فرهنگی

سریال پربازیگر و جدید پیمان معادی در راه شبکه نمایش خانگی

از یکی دو روز گذشته خبر پخش سریال «افعی تهران» از شبکه نمایش خانگی، منتشر شده و به این ترتیب سامان مقدم هم به جمع کارگردانانی پیوسته که با پلتفرم‌های پخش آنلاین فیلم و سریال همکاری کرده‌اند.

سریال پربازیگر و جدید پیمان معادی در راه شبکه نمایش خانگی
آفتاب‌‌نیوز :

در چند سال گذشته و با رشد و گسترش وی. او. دی‌ها فیلمسازان بسیاری برای این شبکه سریال ساخته‌اند. اولین آن‌ها حسن فتحی بود و بعد از او هم محمدحسین لطیفی با «ساخت ایران»، محمد کارت با «یاغی»، بهرام توکلی سازنده فیلم‌های «اینجا بدون من» و «من دیه گو مارادونا هستم»، با سریال «مترجم»، نیما جاویدی سازنده فیلم تحسین‌شده «سرخپوست» با سریال «آکتور» و هومن سیدی با سریال «غورباقه» به این شبکه پیوستند. حتی کارگردان نامداری مثل مسعود کیمیایی هم مینی سریال «خائن‌کشی» را در یکی از پلتفرم‌ها منتشر کرد.

حالا هم سامان مقدم کارگردان موفق اواخر دهه هفتاد و اوایل هشتاد، سریال افعی تهران را آماده پخش دارد تا اولین حضورش را در این شبکه تجربه کند. سازنده فیلم‌های پارتی، کافه ستاره و مکس بعد از ساخت دو قسمت فیلم نهنگ عنبر که دومین آن، سلکشن رویا، سال ۹۵ اکران شد، مدتی فعالیتی نداشت و نه فیلمی از او اکران شد و نه سریالی ساخت و افعی تهران شروعی دو باره برای اوست.

این سریال نوشته پیمان معادی است که بیست سال پیش تجربه همکاری موفقی با سامان مقدم در فیلم «کافه ستاره» داشته است. معادی که تا به حال در هیچ سریال شبکه نمایش خانگی حضور نداشته است، اردیبهشت سال گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش اعلام کرده بود قصد دارد سریالی کمدی برای شبکه نمایش خانگی بسازد و در نهایت به افعی تهران رسید. سریالی که طبق آنچه اعلام شده یک درام اجتماعی است و این روز‌ها آخرین روز‌های تولید را می‌گذراند با فهرستی از بازیگران شناخته شده که هرکدام می‌توانند به تنهایی مخاطبان زیادی جلب کنند. غیر از خود پیمان معادی که نقش اصلی را دارد، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی مریلا زارعی و مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرین غفاریان، نیلوفر کوخانی و تورج اصلانی در این سریال حضور دارند. افعی در تهران به تهیه کنندگی جواد فرحانی، در باره یک کارگردان است که پایش به یک پرونده قتل باز می‌شود و باید دید همکاری سامان مقدم و پیمان معادی این بار هم به یک موفقیت تبدیل می‌شود یا نه.

بخش فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا