اخبار استانی

جشنواره جشن های رضوی در استان سمنان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری اخبار ایران من استان سمنان ،محمد امین حقیقت مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تبریک فرارسیدن دهه کرامت وسالروز ولادت فاطمه معصومه(س) ، بیان کرد: جشنواره جشن های رضوی با هدف گسترش جشن های دهه کرامت و ایجاد حال و هوای امام رضایی در استان سمنان برگزار می شود.
وی افزود: تشویق و ترغیب فعالان فرهنگی در محلات نسبت به مشارکت پر شور در برنامه های جشن های دهه کرامت و تقدیر و تشکر از فعالیت های خودجوش و آتش به اختیار مردمی از دیگر اهداف این جشنواره می باشد.
دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت استان سمنان با بیان اینکه این جشواره در محورهای مختلف در مساجدو محلات برگزار خواهد شد، گفت: محله آرایی، برگزاری مجالش جشن و سرور، تشکیل گروه های سرود و اجرای میدانی و پاتوقی، برپایی مواکب و ایستگاه های صلواتی و فعالیت های خودجوش و ابتکاری از محورهای جشنواره جشن های رضوی در استان سمنان است.
حقیقت با بیان اینکه این جشنواره از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت همزمان با دهه کرامت برگزار می شود ، افزود: تشکل ها و نهادهای مردمی می توانند تصاویر و فیلم فعالیت ها را به شماره ۰۹۹۹۹۰۲۵۳۱۶ و یا آی دی @masjed_sem در پیام رسان ایتا ارسال نمایند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان یادآور شد: به فعالیت های برتر در حوزه برنامه های دهه کرامت هدایای نفیسی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.
دبیر اجرایی ستاد دهه رکامت استان سمنان در پایان گفت: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مدیریت کانون های خدمت رضوی استان، سازمان بسیج مساجد و محلات استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان سمنان برگزار می شود.

46

دکمه بازگشت به بالا