اقتصادی

آموزش های فنی و حرفه ای در راستای حمایت از تولید ملی گام بر می دارد

آموزش و اشتغال شغلی یکی از م keyلفه های اساسی در ایجاد جهان است

اخبار ایران من / قم مدیرکل دفتر تحقیقات ، برنامه ریزی و برنامه ریزی درسی سازمان آموزش فنی و حرفه ای در زمینه تولید مهارت در تولید گفت:

اصغر فیضی ، مدیرکل دفتر تحقیقات ، برنامه ریزی و برنامه درسی سازمان آموزش فنی و حرفه ای ، در مصاحبه ای گفت: “توسعه مهارت ها و استانداردهای تدریس با اصطلاح” طراحی ، راه حل و پشتیبانی “مطابقت دارد و بر این اساس در زمینه طراحی محیط زیست. به شرکتها ممکن است قادر نباشند به طور کامل از پروژه های ملی بدون ایجاد زیرساخت پشتیبانی کنند.
وی افزود: کمک به توسعه دهندگان و هدایت کار بخش عمومی سودمند در فرآیند تولید باید در خط مقدم کار و فرایند تصمیم گیری برای نظارت بر آموزش فنی باشد.
مدیرکل دفتر پژوهش ، برنامه ریزی و برنامه ریزی درسی سازمان آموزش فنی و حرفه ای ادامه داد: مهارت های حرفه ای را پرورش دهید ، افراد را برای دور کردن مهارت های شغلی از موانع آموزش دهید و مهارت های کارکنان را بر اساس عملکرد آزمایش کنید.

فیضی گفت: طبق قانون آموزش فنی و فنی ، موارد مبتنی بر مهارت های فنی ، از جمله توسعه مهارت های فنی ، ارتقا of آموزش و مهارت های فنی ، کاهش فاصله بین مهارت ها در کشور و جهان است. “حرفه ای و آموزش فنی ، و آموزش حرفه ای مناسب ، و سیستم فنی ، آموزش و آموزش حرفه ای.
وی افزود: مواردی از قبیل ارتقا و ترویج مددکاری اجتماعی ، تولید ، کارآفرینی و حرفه ای ، آموزش و تربیت نیروهای ماهر ، ماهر و ماهر با توجه به نیاز بازار کار ، توسعه حرفه ای ، آموزش فنی و آموزش رشد اقتصادی ، فرهنگ و سنت ها ، برای کمک به ایجاد ثروت و کاهش فقر و افزایش آموزش در کشور ، کاهش فاصله بین نیازهای اساسی و مهارت های بازار کار و پتانسیل کارگران در این کشور ارائه آموزش مادام العمر برای دستیابی به عدالت اشتغال این راهنما است.
مدیرکل دفتر پژوهش ، برنامه ریزی و برنامه ریزی درسی سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: به طور كلی ، ارتقا of مهارت ها و ارزشیابی ، جهان را به دنیای كار و دنیای آموزش و پرورش متخصصان ، ماهر و متصل می كند. کارگران کارآمد و جلب مشارکت های تجاری برای استفاده از پتانسیل های بعدی خود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا