعد فیلترینگ شده است که اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل اس ام اس کد تایید تلگرام را مسدود کردند اما در حال حاضر بیشتر کاربران مشکلی بابت دریافت پیامک  ندارند بنابراین در صورت نیامدن پیامک کد سیم کارت دیگری را تست کنید تا از بلاک بودن یا نبودن سیم کارت خود مطمئن شوید.

?????????????????????????????????

⚠️یک نقل قول دوستانه…

⚠️کد تایید تلگرام ارسال میشود! اما فقط برای کاربرانی که نسخه اصلی تلگرام را از گوگل پلی دانلود کرده اند.

⚠️نسخه اصلی تلگرام یعنی همان نسخه ای که توسط شرکت telegram ساخته شده و شامل مواردی مانند (تلگرام فارسی، تلگرام بدون فیلتر، تلگرام با پراکسی چرخشی، هاتگرام، موبوگرام، ایکس پلاس و امثال این نرم افزار ها…) نمیباشد!!!

⚠️حتما نسخه اصلی تلگرام از گوگل پلی دانلود کرده و با یک فندق شکن پرسرعت اقدام کنید، به احتمال 95 درصد امکان دریافت کد تلگرام با این شرایط گفته شده را دارید.

⚠️در صورتی که کد تلگرام برای شما ارسال نشد، دوباره با یک فندق شکن با کیفیت و پر سرعت تست کنید.

??????????????????????????????????????????

انجام ترابرد یکی از دلایل کد ندادن تلگرام است

اینطور که بررسی کرده ایم شماره تلفن های که ترابرد انجام داده اند ، جزو بیشترین افرادی بودند که نمیتوانستند اس ام اس فعال سازی تلگرام را دریافت کنند

اگر نمیدانید ترابرد به چه معنیست باید بگوییم به این معنی که شما با حفظ شماره خود از یک اوپراتور خط خود را به اوپراتوری دیگری انتقال میدهید، از آنجایی که تعداد بسیاری از افرادی که ترابرد شماره همراه خود را انجام داده اند موفق به دریافت کد ورود تلگرام نشدند بنابراین اگر اینکار را انجام داده اید پیشنهاد میکنیم با پشتیبان سیم کارت خود تماس بگیرید و یا اگر اطلاعات بسیار مهمی در تلگرام خود دارید که ترجیح میدهید آنها به هیچ عنوان از دست نروند حتما از انجام ترابرد شماره صرف نظر کنید.

دیلیت اکانت تلگرام بیش از حد

قبلا در رابطه با دیلیت اکانت تلگرام به صورت مفصل با هم صحبت کرده ایم ، میدانید که اگر بیش از حد اینکار را انجام دهید شماره شما از طرف تلگرام مسدود میشود بنابراین نمیتوانید پیامک فعال کردن تلگرام را دریافت کنید! بنابراین از حذف مکرر اکانت تلگرام خودداری کنید.

عدم ارسال کد تلگرام به دلیل اختلال در سرور

اختلالات در سرور تلگرام یکی از رایج ترین مشکلات برنامه های پیام رسان است . و یکی از مشکلات رایج تلگرام نیز همین اختلالات موقت است. معمولا چنین اختلالی بعد از یک یا دو ساعت برطرف میشود ، اگر سرور تلگرام با مشکلی رو به رو شود و یا حتی اوپراتور شما برای لحظاتی با اختلال مواجه شود ، این مشکل معمولا طی مدت زمان کوتاهی برطرف میشود و اگر چند ساعت دیگر برای دریافت کد فعالسازی تلگرام تلاش کنید میتوانید کد را دریافت کنید ، البته  یکی از نکاتی که لازم است در نظر داشته باشید این است که خط تماس شما آنتن داشته باشد برای اطمینان به یکی از اطرافیانتان بگویید برای شما پیامی ارسال کند تا از صحت آنتن دهی خط خود مطمئن شوید.

تلاش برای ورود به تلگرام بیش از حد

اگر شما در زمان کوتاه چندین بار برای ورود به تلگرام تلاش کنید ، این مورد باعث میشود که به مدت 24 ساعت شماره شما از طرف تلگرام مسدود میشود و امکان دریافت کد از طرف تلگرام برای شما فراهم نیست بنابراین هرگز برای ورود به تلگرام چندین بار پشت سر هم در زمان کوتاه تلاش نکنید ، کمی صبر کنید تا مشکل برطرف شود.

حافظه گوشی بیش از حد پر است

همانطور که میدانید زمانی که حافظه گوشی بیش  از حد پر باشد امکان دریافت پیامک بر روی گوشی وجود ندارد برای حل این مشکل به سراغ گالری خود بروید و اگر فیلمی دارید که آن را نمیخواهید حذف کنید، و یا پیامک های تبلیغاتی و اطلاعات اضافه روی گوشی خود را حذف کنید، پس از انجام اینکار یکبار گوشی خود را ری استارت کنید و مجدد برای ورود به تلگرام و دریافت پیامک فعالسازی این اپلیکیشن تلاش کنید.

روشهای دریافت کد پنج رقمی تلگرام telegram

در بخش بالا ما با دلایل عدم دریافت پیامک فعالسازی تلگرام آشنا شدیم حالا میخواهیم به سراغ روش هایی برویم که میتوانید این کد پنچ رقمی را از تلگرام دریافت کنید ، البته که در بالا ما در کنار دلایلی که بیان کردیم راه حل هر کدام را نیز به شما گفتیم اما در این بخش راه های دیگری را نیز در اختیار شما قرار میدهیم تا بتوانید به راحتی این مشکل را برطرف کنید.

نکته ی اولی که لازم است قبل از این مراحل بدانید و انجام دهید این است که از اتصال خود به telegram مطمئن شوید، چرا که همانطور که میدانید این نرم افزار فیلتر است و برای اتصال به آن لازم است از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید ، بنابراین از نرم افزارهای مطمئن استفاده کنید تا اتصال پایداری داشته باشید.

✍️همچنین به هیچ عنوان از نرم افزارهای مشابه تلگرام استفاده نکنید!!! و حتما نرم افزار اصلی تلگرام را بر روی گوشی و یا کامپیوتر خود نصب کنید.

دکمه بازگشت به بالا