بین الملل

وزیر دفاع: جنایات صهیونیست‌ها موجب تلخی حلاوت ماه رمضان امسال شد

وزیر دفاع: جنایات صهیونیست‌ها موجب تلخی حلاوت ماه رمضان امسال شد

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در پیام تبریک فرا رسیدن عید فطر به همتایان خود در کشورهای اسلامی تاکید کرد: حلاوت ماه رمضان امسال به سبب اقدامات جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین در سایه سکوت نهادهای بین المللی به تلخی مبدل شد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیام‌های جداگانه خطاب به وزرای دفاع کشور‌های اسلامی، فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

در متن پیام وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر و آروزی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان جهان با تأکید بر اهمیت فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و اشاره به فجایع رخ داده در غزه توسط رژیم صهیونیستی آمده است: حلاوت ماه رمضان امسال به سبب اقدامات جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین به ویژه کشتار زنان، کودکان و بیماران بی گناه و تخریب مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها در سایه سکوت نهاد‌های بین المللی به تلخی مبدل شد.

وی در ادامه آورده است: اکنون در ادامه این جنایت، جهان ناباورانه نظاره‌گر عبور گستاخانه رژیم غاصب صهیونیستی از خطوط قرمز آشکار بین المللی در تعرض به اماکن دیپلماتیک و هدف قراردادن کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت جمعی از شهروندان ایرانی و سوری بوده است.

وزیر دفاع در پایان پیام خود تاکید کرده است: امیدوارم در پرتو الطاف الهی و تعالیم قرآن و آموزه‌های پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) شاهد همبستگی، تحکیم پیوند و دوستی هر چه بیشتر میان امت و کشور‌های اسلامی به ویژه در دفاع و حمایت از منافع ملل اسلامی باشیم.

تیم خبری بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای طبیعی و محیط زیستی جهانی. با استفاده از دانش در حوزه محیط زیست و تغییرات آب و هوا، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم. با تمرکز بر اثرات رویدادهای طبیعی بر جوامع، نقشه‌ای کامل از تغییرات زمین را برای شما می‌کشم.
دکمه بازگشت به بالا