اتفاقات

پیش بینی باران برای همدان

-رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: افزایش نسبی دما‌های را تا پایان هفته حدود ۳ درجه سلسیوس می‌توانیم انتظار داشته باشیم و این شرایط تا روز شنبه ادامه دارد.

پیش بینی باران برای همدان
آفتاب‌‌نیوز :

محمدحسن باقری شکیب گفت: از فردا پنج شنبه تا روز شنبه عمدتاً آسمان استان صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌شود و اواسط روز وزش باد را می‌توان انتظار داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در برخی از مناطق شمالی استان افزایش سرعت باد قابل ملاحظه خواهد بود افزود: افزایش نسبی دما‌های طی روز و صبحگاهی را تا پایان هفته حدود ۳ درجه سلسیوس می‌توانیم انتظار داشته باشیم و این شرایط تا روز شنبه ادامه دارد.

باقری شکیب افزود: از روز یکشنبه اواخر وقت رفته رفته با افزایش ابر ورود سامانه بارشی را به استان می‌توانیم شاهد باشیم که اواسط هفته آینده شاهد بارش باران در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

وی گفت: کمینه و بیشینه در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته صفر و۱۸ درجه سلسیوس بوده و در این مدت بهار با منفی یک درجه سردترین و اسدآباد با ۲۱ درجه سلسیوس گرم‌ترین ایستگاه استان گزارش شده است.

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا