اقتصادی

حضور ۵۸ شرکت دانش‌بنیان در رویداد تبادل فناوری صنایع غذایی

رویداد تبادل فناوری صنایع غذایی روز سه‌شنبه، نهم خرداد ماه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار ایران من، در این رویداد واحدهای صنعتی فعال در صنایع غذایی، نیازهای فناورانه خود را مطرح و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز توانمندی‌های خود را برای رفع این نیازها اعلام می‌کنند.

در این رویداد که از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و تا ۱۶ عصر ادامه دارد، ۵۸ شرکت دانش‌بنیان حضور خواهند داشت که علاوه بر ارائه توانمندی‌های خود و مذاکره با واحدهای صنعتی که نیاز خود را طرح کرده‌اند، در نمایشگاهی که در حاشیه این رویداد در ساختمان صندوق نوآوری برپا می‌شود، به عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌های خود می‌پردازند.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه توسعه بازار این شرکت‌ها، برگزاری رویدادهای تبادل فناوری است. در این رویدادها هدف به‌هم‌رسانی طرف عرضه به طرف تقاضا است. رویداد تبادل فناوری صنایع غذایی سی‌وهفتمین رویداد تبادل فناوری است که صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌کند. در این رویدادها تاکنون بیش از ۲۱۰۰ نیاز دستگاه‌های اجرایی و صنایع بزرگ به شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی شده و ۱۹۲ صنعت بزرگ کشور از حوزه فولاد تا خودرو در این رویدادها مشارکت کرده‌اند و در مجموع بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان قرارداد میان شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای مختلف با حمایت صندوق نوآوری امضا شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا