علمی

ایجاد دو فضای جدید برای پذیرش بیماران کرونایی استان مرکزی/شرایط کرونایی آینده تیره و تار است

اخبار ایران من / میانه فرماندار مرکزی در مورد آینده فضای هوایی در استان مرکزی اظهار داشت: در حال حاضر با بحران تنفس در بیماران کرونا مواجه هستیم و تصمیم بر این شد که پتروشیمی شازند کمک کند.

سید علی آقازاده به خبرنگاران گفت که طی چند روز گذشته ، ساکنان و شهرهای منطقه در رویکرد خود نسبت به مراقبت های بهداشتی در هفته های اخیر انسجام بیشتری پیدا کرده اند: قبل از.

آقازاده اظهار داشت: متأسفانه موج فعلی نوروز این امکان را برای بازسازی بیمارستان های ما فراهم کرده است و ما در حال آماده سازی بیمارستان دیگری برای بیماران قلبی هستیم. امروز صبح او تصمیم گرفت دو فرصت برای پروژه ایجاد کند. ما از سلاح ، سپاه و پلیس پزشکی استفاده کردیم و هلال احمر را به منصه ظهور رساندیم.

وی گفت: در حال حاضر با مشکل اکسیژن رسانی به بیماران روبرو هستیم که صبح امروز تصمیم بر این شد که پتروشیمی شازند تجهیزات اکسیژن خود را به مناطق دیگر و کارخانه های دانشگاه علوم پزشکی تأمین کند.

آقازاده گفت: “پنجشنبه گذشته ، ما حدود 220 کپسول اکسیژن را از شرکت ها ، مطب ها و تجهیزات منطقه برای استفاده توسط بیماران جمع کردیم و امروز حدود 300 کپسول هوا توسط تجهیزات و صنایع توسط کسانی که آنها را به بیماران اهدا کرده اند تهیه شده است.” اکسیژن مورد نیاز این کپسول توسط پتروشیمی شازند تأمین می شود.

وی افزود: همچنین پتو ، صندلی چرخدار و گروه های نمایندگی وجود داشت که توسط اتحاد هلال احمر و مراکز صنعتی و تجاری در منطقه و همچنین امکانات نظامی و امنیتی در منطقه تهیه شده است و پیش بینی می شود اهدا کنندگان و اهدا کنندگان قادر به حمایت از کارکنان بهداشتی ، به ویژه پرستاران بازنشسته ، هستند تا بگویند آنها آماده هستند و خود را به دانشگاه علوم پزشکی نشان می دهند که حمایت آنها تا 10 روز آینده استفاده خواهد شد.

آقازاده گفت: اگر بتوانیم 10 روز آینده را با محدودیت های تعیین شده و انسجام اجتماعی نیز ادامه دهیم ، قله تاج در منطقه مرکزی ایجاد می شود و از افزایش نمادها کاسته می شود و سپس سعی در پایین آمدن است.

وی گفت: کار پرستاران ما بسیار خسته است و بیمارستان های ما عجله و خرابی دارند و برای بازسازی و تعمیر این تجهیزات به زمان نیاز داریم. اگر همه چیز از حد دور شود ، تجهیزات پزشکی و تجهیزات پزشکی هیچ مسئولیتی ندارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا