ایران کسب و کارعلمی

قارچ گانودرما برای لک و پیس

پیسی یا ویتیلیگو یک اختلال تولید رنگدانه است. که حدود یک تا دو درصد جمعیت دنیا یا (۵۰–۴۰ میلیون نفر)، با آن درگیر هستند.

ملانین رنگدانه ای است که تعیین‌کننده رنگ پوست، مو و چشم است. این رنگدانه در سلولی به نام ملانوسیت تولید می‌شود. اگر تعداد ملانوسیت‌ها کاهش پیدا کند و یا ملانوسیت نتواند ملانین تولید کند رنگ پوست روشن‌تر می‌شود. در نتیجه لکه‌های سفید پوست در نواحی مختلف بدن ظاهر می‌شوند. برای اطلاع از آدرس فروشگاه محصولات دکتر بیز کلیک کنید.

در بیماری لک و پیس هر قسمت از بدن ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرد. شايع‌ترين مناطق درگيری پوستي عبارتند از : صورت، گردن، چشم‌ها، کشاله ران ، نوک سینه‌ها، ناف، اندام تناسلی و زیر بغل.

آخرین بروزرسانی این مقاله: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

درمان ویتیلیگو با گانودرما

علل لک و پیس

در حال حاضر دليل اصلي پيسی ناشناخته است. اما نظریه های متفاوتی مطرح شده اند. یک نظریه این است که افراد پادتنهایی تولید می‌کنند که ملانوسیت‌های بدن سلول‌هایی که در پوست رنگدانه تولید می‌کنند.) خودشان را تخریب می‌کنند. نظریه دیگری هم وجود دارد وآن این است که طی یک رخداد منفرد از قبیل فشار روحی، استرس عاطفی یا آفتاب سوختگی موجب بروز پیسی می شود. اما از نظر علمی ثابت نشده‌است.

علائم بیماری پیسی

علامت بارز پیسی به وجود آمدن لکه های کوچک و گاهی بزرگ سفید روی پوست است. و پزشک در معاینه بالینی متوجه وجود این بیماری در فرد می شود. حتی خود شخص نیز با دیدن این لک ها می تواند متوجه وجود بیماری ویتیلیگو شود. بیماری لک و پیس اغلب با از دست دادن سریع رنگدانه در یک ناحیه  آغاز می‌شود و معمولا به مدت طولانی بدون تغییر باقی می‌ماند. در مراحل بعد از دست دادن رنگدانه ممکن است مجدد آغاز شود و دوباره متوقف شود. چرخه از دست رفتن رنگدانه و ثبات ممکن است به طور نامحدود ادامه داشته باشد. برای خرید قهوه گانودرما دکتر بیز کلیک کنید.

آیا پیسی نیاز به درمان دارد؟

پیسی (ویتیلیگو – برص ـ لک و پیس) نه مسری است و نه کشنده. بنابراین بیماری ای نیست که سلامت جسمی فرد مبتلا را به خطر بیاندازد. اما به لحاظ اجتماعی و مراودات روزانه و همچنین مشکلاتی که از نظر زیبایی برای افراد ایجاد می کند، بهتر است درمان شود. قبل از اینکه به نقش گانودرما در درمان ویتیلیگو اشاره کنیم لازم است توجه داشت که برای بهبودی کامل بیماری های خود ایمنی از جمله پیسی باید فشار های عصبی و استرس را کنترل کرد. چرا که تنشهای عصبی، استرس و اضطراب میتوانند بیماری را تشدید کرده و دوره های درمانی را بی اثر کنند. قیمت قهوه لاغری سوپریم دکتر بیز چقدر است؟

خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس | درمان پیسی با گانودرما نی نی سایت

حاوی حدود ۴۲۲ ترکيبات فعال زيستي مختلف است. که هر یک خواص منحصر به فرد و ارزشمندی  دارد و میتواند در کنترل و درمان پیسی بسیار موثر باشد.
گانودرما با خاصیت آداپتوژن سازی، موجب تعادل در بدن میشود. در نتیجه حملات ناشی از سیستم ایمنی بدن که در بیماری پیسی با حمله به سلولهای تولید رنگدانه در پوست رخ میدهد تا حد بسیار زیادی کنترل می شود و به مرور زمان کاهش پیدا می کند و همچنین با تنظیم ترشح سایتو کاین ها که واکنشهای التهابی را در بدن کنترل میکنند، باعث کاهش التهاب سیستماتیک بدن و کنترل بیشتر سیستم ایمنی می شود.

همچنین گانودرما به دلیل دارا بودن مقادیر بسیار زیاد آنتی اکسیدان باعث بازسازی و ترمیم سلولها، بافتها و اعضای بدن می شود. در نتیجه بافتهای پوستی آسیب دیده در اثر بیماری پیسی با ادامه ی مصرف گانودرما بازسازی و ترمیم شده و به مرور زمان باعث بهبود بافتهای پوستی میشود.
علاوه بر این ها با کاهش استرس و افزایش نشاط موجب کاهش قابل توجه فشارهای عصبی میشود که این موضوع به مقدار بسیار زیادی مانع از ایجاد حملات بعدی در بیمار و پیشگیری محسوس بیماری پیسی می شود.

آیا درمان پیسی با گانودرما قطعی است؟

باتوجه به خاصیت تعدیل سیستم ایمنی قارچ گانودرما، نتایج خوبی را روی بیماری های خودایمنی مثل پیسی شاهد بوده ایم. گانودرما میتواند باعث توقف گسترش و درمان این لکه های ناشی از پیسی شود. تچربه نشان داده هر چقدر لکه ها تازه تر ایجاد شده باشند شانس بهبودی شما بیشتر خواهد بود و بالعکس. اما باید توجه داشت درمان قطعی برای پیسی وجود نداره. یعنی حتی ممکن است گانودرما برای شما بی تاثیر باشد.

نحوه مصرف گانودرما برای درمان پیسی

نحوه مصرف گانودرما برای درمان پیسی ساده است. اگر قصد دارید از گانودرما برای درمان پیسی استفاده کنید پیشنهاد میشود که روزانه ۲ گرم گانودرما را به همراه ۴ لیوان آب به مدت ۱ ساعت بجوشانید و عصاره را دو ساعت قبل شام میل کنید. به مدت ۴ ماه از گانودرما میل نمایید و در صورت مشاهده تاثیر مثبت تا از بین رفتن تمامی لکه ها از گانودرما استفاده نمایید. (گانودرما دارو نیست و عوارضی برای مصرف طولانی مدت آن گزارش نشده است.)

نحوه سفارش قارچ گانودرما برای درمان پیسی 

برای خرید قارچ گانودرما برای درمان پیسی میتوانید از طریق بخش فروشگاه سایت اقدام نمایید و یا اینکه از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

نكات مراقبتي و رژیم غذایی ويتيليگو در فصل تابستان

  1. از مصرف ذرت(بلال) و مشتقاتش پرهيز كنيد. بخصوص اگر با عارضه كوپنر يا پيشرفت مواجه هستيد.
  2.  بعد از صرف بستني و بعد از استحمام يا شنا و ورزش و نيز با شكم خالي از نوشيدن آب يخ پرهيز كنيد.
  3.  در هنگام خروج از منزل حتما از ضد آفتاب مناسب با عيار حفاظتي بالا براي محل هاي مبتلا در معرض تابش نور آفتاب استفاده كنيد.
  4.  از مصرف غذاهاي ديرهضم و سنگين و از پرخوري پرهيز كنيد.(بخصوص شب)
  5. ناشتا یک یا دو عدد سيب ميل كنيد. نیم ساعت بعد آز آن ميتوانيد صبحانه ميل كنيد.(چاي شيرين ممنوع)
  6. خورشت كرفس و ماش، بوراني اسفناج، خربزه، طالبي، آب هويج، قارچ مصرفش در اين فصل براي مبتلايان سودمند هست.
    منبع :انجمن ویتیلیگو ایران،بخش دستورات عمومی، برگرفته از طب سنتی – لک و پیس

طرز تهیه چای و دمنوش گانودرما

شیوه و مقدار مصرف گانودرما

 

دکمه بازگشت به بالا