ایران کسب و کارعمومی

چگونه زبان خود را تقویت کنیم؟

چگونه در کمترین زمان زبان یاد بگیریم؟ چگونه زبان انگلیسی خود را تقویت کنیم؟ سوالاتی که شاید به ذهن شما خطور کرده باشد. در این مقاله به شما مروری بر سال ها تجربه می دهیم. همچنین تمامی ابزارهای مورد نیاز برای دانلود در این مقاله قرار داده شده است.

بهترین راه برای تقویت زبان

به دنبال هیچ روش جادویی نباشید زیرا چنین روشی وجود ندارد! خلاصه تقویت زبان انگلیسی از این 3 نکته تشکیل شده است:

از منابع با کیفیت استفاده کنید

تمرین صحیح روزانه هر منبع (که در آن نحوه استفاده از هر منبع را توضیح می دهیم)

انگیزه و تعامل مداوم با زبان انگلیسی را حفظ کنید

با روش ذکر شده در این مقاله، برای یادگیری سریع مکالمه انگلیسی با این مقاله به هیچ منبع/روش دیگری نیاز نخواهید داشت! (زبان را تضمین کنید!)

1- هدف گذاری کنید

شما باید دلیل خوبی برای یادگیری زبان داشته باشید تا به آن علاقه داشته باشید. قبولی در امتحان دلیل کافی نیست. همچنین یافتن شغل دلیل کافی نیست. برای انجام آن به یک دلیل عالی نیاز دارید. اگر پول می تواند انگیزه شما باشد، پس تصور کنید انگلیسی چگونه می تواند شما را ثروتمند کند. خانه رویایی، ماشین رویایی و زندگی رویایی خود را تصور کنید. اگر عشق انگیزه شماست، تصور کنید چه تعداد انسان فوق العاده ای را می توانید در کشورهای دیگر ملاقات کنید. روابط با خارجی های زیبا و جذاب را تصور کنید!

2- حداقل 2-4 ساعت تمرین در روز (حتی در ایام تعطیل)

برای تسلط در عرض 2-3 ماه، باید بسیار پیگیر باشید. به عبارت دیگر، شما باید 8-14 بار در روز (ترجیحاً عبارات کاربردی) زبان را تمرین کنید. بهتر است 1 ساعت واژگان را بخوانید، مکالمات ساده از روی کتاب را به مدت 1 ساعت جلوی آینه تمرین کنید. سپس به مدت 2 ساعت انگلیسی گوش دهید و 2 ساعت متون انگلیسی را بخوانید. و غیره. شما نیازی به جستجوی این عبارات ندارید. آنها را از انتهای این قسمت دانلود کرده و در کامپیوتر و گوشی خود ذخیره کنید. اگر می دانید چگونه سلام و خداحافظی کنید و همچنین چند سوال اساسی بپرسید، می توانید یک مکالمه کوتاه انگلیسی با هرکسی داشته باشید.

3- روش صحیح خواندن زبان

هنگامی که برای اولین بار یک زبان جدید را یاد می گیرید (مثلاً یک کلمه)، اگر یک بار در 24 ساعت آینده همان مطالب را مرور کنید، تا 80 درصد از آنچه را که تازه یاد گرفته اید به خاطر خواهید آورد.

بعد از یک هفته، می توانید همه چیز را به یاد بیاورید بدون اینکه فقط پنج دقیقه تماشای همان مطالب را فراموش کنید. این مقاله به مدت 30 روز در حافظه شما باقی خواهد ماند.

بعد از چهل روز اگر دوباره همان مقاله را بخوانید تا 6 ماه در ذهنتان می ماند!

سپس یک بار در شبی که آن را یاد می گیرید، یک بار در هفته و دوباره بعد از چهل روز آن را مرور کنید.

4- از بهترین کتاب ها استفاده کنید

با کتاب‌های کودکان شروع کنید که به زبان ساده‌تر نوشته شده و برای کمک به کودکان در یادگیری زبان طراحی شده‌اند. اگر کتاب هایی را که قبلاً به زبان انگلیسی یا فارسی خوانده اید و آن کتاب را به خوبی می شناسید، به شما کمک می کند تا سریعتر به آن زبان عادت کنید. کتاب های تمرین را با صدای بلند بخوانید و بشمارید:

5- نظر و خلاصه

این روش یکی از جدیدترین روش های یادگیری زبان است که در سال های اخیر کشف شده است که سرعت یادگیری و یادگیری را به شکلی منحصربفرد افزایش می دهد. برای این منظور، هر بار که دو یا سه پاراگراف از زبان را می خوانید، نظر خود را به انگلیسی در مورد پاراگراف بنویسید یا آن را در 3-4 سطر خلاصه کنید. همیشه یک فضای خالی در کنار یادداشت های خود در یک دفترچه بگذارید تا تفسیر خود را از موضوع یادداشت کنید.

بعد از خواندن مجدد، همان پاراگراف و 3-4 خط را بررسی کنید تا تاثیر آن را به وضوح ببینید!

6- آماده سازی لپ تاپ

یک دفترچه با خود ببرید تا بتوانید کلمات جدید یاد بگیرید، آنها را سریع یادداشت کنید. اگر وقت اضافی دارید، کلماتی را که نوشته اید مرور کنید. هر هفته چندین کلمه برای خود برنامه ریزی کنید و هر هفته تعداد آنها را افزایش دهید. فقط کلمه را یاد نگیرید، استفاده و املای آن را هم یاد بگیرید، یک جمله در مورد کلمه بنویسید. به عنوان مثال، من دوست دارم انگلیسی یاد بگیرم و می دانم که یادگیری انگلیسی سرگرم کننده است!

پیشنهاد می کنم ترجمه کلمات را قبل از خود کلمه ننویسید. بهتر است آن را در دفتر دیگری یا پشت همان برگه یادداشت کنید.

7- چیزی مفید و متفاوت انتخاب کنید.

در مورد موضوعاتی که می خواهید به زبان خود صحبت کنید فکر کنید، سپس موضوعاتی را که باید در مورد آنها به زبان انگلیسی صحبت کنید پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر دوست دارید در مورد فوتبال یا چیز دیگری صحبت کنید، می توانید آن را در وب سایت ها و مجلاتی که این موضوعات را پوشش می دهند پیدا کنید. فهرستی از کلمات ضروری مرتبط با موضوع خود بنویسید و کلمات و عبارات را یاد بگیرید:

8- این اپلیکیشن ها را نصب کنید.

2. این برنامه ها را روی گوشی خود نصب کنید و کلمات را هر روز در زمان های دیگر (قطار، اتوبوس و …) به وقت خود یا روی آن تمرین کنید. 9- جملات این pdf کاربردی ترین جملات انگلیسی هستند

این پی دی اف توسط یکی از معتبرترین موسسات آموزشی دنیا تهیه شده است و مفیدترین نشریات به زبان انگلیسی را انتخاب کرده است. دانلود کنید و اگر معنی کلمه یا جمله ای را نمی دانید با کمک گوگل ترنسلیت با مداد کنار آن یادداشت کنید. روزانه یک صفحه از آن را تمرین کنید:

10- تماشای فیلم و انیمیشن به زبان انگلیسی

فیلم ها و انیمیشن های ارائه شده در انتهای این پاراگراف را دانلود کنید و در حالی که بیکار هستید تماشا کنید. نحوه دقیق تماشای فیلم و انیمیشن برای بهبود مکالمه انگلیسی نیز در محتوای خود توضیح داده شده است (البته تماشای آنها به روش معمول نیز بسیار مفید است). هنگام تماشای برنامه زیرنویس فارسی را روشن کنید. هر فیلم / انیمیشن را حداقل دو بار تماشا کنید. بار دوم با زیرنویس انگلیسی و بار سوم بدون زیرنویس. این!

دکمه بازگشت به بالا