علمی

نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت اعلام شد

یادداشت:

نتایج اولیه آزمون قرارداد پزشکی دانشگاه دانشگاه ، که در 15 اکتبر 1999 انجام شد ، در وب سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir موجود است.

پس از دریافت نتایج آزمون ، کاربران احتمالی دستگاه ، اگر در میان افرادی هستند که برای بررسی اسناد و مدارک بر اساس نتایج آزمون انتخاب شده اند ، برای اقدام به صفحه دستگاه مراجعه کرده و مطابق با توضیحات موجود در صفحه عمل می کنند.

همچنین به افرادی که مایل به شرکت در فعالیتهای مصاحبه ویژه شرح داده شده در تظاهرات تخصصی (فوریتهای پزشکی و نگهبانان) هستند ، اطلاع داده خواهد شد که پس از بررسی اسناد ، افرادی که فرصت اطلاع از تاریخ مصاحبه را دارند باید به صفحه ابزار مناسب مراجعه کنند.

با توجه به افزایش ثبت نام و تعداد مشاغل و نیاز به مراقبت های بهداشتی کامل در مقر ملی کرونا ، آزمون ثبت نام در دانشگاه های علوم پزشکی تغییر کرده است.

علاوه بر این ، در برخی از شهرها ، ثبت نام در دانشگاه های علوم پزشکی بیش از حد انتظار بود و به دلیل شیوع بیماری های قلبی در کشور ، سایت های آزمایش باید در این شهرها تأیید شوند ، بنابراین امکان تغییر مرکز ثبت نام وجود دارد. . شد.

با تصویب اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت ، زمان آزمون های علوم پزشکی دانشگاه و خدمات بهداشتی که قرار بود در 5 سپتامبر برگزار شود ، تغییر کرد و آزمون ها دو بار در روز پنجشنبه ، 24 مهرماه 1389 برگزار شد. و در شب برگزار شد.

از 43370 نفر ثبت نام شده در آزمون های ثبت نام که توسط دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی انتخاب شده اند و همچنین برای دیدن سلامتی و حفظ سلامتی همه کسانی که مایل هستند ، افراد مبتلا به بیماری قلبی از سایر افراد آزمایش و آزمایش در مکان های مختلف جدا شدند. .

Azariah مو N نسا N ستخد ستخد قر ادی ادی ادی ادی ادی ادی تامین در در در در در در در در در در در در در در در در در در در در را در در را در را در را در را در را در را در را در را در را در در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را در را. رکش رکک رکشر hab hab رﻳﻪرر ککرکر کک ککرکک ،

از جمله مصادیق شرکت در دانشگاه های علوم پزشکی می توان به اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون ، شهروند بودن در ایران ، ممنوعیت اعمال محدودیت توسط مقامات ذی ربط ، تعهد به قانون ، متقاضیان نباید بخشی از نجات و بازنشستگی ، مصرف غیر دارویی باشند و دخانیات ، با بهزیستی ذهنی و عاطفی و توانایی انجام کار مورد نظر خود (تأیید شده توسط شورای طب کار یا کمیسیون پزشکی) ، نداشتن سو criminal پیشینه کیفری و کارت پستال بودن یک کار دولتی یا بخشش دائمی مردان بود .

شرایط ویژه برای شرکت در معاینات پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی: حداقل 18 سال پرستاری و حداقل 20 سال و 35 سال برای سایر مشاغل و برای کسانی که دارای مدرک حرفه ای هستند ، 40 سال برای کسانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند ، بیش از 45 سال برای کسانی که دارای مدرک دکترا و بالاتر هستند ، قوانین و دستورالعمل های قابل اجرا در قانون استخدام پزشکان و متخصصان پزشکی است.

ناظران قوانینی که در زمینه ها با دیدگاه های اجباری در زمینه ها ذکر شده اند با نظر تصمیم گیرانی که در صورت تصویب نظرات خود را به نهادهای دیگر تحت نظارت وزارت بهداشت ، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ارائه می دهند ، باید گواهی منع دریافت کنند. دانشگاهی که در آن تحصیل می کنند. به من بده

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا