اقتصادی

جزئیات بسته حمایت از صادرات گمرک ایران

به گفته معاون امور فنی و گمرکی گمرک ایران ، مطابق با بسته پیشنهادی ارتقا exports صادرات نفت و در راستای برنامه های بلند پروازانه آژانس برای کمک به شرکت های تولیدی و توسعه ای ، بسته پشتیبانی صادرات گمرک ایران از کلیه گمرکات مطلع شد

به گزارش اخبار ایران من ، مهرداد جمال اروانقی ، مسئول امور فنی و گمرک گمرک ایران ، محل شرکت را به شرح زیر تشریح کرد.

1- بسته به اجرای طرح تدارکات صادرات ، همه شرکت کنندگان و شرکت کنندگان می توانند از فضای فراهم شده در این مدت استفاده کنند.

2- مداخله موقت برای بازسازی و بازپرداخت هزینه ورود:
– صدور و تمدید مجوزهای ورود موقت برای توسعه و تمدید مجوزهای موقت برای استفاده و همچنین امکان اعطای مجوزهای موقت (قبل از تسلیم کامل) به مقامات گمرکی منطقه ای و محلی اعطا شده است.

2- گزارش کالاهای وارداتی و همچنین مواد اولیه مورد استفاده در ساخت صادرات به مقامات گمرک منطقه تحویل داده شده است. این برنامه همچنین پردازش برنامه های ارزی برای صادرات و تنظیم کننده های منطقه ای (AEO) را مطابق با محافل صدرالعشاره تسریع کرد.

3- حمل موقت:
ارائه مجوزهای موقت برای حمل و نقل کالاهای مورد پردازش ، شرکت در نمایشگاه ها ، تجهیزات لازم و متخصصان صادرات و خدمات مهندسی و خودرو به گمرکات تهران ، گمرکات منطقه ای و مرزی و موارد دیگر ارائه شده است.

4- صادر کننده روغن:

– توانایی ارائه “حمل و نقل کامل” و “بازرسی سایت” به گروه های تولیدی در عمل صادرات کالا و همچنین توانایی صادرات کالا به بازارهای مرزی (به استثنای موارد دیگر مانند حامل های سوخت) نیز فراهم شده است. بنابراین ضروری است که تشریفات برای دستیابی به این مهم و همچنین فراهم کردن وسایل لازم برای حمایت از خارج از زمان کار و تعطیلات و تأمین فضا ، اقدام کنند.

– ایجاد با توجه به ایجاد یک مرکز ترخیص کالا از گمرک مناسب خارج از گمرک اصلی ، از جمله عدم نیاز به صادرات مجوز به خارج از جاده های سبز و زرد برای غنی سازی خود و اجازه صادرات برای ثبت جزئیات در مسیرهای صادراتی. برای صادرکنندگان به جای پرداخت هزینه کالاها ، کاهش خطر ناشی از کمبود منابع مالی رایگان و در دسترس به دلیل وجود سهمی از صادرات تولید شده در رسانه های آزاد صنعتی و سایر مناطق مالی مانند وثیقه و پشتیبانی از صادرات صادرکنندگان وارداتی و مجاز با نیاز به مجوز معتبر ، امکان توزیع درب های خاص و روش های صادرات ، به ویژه در مورد کالاهای سریع ، فریبنده و خطرناک ، تهیه امکانات فوق الذکر برای اقدام مهم است.
– در نظر گرفتن ایجاد یک رابطه پایدار با سازمانهای همسایه برای به دست آوردن کلیه مجوزهای عملیاتی ، تسریع و ایجاد مقررات حمل و نقل ، تا بتوانند به طور موثر مجوزها را دریافت کنند.

5- صادرات روغن:
با توجه به اصلاحیه “دستورالعمل های تحول و تقویت صادرات ، صادرات ، حمل و نقل و محصولات تبادل روغن و گازهای میعانات ، روغن و لوازم جانبی” ، مقررات لازم برای استفاده از گمرک مشخص شده است.
– با توجه به حذف صادرات پیشرفته نفت و گاز ، مطابق با دستورالعمل های تحول و توسعه صادرات ، واردات ، انتقال و مبادله نفت خام ، فرآورده های نفتی و گازی و عطرها. گمرکات ملی (صادرات و تولیدات یا واحدهای تجاری) و همچنین کالاهایی که نمی توانند از طریق حلقه صادرات سهام ثبت و خریداری شوند ، پس از خروج از کشور امکان پذیر است آنچه را که باید انجام دهید از خارج از کشور تهیه کنید.

– در نظر گرفتن امکان ذخیره سازی نفت و گاز به عنوان بخشی از تولید در مخازن دیگر ، این امکان را برای ذخیره محصولات نفت و گازی که در تجارت آزاد و سایر مناطق مالی در سایر ذخایر ساخته می شوند و ایجاد فرصت های صادراتی فراهم می کند. برای سوختهای عمده (سوختها ، سوختها ، گازوئیلها و سوختها) و شركتهایی كه در سراسر مرزهای ملی با وزارت نفت همکاری می كنند ، لازم است كه قانون مناسب اقدام كند.

6- تأمین فضا برای اقتصاددانان (AEO):
در راستای اهداف اصلی آژانس در حمایت از م institutionsسسات مالی ، ارائه موارد زیر به گروهی از مشتریانی که برای کار صادراتی خود احترام دارند مهم است:
– دریافت و هدایت تغییر مجوزهای ورود موقت برای تمدید
– تشویق به پردازش درخواست های بازپرداخت هزینه های ورودی
استفاده از “نوار مکان”
– کلیه ابزارهای صادراتی را برای متخصصان مالی فراهم کنید.
– از آنجا که اختلافات بلافاصله در کمیسیون ضد گمرک مجاز است ، رسیدگی های حقوقی همچنین باید تشکیل پرونده های عمومی را برای تشکیل پرونده ها در کمیسیون تسریع کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا