اقتصادی

خودرو جهش کرد/ جدول قیمت‌ها

به گزارش خبرگزاری اخبار ایران من، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از تداوم یافتن افزایش قیمت‌ها در این بازار در ۲۴ ساعت گذشته‌است، به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۱ آن از ۲۶۰ میلیون تومان در روز گذشته، امروز به ۲۷۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان گران شده‌است و ۲۶۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای پژو نیز در این مدت گران شدند، به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در روز گذشته، امروز به ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده‌است و پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز از ۵۳۵ میلیون تومان در روز گذشته، امروز به ۵۶۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان گران شده‌است و ۵۳۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای تارا نیز در این مدت از جهش قیمت‌ها در امان نبودند، به طوری که تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ از ۸۰۰ میلیون تومان در روز گذشته، امروز به ۸۱۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل دنده‌ای این خودرو نیز در این مدت ۴۰ میلیون تومان گران شده‌است و ۶۵۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

سایر خودروهای موجود در بازار نیز در این مدت گران شدند.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده‌است:

خودرو جهش کرد/ جدول قیمت‌ها

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانیدبه صفحه لیست قیمت روز خودرو در اخبار ایران من مراجعه کنید.

۲۲۳۲۲۷

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تحصیلات بالا هستم. به شما تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم که با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم، به شما کمک کند تا اطلاعات اقتصادی را بهتر درک کنید و در تصمیمات خود بهتر عمل کنید.
دکمه بازگشت به بالا