اقتصادی

پل سنجان در حال تبدیل شدن به موزه غربی اراک است

اخبار ایران من/ مرکز شهردار اراک گفت: بسیاری از مردم اراک را در عدم تکمیل پل سنجان مقصر می دانند و متأسفانه پل هم اکنون به موزه غرب اراک تبدیل شده و وضعیت نامناسبی دارد که نیاز به قانون خاصی دارد. کار را کامل کن.”

علیرضا کریمی روز پنجشنبه 12 اسفندماه در شورای مسکن استان مرکزی اظهار داشت: بحث کل سامانه اراک با نقاط ضعف بسیاری پیوند خورده و یکی از مهم ترین نیازهای بشری است و مهم است که این روند در اسرع وقت تکمیل شود. امکان پذیر است در حالی که طرح تفصیلی شهر هنوز آماده نیست تا برنامه ریزی کامل شهر اراک در ساخت منازل به کار گرفته شود.

وی در خصوص تقاطع جاده ای در شهر اراک گفت: این چهارراه هنوز تکمیل نشده و در وسط منطقه پرخطر قرار دارد که شهروندان را با مشکل مواجه کرده است.

وی گفت: جاذبه های جالب و گردشگری اراک بسیار کم است که پیش بینی می شود با تکمیل جابجایی منطقه گردو و کوهستانی مستوفی برای مردم اراک ایجاد شود و در سال آینده تکمیل شود.

شهردار اراک افزود: با توجه به اینکه طرح 58 متری تکمیل شده است، پیش بینی می شود به زودی طرح 24 فوتی جدید صادر شود و مردم از آن خارج شوند.

کریمی بیان کرد: واگذاری زمین به فعالیت های شهری یکی از موضوعاتی است که باید توسط شهرها مدیریت شود چرا که راه اندازی هر طرح شهری نیازمند فضا است که در این زمینه با آن سروکار داریم و انتظار می رود همکاری شود. به دست آورد.”

وی افزود: اجرای بازآفرینی شهری در مناطق مسکونی توجه ویژه ای را می طلبد و امیدواریم شاهد توسعه مناطق کم برخوردار و اجرای این خدمات باشیم. بسیاری از شهروندان در کنار راه آهن زندگی می کنند که می خواهند ساختمان ها بازسازی شوند و اسرار آنها مخفی بماند.

فرماندار اراک در این همایش گفت: تامین فضا برای 2000 واحد برای منازل نیازمندان باید در برنامه باشد و در حوزه حمل و نقل نیز می خواهیم راه های روستایی را به بزرگراه ارتقا دهیم.

امیر هادی ادامه داد: 264 پایگاه قدیمی در اراک وجود دارد که با افزایش قیمت ها 80 درصد مشکلات جسمی را تجربه کرده اند و 700 میلیون دفتر به یگان ها اهدا شده است، سه میلیارد.

سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه بخشداری مرکزی با مشکلات پزشکی مواجه است، افزود: چهار ساختمان در بیمارستان امیر کبیر اراک وجود دارد که در این بیمارستان مورد بهره برداری قرار گرفته اند که با تغییر کاربری این واحدها موافقت شود. حمایت از جامعه

وی ادامه داد: در مجموع 71 هکتار زمین در سال 63 به دانشگاه علوم پزشکی اهدا شد اما سند یک صفحه ای به نام دانشگاه منتقل نشد. در دانشگاه. زمان برای گرفتن.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا