ایران کسب و کارعمومی

راهنمای انتخاب مناسب ترین شو کیک و یخچال ویترینی

ویترین یخچالی کیک شو کیک یا ویترین یخچالی کیک انتخابی مطمئن برای به نمایش گذاشتن انواع کیک، دسر و سالاد های متنوع می باشد. شو کیک ها در ابعاد و سایز های متفاوتی تولید می شوند و می توانند پاسخگوی نیاز های مختلف باشند. از این دستگاه در رستوران ها، کافی شاپ ها، هتل ها و… مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از پر فروش می باشد. شما همراهان همیشگیما می توانید شو کیک دلخواه و مناسب کسب و کارتان را به ما سفارش دهید و با بالاترین کیفیت و همچنین با قیمتی استثنایی آن را خریداری نمایید.

تمامی دستگاه ها و ماشین های تجهیز نوین از با کیفیت ترین متریال موجود ساخته می شوند و به همراه یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش به بازار عرضه می شوند. ویترین های کیک در مدل های مختلف رومیزی و ایستاده تولید می شود که در ادامه با آنها بیشتر آشنا می شویم. شو کیک رو میزی یک انتخاب هوشمندانه برای کافی شاپ و شیرینی فروش های کوچک است.

شو کیک رومیزی چیست

با توجه به ابعاد مناسبی که دارد، روی میز، کابینت و پیشخوان به راحتی قرار می گیرد و کسب و کارهایی که فضای زیادی ندارند می توانند به راحتی از آنها استفاده کنند. شو کیک های رومیزی ابعاد و ظرفیت های گوناگونی دارند که با توجه قابلیت هایی که دارند قیمت گذاری می شوند. این مدل از ویترین کیک از زیبایی خاصی برخوردار بوده و محتویات داخل را به بهترین شکل ممکن به نمایش می گذارد.

شو کیک ایستاده شو کیک ایسناده و یا ویترین یخچال کیک ایستاده با ابعاد و گنجایش های مختلفی تولید می شود. این دستگاه ها برای مکان هایی که محیط کافی و بزرگی دارند طراحی شده است و شما می توانید با خیالی آسوده ابعاد دلخواهتان را سفارش دهید و به همراه ضمانت نامه معتبر از فروشگاه تجهیز نوین دریافت کنید. شو کیک های ایستاده و به طور کلی تمام شوکیک ها، ویترینی چهار گوش از جنس استیل می باشند که نمای جلوی آن ها از جنس شیشه بوده و به مشتریان این اجازه را می دهد که کیک مورد نظرشان را انتخاب نمایند.

ویژگی های ویترین یخچالی کیک

از شو کیک ها برای نگهداری تخصصی کیک ها استفاده می شود و یکی از مهم ترین ویژگی های ویترین کیک ها سیستم برودتی و رطوبت دهی این دستگاه ها می باشد. رطوبتی که شو کیک ها تولید میکنند، این قابلیت را دارد که کیک و انواع شیرینی ها را، همیشه تازه و مطبوع نگه دارد و دچار خشکی نشود. جنس بدنه این دستگاه ها از استیل مخصوص مواد غذایی می باشد و از لحاظ بهداشتی کاملا خوراکی را سالم و پاکیزه نگه می دارد.

نمای جلوی ویترین ها از شیشه سکوریت نشکن و شفاف می باشد که باعث جذاب تر شدن هر چه بیشتر دستگاه می شود. شو کیک ها در سه سایز 70، 90 و 110 سانتی متر تولید می شوند و همانطور که گفته شد کافی شاپ های کوچک نیز می توانند با خیالی آسوده دستگاه را خریداری کنند و خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهند. با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارند، جابه جایی و حمل و نقل آنها به راحتی انجام می شود. عایق بندی دستگاه ها به گونه ای می باشد که دما و رطوبت از آن خارج نشود.

ثبت سفارش شرکت ما بزرگترین فروشنده تجهیزات رستوران و کافی شاپ در ایران با تکیه بر سابقه چندین ساله خود، مرغوب ترین یخچال شو کیک و ویترین یخچالی کیک را همراه با ضمانت نامه عرضه می کند. شما می توانید با مقایسه تمام دستگاه ها با یکدیگر، مناسب ترین محصول را خریداری کنید. چنانچه سوالی و یا ابهامی داشتید می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان و تخصصی همکاران ما بهره مند شوید. کارشناسان ما از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر پاسخگوی شما هستند.

شرکت ما ارسال به سراسر کشور دارد و شما می توانید با ثبت سفارش، محصول را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین امکان خرید حضوری نیز مهیا می باشد. شما می توانید با فالو داشتن پیج ، از آخرین تخفیف های ما خبردار شوید. جهت استعلام قیمت تیخچال شیرینی فروشی به صورتی طراحی شده که شیشه هایی شفاف در جلوی آن تعبیه شده که باعث می شود مشتریان به راحتی از پشت ویترین انواع شیرینی و کیک را ببینند و انتخاب خود را نهایی کنند.

آشنایی با یخچال قنادی و شیرینی فروشی و انواع آن

یخچال شیرینی فروشی به صورتی طراحی شده که شیشه هایی شفاف در جلوی آن تعبیه شده که باعث می شود مشتریان به راحتی از پشت ویترین انواع شیرینی و کیک را ببینند و انتخاب خود را نهایی کنند. در یخچال ویترینی قنادی نوعی سیستم گردش هوا تعبیه شده است که رطوبت و دما را به خوبی حفظ کرده و از فاسد شدن کیک و شیرینی ها جلوگیری می کند.

مقاله آموزشی: از مهم ترین ویژگی های یخچال کیک می توان به عایق بندی آن اشاره کرد که تزریق فوم از نوع پلی یورتان بوده و سرما را به خوبی در خود حفظ می کند که این کار باعث می شود تا این یخچال صنعتی کم مصرف باشد. شیشه آن از نوع سکوریت نشکن بوده و به انتخاب مشتریان قابل انتخاب در دو نوع ساده و دودی است. موتور این ویترین دانفوس بوده که تحت لیسانس کشور آلمان است و با توجه به نیاز مشتری قابل نصب در زیر یا در کنار آن است. دارای ضربه گیر دور تا دور شیشه ها و بدنه می باشد.

یراق آلات استفاده شده در ساخت این محصول از بهترین نوع یراق آلات وارداتی است. از دیگر ویژگی های این یخچال می توان به نورپردازی ال ای دی و حک کردن نام یا برند اختصاصی مشتریان بر تاج دستگاه اشاره کرد. رنگ بندی بدنه این محصول به انتخاب مشتریان قابل تغییر است که دارای سه رنگ :سفید، نقره ای وطلایی می باشد.

مقاله آموزشی: انواع یخچال ویترین قنادی 1)ویترین مکعبی 2)یخچال کیک 3)یخچال آکواریومی 4)یخچال ویترینی 5)ویترین نان فانتزی 6)یخچال شوکیک 7)پیشخوان قنادی ویترین مکعبی: دارای طبقات شیشه ای بوده که می توانند وزن زیادی را تحمل کنند و مناسب جهت استفاده در نان فانتزی فروشی ها برای چیدن انواع نان است. یخچال کیک: دارای قفسه های طویل و بزرگ جهت نمایش انواع کیک می باشند.

با نورپردازی که در این یخچال کار شده زیبایی آن چندین برابر می شود. یخچال آکواریومی: در تولید این یخچال برای دید بهتر مشتریان از شیشه ای ضد بخار استفاده شده است. یخچال ویترینی: در ساخت این محصول از بدنه استیل ضد اسید استفاده شده که علاوه بر قنادی ها، در مغازه های مرغ فروشی قابل استفاده هستند. ویترین نان فانتزی: ویترین نان فانتزی در ابعاد دو متر ساخته شده و رادیات جهت سرمادهی در آن تعبیه شده است.

یخچال شوکیک

این یخچال ویترینی جهت به نمایش گذاشتن انواع کیک ساخته شده که با استفاده از عایق بندی تزریق فوم در بدنه باعث ثابت نگه داشتن دما و رطوبت می شود که با استفاده از آن ها از خراب شدن شیرینی و خشک شدن آن ها جلوگیری می شود. پیشخوان قنادی: از این ویترین برای قرار دادن ترازو و چیدمان وسایل قنادی در قسمت پایینی آن مورد استفاده قرار می گیرد.

می توان آن را به صورت میز دخل و کشوی پول طراحی کرد. کاربرد یخچال قنادی یخچال قنادی به صورتی طراحی می شود که مشتریان بتوانند به راحتی محصولات داخل ان را روئیت کرده و به سلیقه خود شیرینی یا کیک مورد نظر خود را انتخاب کنند به همین دلیل به یخچال ویترینی معروف است یخچال ویترینی به جز قنادی در فروشگاه های بزرگ و کوچک مغازه های نان فانتزی، کافی شاپ و….. قابل استفاده است این یخچال قابل تولید در دو نمونه با موتور و بدون موتور است.

از نمونه با موتور جهت نگهداری کیک، شیرینی تر و …. استفاده می شود. از نمونه بدون موتور جهت نگهداری انواع شیرینی خشک، نان فانتزی و….که مواد اولیه آن ها ترش و فاسد نمی شود استفاده می شود. عیب یابی یخچال صنعتی اگر یخچال شما در خنک کردن محصولات به مشکل بر خورده است در یکی از موارد زیر یخچال شما ایراد دارد: 1)ترموستات 2)شارژ و گاز 3)کمپرسور 4)لاستیک درب 5)خرابی فن تعمیر یخچال ویترینی به یخچال هایی اشاره دارد که در ویترین مغازه قرار می گیرند.

نمونه های یخچال ویترینی در آبمیوه بستنی فروشی ها، فروشگاه ها و … وجود دارد که سیستم این نوع یخچال با یخچال های خانگی کاملا متفاوت است. مشکلات متداول این نوع یخچال ها: داغ شدن بیش از حد موتور یخچال، آب دادن زیر یخچال، برق داشتن بدن یخچال، روشن بودن مداورم یخچال، عدم سرد کردن یخچال، شکسته شدن شیشیه ویترینی از مشکلات این نوع یخچال ها است.

مقاله آموزشی: مشخصات فنی یخچال صنعتی قنادی در ساخت یخچال های قنادی برای بدنه از استیل و یا گالوانیزه انتخاب می کنند. بدنه های استیل ظاهر شکیل تری به یخچال می دهد و باعث با دوام بودن و زنگ نزدن یخچال می شود. استیل استفاده شده استیل استنلس است که برای نگهداری محصولات غذایی استفاده می شود.

دکمه بازگشت به بالا