ایران کسب و کارعلمی

انواع راه های زود انزالی

سکس از مهم‌ترین نیازهای یک انسان است و زوجین برای رفع این نیاز نیازمند سلامت جسمی هستند. در صورتیکه هر یک از طرفین مشکلی داشته‌باشد، چه روانی، چه جسمی، می‌تواند بر روی سکس و متعاقبا بر رابطه‌ی آنها اثر بگذارد. توجه داشته‌باشید که یکی از مشکلاتی که بسیاری از مردان و زنان در رابطه‌ی جنسی از آن رنج می‌برند و بر اعتماد به نفس آنها اثر منفی می‌گذارد، زود انزالی است؛ اما خوشبختانه درمان زود انزالی وجود دارد.

برای درمان زود انزالی چی بخوریم | درمان زود انزالی با خمیر دندان

زود انزالی تعریف مشخصی دارد که بر اساس آن می‌توان گفت که یک فرد مشکل نگهداری نعوظ برای مدت خاصی را دارد. در بیشتر تعاریف، اگر زیر ۱ دقیقه انزال صورت گیرد، فرد زود انزال است. این مسئله، مشکلات بسیاری برای فرد و شریک جنسی او ایجاد می‌کند. یکی از این مشکلات، راضی نکردن شریک جنسی از رابطه‌ی جنسی است. همچنین کسانی که زودانزالی دارند، از رابطه‌ی جنسی خود لذت نمی‌برند. در صورتیکه با زود انزالی دست و پنجه نرم می‌کنید، می‌توانید با مشورت کنید. در ادامه به بررسی راهکارهای خانگی برای درمان زود انزالی و بهبود آن می‌پردازیم.

البته زود انزالی هم در مردان و هم در زنان دیده‌می‌شود. ولی هر دو آنها درمان دارند. زود انزالی در زنان باعث می‌شود که به اندازه‌ی کافی از رابطه‌ی جنسی لذت نبرند و در مردان علاوه بر این مشکل باعث می‌شود که نتوانند به شریک جنسی خود احساس خوبی بدهند. پر فروش ترین محصولات دکتر بیز +لیست به جرات می توان گفت از میان تمامی تولید این شرکت می توان انواع قهوه های گانودرما را در لیست پر فروش ترین ها قرار داد. در مرحله بعد می توئان اشاره ای به انواع دمنوش های گیاهی تولید شده در این شرکت داشت و در مرحله سوم هم می توان نامی از انواع شوینده های برند نانوسان برد.

در سال‌های اخیر، اختلال عملکرد جنسی مردان بیشتر شناخته و درک شده‌است و درک بهتری از مشکلات ناشی از آن وجود دارد. زود انزالی یکی از مشکلات شایع جنسی در مردان است که می‌تواند منجر به علائم ثانویه مانند پریشانی، خجالت، اضطراب و افسردگی شود، اما یک بیماری قابل درمان است.

به طور کلی، مشکلات انزال در مردان به ۳ دسته تقسیم می‌شوند؛

  • انزال زودرس یا زود انزالی
  • تاخیر در انزال یا دیر انزالی
  • انزال رو به عقب

مکانیسم انزال چگونه است؟

انزال توسط سیستم عصبی مرکزی کنترل می‌شود. وقتی مردان از نظر جنسی تحریک می‌شوند، سیگنال‌هایی به نخاع و مغز ارسال می‌شود. وقتی مردان به سطح خاصی از هیجان و لذت جنسی می‌رسند، سیگنال‌هایی از مغز به اندام‌های تولید مثل ارسال می‌شود. این امر باعث می‌شود که منی از طریق آلت تناسلی خارج شود و انزال اتفاق‌بیفتد. اختلال در این مسیر می‌تواند باعث اختلال در انزال از جمله زود انزالی شود.

زمان زودانزالی چقدر است؟

اگرچه به طور کلی نمی‌توان برای طول رابطه‌ی جنسی و زمان انزال، زمانبندی دقیقی مشخص کرد، زیرا این موضوع به تمایل و توانایی دو زوج هنگام رابطه‌ی جنسی بستگی دارد. اما طبق تحقیقات انجام‌شده، میانگین زمان انزال ۵ دقیقه و نیم است. با این حال، این شما و همسرتان هستید که تصمیم می‌گیرید که آیا از طول رابطه‌ی جنسی و زمان انزال راضی هستید یا خیر.

آیا علائم زود انزالی داری؟

تجربه‌ی دوره‌های گاه به گاه انزال زودرس طبیعی است و جای نگرانی ندارد. با این حال، اگر متوجه شدید که حدود نیمی از تلاش‌های شما برای برقراری رابطه‌ی جنسی منجر به انزال زودرس می‌شود یا انزال زودرس باعث کاهش لذت جنسی شود و روابط را تحت تاثیر قرار دهد، ممکن است به درمان نیاز داشته‌باشید. برای درمان این مشکل می‌توانید به و مراجعه کنید.

نقش عوامل مختلف در زود انزالی

مواردی هستند که بر زودانزالی اثر می‌گذارند. در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

  • سروتونین
    • سروتونین ممکن است در انزال زودرس نقش داشته‌باشد. سروتونین یک ماده‌ی طبیعی در بدن است که توسط عصب‌ها ساخته می‌شود. مقادیر بالای سروتونین در مغز باعث افزایش زمان انزال می‌شود. مقادیر کم سروتونین می‌تواند زمان انزال را کوتاه کرده و منجر به انزال زودرس شود.
  • سن
    • اگرچه زود انزالی ممکن است در هر سنی اتفاق بیفتد، اما افزایش سن می‌تواند تاثیر بیشتری در بروز آن داشته‌باشد.

زود انزالی بر اثر چیست؟

زود انزالی به علت‌های مختلفی ایجاد می‌شود که به برخی از این علت‌ها در ادامه پرداخته‌شده است. علت‌های ایجادکننده‌ی زود انزالی هم به روان مرتبط می‌شوند و هم به جسم. علت‌های جسمی و روانی هر دو درمان دارند و برای درمان آنها باید به متخصص مراجعه کرد. البته برخی روش‌ها و راهکارهای خانگی هم وجود دارند که کمک گرفتن از آنها امکان پذیر است. در صورتی می‌توان از روش‌های خانگی استفاده کرد که با متخصص در میان گذاشته‌شود.

درمان قطعی زود انزالی در گرو تشخیص دقیق است. در صورتیکه علت اصلی زود انزالی تشخیص داده نشود، نمی‌توان روش درمانی مناسبی برای آن برگزید. بنابراین حتما باید با متخصص مشورت کنید.

محصولات شرکت بیز +لیست قیمت محصولات و خرید پکیج درمان زود انزالی بیز از شرکت بدون واسطه را می توانید در همین جا سفارش و خرید کنید

دلایل زود انزالی چیست؟

عوامل مختلف روحی و جسمی می‌توانند باعث شود که مردان به طور ناگهانی دچار انزال زودرس شود. انزال زودرس حاصل تعامل پیچیده‌ای از عوامل جسمی و روانی است.

  • استرس
  • وجود مشکلات در رابطه ی بین زوجین
  • وجود نگرانی و اضطراب در مورد عملکرد جنسی (به ویژه در آغاز یک رابطه‌ی جدید، یا زمانی که فرد قبلا در عملکرد جنسی مشکل داشته‌است).
  • احساس گناه یا عدم کفایت
  • آموزش نادرست و اعتقادات اشتباه در مورد رابطه‌ی جنسی
  • انتظارات غیرواقعی در مورد عملکرد جنسی
  • سرکوب میل جنسی
  • نداشتن اعتماد به نفس
  • مشکلات عاطفی
  • بی‌تجربگی جنسی
  • تازگی رابطه
  • هیجان یا تحریک بیش از حد.

زود انزالی بعد از کرونا

کرونا یکی از بیماری‌های پاندمیک قرن اخیر بوده‌است که مشکلات و مسائل بسیاری را برای افراد متعدد ایجاد کرده‌است. کرونا بر روی سیستم‌های مختلف بدن اثر گذاشته‌است و تغییرات مختلفی بعد از بهبودی برای شخص به بار آورده‌است. اما هنوز توجه زیادی را به زود انزالی در مردان بعد از کرونا جلب نکرده‌است. در هر صورت، مطالعاتی در این زمینه انجام شده‌است و تغییراتی در زندگی جنسی افرادی که مورد مطالعه قرار گرفته‌اند، مشاهده شده‌است.

به عنوان مثال، در یکی از مطالعاتی که انجام شده‌بود، تاثیر کرونا بر زود انزالی روی ۳ مرد مورد مطالعه قرار گرفته‌بود. بعد از بهبودی کرونا، این بیماران شروع به زودانزالی و اختلال نعوظ کرده‌بودند.‌ جالب است بدانید که میزان هورمون‌های جنسی این بیماران در اندازه‌ی طبیعی بود. البته این موارد اولین مواردی بودند که نشان‌دهنده‌ی ارتباط کرونا با زودانزالی بودند.

حل مشکلات زود انزالی

پیشتر گفتیم که برای درمان زودانزالی باید علت اصلی ایجاد آن مشخص شود. گاهی زود انزالی به علت یک مشکل فیزیکی ایجاد شده‌است که درمان آن بسیار ساده است و می‌توان به سرعت از شر آن خلاص شد. گاهی زود انزالی به علت مسائل روانی مختلف و پیچیده‌ای ایجاد شده‌است که نیازمند درمان‌های پیشرفته‌تر است. زود انزالی و درمان آن از مسائل مهم روابط جنسی است.

برای اینکه بتوانید از بهترین درمان‌ها بهره‌مند شوید، حتما باید به متخصص مراجعه کنید. درمان زود انزالی در مردان و درمان زود انزالی در زنان، شباهت‌ها و تفاوت‌هایی دارد که مرتبط با آناتومی بدن دو جنس است.

درمان قطعی زود انزالی؛ داروی درمان زودانزالی و راه‌های درمان خانگی؛

به خاطر داشته‌باشید که روند درمان ممکن است زمان‌بر باشد. درمان‌های روانشناختی، رفتار درمانی و داروها اصلی‌ترین موارد در درمان زود انزالی هستند.

۱.     تقویت عضلات کف لگن

برخی تمرینات می توانند عضلات کف لگن را تقویت کرده و در کاهش زود انزالی موثر باشند. برای یافتن عضلات کف لگن، تمرکز خود را بر روی عضلاتی بگذارید که برای قطع ادرار در میانه‌ی جریان ادرار از آن ها کمک می‌گیرید. عضلات کف لگن همان عضلاتی هستنند برای نگه‌داشتن باد معده یا مدفوع نیز از آنها استفاده می‌کنید. وقتی فهمیدید ماهیچه‌های کف لگن کجا هستند، می‌توانید تمریناتی را در حالت ایستاده، نشسته یا درازکش انجام دهید.

برای انجام تمرین‌های تقویت کننده‌ی کف لگن مراحل زیر را دنبال کنید؛

  • عضلات کف لگن خود را برای ۳ ثانیه منقبض کنید.
  • سپس آنها را به مدت ۳ ثانیه شل کنید.
  • این کار را چندین بار پشت سر هم در طول روز انجام دهید.
  • هر روز ۳ بار و در هر مرتبه ۱۰ بار این تمرین را تکرار کنید.
  • از نگه‌داشتن نفس خودداری کنید و در حین تمرینات، آزادانه نفس بکشید.
  • هنگام انجام تمرینات تقویت عضلات کف لگن مراقب باشید از عضلات شکم یا باسن به جای عضلات کف لگن استفاده نکنید.
  • تقویت عضلات لگن ممکن است هفته‌ها یا ماه‌ها طول بکشد.

بیشترین فروش خرید از طریق نمایندگی بیز در کرج است و بنابر این با مراجعه به سایت های قانونی و معتبر شرکت دکتر بیز می توانید انواع محصولات خود را با قیمت مناسب و برخورداری از تخفیفات فصلی انتخاب و سفارش دهید.

دکمه بازگشت به بالا