اقتصادی

آغاز مرحله دوم فروش محصولات خودروسازان از شنبه

پس از اعلام رفع ایرادات امنیتی سامانه یکپارچه توزیع خودرو، مرحله دوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو و سامانه قرعه کشی عصر روز عید غدیر خم عید از ساعت 17 آغاز می شود. فردا (شنبه 4 تیر) و این بار به مدت سه روز.

به گزارش اخبار ایران من، سامانه یکپارچه خودرو که به دلیل برخی مسائل فنی و ایمنی از ابتدای تیرماه از طریق این سامانه به فروش می رسد. ممنوع کردن اکنون با موافقت معاونت حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت (سامت)، مشکلات امنیتی برطرف شده و از فردا (شنبه 4 تیرماه) با رسیدگی به مرحله دوم عملیات اجرایی، فعالیت خود را از سر می گیرد. فروش خودروسازان

بر اساس اعلام وزارت دفاع، به مناسبت عید سعید فطر، ثبت نام مرحله دوم فروش خودرو به صورت تلفیقی با قرعه کشی و با نظارت شرکت سازنده و سازمان حمایت از مصرف کنندگان از ساعت 17 آغاز می شود. . فردا و پایان سه روز (تا ساعت 17:00 روز سه شنبه 28 تیرماه) ادامه خواهد داشت. نتایج قرعه کشی پس از تایید و تطبیق اطلاعات و داده های ثبت نام کنندگان با سامانه جوانان جمعیت و بررسی صلاحیت متقاضیان ظرف یک هفته پس از پایان آخرین روز ثبت نام اعلام می شود. علاوه بر سازمان حامی، سایر نهادهای اجرایی و نظارتی نیز بر ثبت نام، قرعه کشی و اعلام نتایج نظارت خواهند داشت.

در مرحله دوم فروش محصولات خودروسازان از طریق روش تلفیقی توزیع خودرو (به قید قرعه) به آدرس. sale.iranecar.com همزمان با طرح بازاریابی خودروسازان، از سیاست جوانان تعداد خاصی از بانوان نیز استفاده خواهد شد. شرایط ثبت نام در مرحله دوم توزیع خودروهای ترکیبی یکسان است مرحله اول و همین محدودیت ها اعمال خواهد شد.

پیش فروش 8 عدد و فروش ویژه 5 عدد ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو در مرحله دوم خرید خود از طریق سامانه یکپارچه، هشت محصول را یکسال قبل از فروش و پنج محصول را به صورت فوق العاده ارائه کرده است. ضمناً همین خودروها در برنامه ویژه جوانان در اختیار زنان دارای دو فرزند یا چند فرزند قرار می گیرد که شرایط آنها قبلاً اعلام شده است.

ضمنا پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای، پژو 207 دستی سقف شیشه ای، پژو 207 اتوماتیک شش سرعته، پژو پارس سفارشی سال با موتور XU7P، پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P، سورن پلاس، دناپلاس شش دنده توربو چارجر دستی – گیربکس سرعت سنج و فرمان برقی و توربوشارژر اتوماتیک دناپلاس به صورت پیش فروش یک ساله (استاندارد و ویژه بانوان). بله آخرین روز تحویل خودرو در چرخه فروش گروه صنعتی بهمن و اسفند 1401 در نظر گرفته شده است.

همچنین پنج دستگاه پژو 206 تیپ 2، پژو پارس سال، پژو 207 شش سرعته، تارا اتوماتیک و توربوشارژر اتوماتیک دناپلاس به صورت سورپرایز عرضه می شود.

شروع فاز دوم فروش خودرو از شنبه

شروع فاز دوم فروش خودرو از شنبه

7 محصول در یک سال، 5 محصول شگفت انگیز و 4 محصول تولیدی سایپا

بر اساس بخشنامه صادره از سوی گروه خودروسازی سایپا، در دومین فروش چند محصول این خودروساز، پنج محصول به صورت فروش فوق العاده، هفت محصول در فاصله یکسال قبل از فروش و چهار محصول در قالب فروش فوق العاده عرضه شد. شکل مشارکت در تولید

این خودروساز در این مدت فروش جهانی، پنج محصول ساینا اس، کوییک اس، کوییک اس، معمولی، کوییک آر و گیربکس استاندارد و شاهین جی را به عنوان برترین محصول روانه بازار کرده است.

همچنین هفت محصول شامل ساینا اس، کوییک، کوییک اس، کوییک آر استاندارد، کوییک آر اتوماتیک و سایپا 151 اس ای با موتور M13 به صورت یکسال قبل از خرید عرضه می شود. بسته به نوع وسیله نقلیه، تاریخ تحویل از آبان 1401 تا تیر 1402 خواهد بود.

علاوه بر این گروه خودروسازی سایپا چهار محصول شامل ساینا اس، کوییک معمولی، کوئیک اس، کوئیک آر با گیربکس معمولی را روانه بازار کرده است تا در این زمان در تولید معمولی و ویژه بانوان شرکت کند. موعد تحویل این خودروها از شهریور تا آنلاین 1402 خواهد بود.

پرفروش ترین:

شروع فاز دوم فروش خودرو از شنبه

فروش:

شروع فاز دوم فروش خودرو از شنبه

مشارکت در تولید:

شروع فاز دوم فروش خودرو از شنبه

ارائه Lamari-ima Arinmotor به عنوان یک فروش عالی

شرکت آرینپارس موتور نیز در این زمان از توزیع ترکیبی خودرو، محصول لاماریما را به عنوان محصولی غافلگیرکننده عرضه کرده است. طبق اعلام این شرکت، در فروش فوق العاده لاماریما، خودرو با قیمت قطعی یک میلیارد و 79 میلیون تومان و موعد تحویل 90 روز کاری عرضه شده است.

شروع فاز دوم فروش خودرو از شنبه

5 مورد برای مدیران خودرو در حال حاضر در حال فروش و 2 مورد در حال حاضر به فروش می رسد

شرکت مادریم خودرو در این طرح پنج مدل از محصولات خود شامل MVM X22 Sport Luxury، MVM X22 PRO IE Turbo، MVM X33 Excellent Sport Automatic، Arizo 5 Turbo IE و Tigo 7 IE را در فروش شگفت انگیز با قیمت قطعی عرضه می کند. . و تاریخ تحویل کامل به مدت 90 روز صادر می شود.

همچنین این گروه صنعتی Best X55 PRO را در دو نوع Best و Best Game برای خرید سریع با قیمت قطعی و تحویل طولانی مدت 30 روزه عرضه کرده است.

شروع فاز دوم فروش خودرو از شنبه

شروع فاز دوم فروش خودرو از شنبه

کرمان موتور و بهمن موتور که محصولاتی را در فاز اول فروش خودرو ارائه کرده اند، تاکنون اطلاعیه فروش را منتشر نکرده اند.

شروع فاز دوم فروش خودرو از شنبه

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا