اقتصادی

رکوردشکنی “صحا” در ارائه تسهیلات و صدور ضمانتنامه‌ها

رئیس و مدیرعامل شرکت مادر اصلی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته از افزایش 70 درصدی در دسترس بودن زمین ، افزایش 30 درصدی ضمانت ها و وقفه در تاریخ 21 ساله ساها خبر داده است.

به گزارش اخبار ایران من ، رضا نقی پور اصل اظهار داشت: میزان کل پولی که این صندوق در اختیار 1399 متقاضی قرار می دهد معادل 1375 میلیارد است که 70 درصد رشد نسبت به سال 1398 و پردرآمدترین منطقه طی 21 سال از زمان عملیاتی شدن صندوق را نشان می دهد.

رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با اشاره به ضمانت نامه های صادر شده توسط ساها ، گفت: کار شروع شد. وام به اینجا رسید ، بنابراین این ضمانت شغل جدیدی در وام را تأیید کرده است.

رئیس اجرایی ساها افزود: “با توجه به ظهور بیماری های قلبی و مشکلاتی که همه مشاغل به ویژه در مورد شرکت های نوظهور با آن روبرو هستند ، تلاش شده است تا سرمایه گذاری بیشتری در شرکت های حرفه ای برای کسب ، انجام و انجام مسئولیت های خود انجام شود. به منظور نهایی و مذاکره کردن 7 میلیارد توافق نامه ارزی در کشور برای صنایع پیشرفته.

وی افزود: طی جهشی اخیر در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته ، مصوباتی را در حوزه درآمد R557 میلیارد و لوایح مصوب 1783 میلیارد روپیه ، معتبرترین و بسته ترین حساب های سالانه را شاهد بودیم. ما در دهه 1980 بودیم و همه این اتفاقات در سال رخ داد که بیماری کرونا مانع از استفاده صحیح ساها از توانایی سها شد ، به خصوص در محل کار.

به گزارش روابط عمومی ساها ، مدیرعامل شرکت مادر اصلی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته بزرگترین مشکلی که این صندوق در دهه 1400 با آن روبرو است افزایش درآمد و نشان دادن امید است: تنها با کمک وزارت دادگستری ، این مهم در سال نو. برای این گروه از بسیاری از شرکتها در فعالیتهای شرکتهای تولیدی و فنی پشتیبانی می کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا