اقتصادی

مشکلات نهاده‌های دامی باید هر چه زودتر رفع شود

اخبار ایران من/ تهران شهردار شهر ورامین گفت: در زمینه واردات و توزیع مشکلاتی وجود دارد که باید به فوریت رسیدگی شود چرا که ثروت شهر ورامین از دامداری و کشاورزی است و ارتباط مستقیمی با زندگی انسان دارد.

جلسه بررسی توزیع دامپروری امروز سه شنبه 10 اسفندماه با حضور دراویش فرماندار ورامین، معاون برنامه ریزی و توسعه کشور، رئیس جهاد کشاورزی ورامین، همکاری و همکاری برگزار شد. مدیران و مبارزان آزادی در میدان.

مجید درویشی فرماندار ورامین نیز در این نشست گفت: تقسیم بندی ها در شهرستان های همجوار باید انجام شود تا در بحث نظارت بلافاصله دست دلال را قطع کنیم و پیشنهاد دولت به منطقه برسد. یک چوپان واقعی

وی افزود: مشکلاتی در زمینه ورود و توزیع منابع وجود دارد که باید به فوریت رسیدگی شود زیرا منابع شهرستان از دامداری و کشاورزی است و ارتباط مستقیمی با زندگی انسان دارد.

فرماندار ورامین با اشاره به تلاش فرمانداری برای حمایت از کشاورزان گفت: از ابتدا پیگیر مشکلات دامداران به ویژه در حوزه توزیع دام بودم و تمام تلاشم را برای احقاق حق انجام می دهم. تولیدکنندگان.” در دشت ورامین.

درویشی یادآور شد: متأسفانه با تحقیقات و مستندات موجود، تعاونی‌ها درآمدهای دولت را به صورت عادلانه تقسیم نمی‌کنند و می‌بینیم که کم و بیش هشدارهای شبکه‌ای در این زمینه وجود دارد. بدون کنترل، تعاونی های متخلف به شدت غارت شده اند.

فرماندار ورامین با اشاره به کمبود کمک های غیردولتی گفت: کمک های بلاعوض غیردولتی در کشور وجود ندارد اما متاسفانه شاهد تجارت آزاد در شهرستان هستیم، سوال اینجاست که این امر از کجا آمده است، متاسفانه پاسخ روشن است به همین دلیل توزیع ناعادلانه دام و ورود آنها به شبکه غیرقانونی و تجارت آزاد است.

درویشی در پایان سخنان خود گفت: با توافق صورت گرفته با معاونت برنامه ریزی و توسعه دولت و تشکیل کارگروه ویژه، قسمت تخصیص سهم به صورت مستقیم مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا