علمی

خودرو کروک ام‌جی به ایران می‌آید؟/ عکس

امیرمسعود عابدین: ام‌جی سایبرستر جدیدترین خودروی برقی این شرکت است که با ادغام نمایشگر اینسترومنت یا کیلومترشمار با صفحه نمایش لمسی اطلاعات-سرگرمی، صفحه نمایش خمیده را انتخاب کرده است.

خودرو کروک ام‌جی به ایران می‌آید؟/ عکس

این کنسول مرکزی با میزبانی چند کنترلر، ما را به یاد طراحی شورولت کوروت C۷ یا لکسوس LC می‌اندازد.دکمه‌های انتخابگر دنده کاملاً بزرگ هستند و در سمت چپ صفحه‌نمایش سوم قرار دارند.

خودرو کروک ام‌جی به ایران می‌آید؟/ عکس

همچنین متوجه سه کلید برای باز کردن درهای پروانه‌ای و سقف تاشو خواهید شد.پایین‌تر، یک جفت جا لیوانی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

خودرو کروک ام‌جی به ایران می‌آید؟/ عکس

ما خوشحالیم که اعلام کنیم فرمان یوغ مانند این کانسپت از بین رفته است و با یک فرمان تخت با پره‌های آلومینیومی و شیفترهای پشت آن جایگزین شده است.یک دکمه قرمز با علامت “Super” وجود دارد که ما فرض می‌کنیم اسپرت‌ترین تنظیمات را اعمال می‌کند، همراه با دکمه دیگری که (احتمالا) انتخاب حالت رانندگی نشان می‌دهد.
سوئیچ ترمز دستی برقی در سمت چپ فرمان قرار دارد. در همان قسمت، راننده می‌تواند ارتفاع چراغ های جلو را تنظیم کرده و کاپوت را باز کند.به طور کلی، کابین نسبتا شیک به نظر می‌رسد و به جای یک خودروی اسپرت، تصور یک گرند تورر را القا می‌کند.به نظر می‌رسد تقریباً به هر کجا که نگاه می‌کنید، چرم با دوخت های هماهنگ، همراه با صندلی های برقی وجود دارد.

خودرو کروک ام‌جی به ایران می‌آید؟/ عکس

MG باید مشخصات فنی را اواخر این هفته منتشر کند، زمانی که سایبرستر اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره سرعت گودوود جشن می‌گیرد.بر اساس سندی که توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) در اوایل سال جاری منتشر شد، ما قبلاً می‌دانیم که خودروی برقی دو سرنشینه دارای ۴۵۳۵ میلی‌متر طول، ۱۹۱۳ میلی‌متر عرض و ۲۶۹۰ میلی‌متر فاصله بین دو محور است.

سند MIIT، سایبرستر را با دو خروجی فهرست کرده است: ۱۵۰ کیلووات و ۲۵۰ کیلووات.احتمالاً اولین مدل، تک موتوره است که در مدل پایه ۲۰۱ اسب بخار قدرت دارد، در حالی که مدل دوم از یک جفت موتور که به رودستر چهار چرخ محرک می‌دهد، ۳۳۵ اسب بخار قدرت دارد.با این حال، برخی گزارش ها از چین حاکی از آن است که این مدل پرچمدار می تواند تا ۵۴۴ اسب بخار قدرت داشته باشد.

ظاهراً ام جی قصد دارد این خودرو را با دو بسته باتری (۶۴ کیلووات ساعت و ۷۷ کیلووات ساعت) بفروشد و حداکثر سرعت را به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت محدود کند.برگه مشخصات وزن ۱۹۸۵ کیلوگرمی را نشان می‌دهد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در اخبار ایران من مراجعه کنید.

227227

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا