اقتصادی

اولین خودروهای وارداتی ایران‌خودرو تحویل مشتریان شد

امروز (سه‌شنبه) اولین سری از خودروهای وارداتی گروه صنعتی‌ ایران‌خودرو (شاین‌مکس)، تحویل مشتریان شد.

به گزارش اخبار ایران من، گروه صنعتی ایران‌خودرو اولین سری از خودروی وارداتی شاین‌مکس که توسط این گروه خودروسازی وارد شده است را امروز (سه‌شنبه) تحویل مشتریان داد.

علیرضا اسکویی مدیر بازاریابی شرکت ایران‌خودرو در این مراسم اظهار کرد: شاین‌مکس که توسط یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده خودرو در کشور چین به تولید می‌رسد، از به‌روزترین امکانات و فناوری‌های روز دنیا برخوردار است و با وجود بهره‌گیری از موتور پرقدرت و همچنین اتاق بزرگ و جادار در کلاس D، از خودروهای کم‌مصرف محسوب می‌شود.

وی افزود: واردات این خودرو در دو مدل هیبریدی و بنزینی در برنامه گروه صنعتی ایران‌خودرو قرار داشته که عرضه نسخه بنزینی آن آغاز شده و نسخه هیبریدی نیز طی روزهای آینده عرضه خواهد شد.

این مدیر صنعتی در ایران‌خودرو، ماموریت اصلی ایران‌خودرو به عنوان خودروساز را توسعه و تولید محصولات از طریق طراحی و به‌کارگیری فناوری روز دنیا و توسعه نهضت داخلی‌سازی دانسته و گفت: نهایتاً واردات خودروهای روز دنیا بایستی منجر به تحقق توسعه داخلی شود؛ در همین راستا و بر اساس سیاست وزارت صمت، ایران‌خودرو برای تامین نیاز بازار، افزایش رقابت‌پذیری و ارتقای سطح فناوری محصولات تولید داخل، نسبت به واردات خودرو نو اقدام کرده است.

به گفته اسکویی، عملکرد ایران‌خودرو در تمامی ادوار، انتخاب محصول به‌روز و باکیفیت بوده و در شاین‌مکس نیز انتخاب بر اساس نیاز بازار در کلاس خودرویی سدان از بهترین و به‌روزترین محصولات موجود صورت پذیرفته است.

مدیر بازاریابی ایران‌خودرو ضمن تشریح امتیازات این محصول، مزیت ایران‌خودرو برای واردات آن را ارائه خدمات پس از فروش مناسب دانسته و گفت: با توجه به گستره نمایندگی‌های ایران‌خودرو در سطح کشور، خدمات پس از فروش به‌موقع به این خودرو ارائه خواهد شد. در حوزه تامین قطعات نیز این اطمینان را به مشتریان می‌دهیم که پیش از ورود خودرو به بازار، تامین قطعات و همچنین آموزش نیروهای خدمات پس از فروش صورت گرفته است تا خودرو با بالاترین استاندارد به مشتریان تحویل شود.

شاین‌مکس مورد استقبال متقاضیان خودروهای وارداتی

در ادامه این مراسم تحویل خودروها به مشتریان، پیمان سنندجی شرکت واردکننده این خودروها با بیان اینکه شاین‌مکس، جهت آزمایش سازگاری با شرایط آب و هوایی کشور، در فصول مختلف مورد پیمایش قرار گرفته و با ارزیابی نهایی و دریافت مجوز شماره‌گذاری و استاندارد، در حال تحویل به مشتریان است.

وی افزود: این خودرو دارای تجهیزات، آپشن‌ها و امکانات خوبی برای راحتی سرنشینان است و در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، مورد استقبال و توجه مشتریان در مقایسه با دیگر برندهای خودروسازی قرار گرفته است.

سنندجی در رابطه با روند تحویل این خودروها، خبر داد: در مرحله اول و تا پایان فروردین سال آینده، شرایط برای تحویل ١٠٠٠ دستگاه شاین‌مکس بنزینی فراهم است و در موعد مقرر به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تحصیلات بالا هستم. به شما تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم که با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم، به شما کمک کند تا اطلاعات اقتصادی را بهتر درک کنید و در تصمیمات خود بهتر عمل کنید.
دکمه بازگشت به بالا