اخبار استانی

شناسایی عاملین درگیری در یکی از ستاد انتخاباتی مراغه

اخبار ایران من/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی واجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌ شرقی از شناسایی عاملین درگیری و تخریب جزیی حامیان یکی از نامزدهای انتخاباتی شهرستان مراغه که با فعالان ستاد انتخاباتی نامزد رقیب که با یکدیگر درگیر شده بودند، خبر داد.

سرهنگ هاشم شعفی ضمن اعلام این خبر گفت: نیمه شب گذشته تعدادی از حامیان یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان مراغه، با حضور در ستاد انتخاباتی نامزد رقیب موجب بی‌نظمی و تخریب در ستاد انتخاباتی وی شده بودند که همه آن‌ها شناسایی و اقدامات لازم جهت دستگیری آن‌ها در حال انجام می‌باشد.

وی با اشاره به شروع تبلیغات انتخاباتی نامزدها، بیان کرد: کلیه رفتارهای حامیان و ستادهای تبلیغاتی تحت رصد پلیس و هیئت‌های نظارتی بوده و نامزدها بایستی ضمن پرهیز از هرگونه رفتارهای  غیراخلاقی در ستاد تبلیغاتی، حامیان و طرفداران خود را ملزم به رعایت قوانین و مقررات کنند.

بازداشت سارقان مغازه در تبریز

فرماندهی انتظامی شهرستان تبریز از شناسایی و دستگیری ۲ سارق مغازه با ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ جهان آرا در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان تبریز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و بررسی صحنه‌های سرقت، سارقان را شناسایی و پس از اقدامات قانونی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تشریح کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۲ فقره سرقت مغازه در شهرستان تبریز اعتراف کردند.

سرهنگ جهان آرا با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، ضمن هشدار به صاحبان مغازه‌ها از آنان درخواست کرد: ضمن تجهیز محل کسب خود به دوربین مداربسته در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک و مهم مراتب را با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان و کشف خودروی سرقتی در آذرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر از دستگیری سه سارق و کشف یک دستگاه خودرو سواری ام وی ام مسروقه خبر داد.

سرهنگ محمد نعمتی در تشریح این خبر بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ شهرستان مبنی بر تردد خودرو مسروقه ام وی ام در محورد تبریز به سمت آذرشهر که بلافاصله ماموران یگان امداد شهرستان به سمت محور مواصلاتی اعزام و در حین کنترل خودروهای عبوری خودرو مسروقه را با سه نفر سرنشین مشاهده کردند.

وی افزود: متاسفانه خودرو اعلامی به دستورات صادره پلیس توجهی نکرده و اقدام به متواری شدن کرد که با استفاده از شگردهای پلیسی ماموران اقدام به متوقف کردند.

وی تشریح کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی و شگردهای خاص پلیسی خودرو را متوقف کرده و ۲ متهم مرد و یک متهم زن بازداشت و به کلانتری دلالت دادند.

وی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به شهروندان توصیه کرد: هشدارهای پلیسی را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف کود شیمیایی خارج از شبکه توزیع در ملکان

فرمانده انتظامی ملکان از کشف ۴ تن و ۵۰۰ کیلو گرم کود شیمایی خارج از شبکه توزیع بازار خبر داد.

سرهنگ عادل ولیزاده در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران یگان امداد در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و کنترل محورهای مواصلاتی به دو دستگاه خودرو وانت نیسان حامل کود شیمایی مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از خودرو مورد نظر تعداد ۹۰ کیسه کود شیمایی بدون مجوز و خارج از شبکه توزیع به وزن چهار تن و ۵۰۰ کیلو گرم کشف شد.

سرهنگ ولیزاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مرجع قضایی شد.

وی بیان کرد: مبادله، خرید و فروش، احتکار و توزیع کالای قاچاق خارج از شبکه توزیع بازار ضربه سنگینی بر اقتصاد داخلی کشور و مصرف کننده وارد می‌کند.

به گزارش اخبار ایران من به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان شرقی، وی عنوان کرد: پلیس بصورت قاطع با قاچاقچیان، احتکارکنندگان و مخلان اقتصادی برخورد خواهد کرد و به شهروندان توصیه کرد هر گونه موارد مشکوک را در این رابطه با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا