اقتصادی

افزایش ۴ درصدی سفرهای مردمی

میانگین تردد خودروهای بین ایالتی در هفته گذشته حدود یک میلیون و 500 هزار خودرو بوده که نسبت به هفته قبل پنج درصد رشد داشته است و خودروهای کوچک (اکثریت مردم) نیز چهار درصد افزایش تردد را تجربه کردند.

به گزارش اخبار ایران من، بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی مرکز کنترل ترافیک کشور، تعداد خودروهای بین منطقه ای در هفته گذشته (جمعه 18 تا پنجشنبه 24 آذر 1401) نسبت به مدت مشابه سال قبل (به وقت جمعه) یک میلیون و 559 هزار و 44 دستگاه بوده است. . 19 تا پنجشنبه 25 دی 1400) شش درصد افزایش و نسبت به هفته قبل (جمعه 11 تا پنجشنبه 17 دی 1401) پنج درصد افزایش داشته است.

افزایش 4 درصدی حمل و نقل عمومی

همچنین سهم خودروهای سبک (یعنی خودروهای سواری) نسبت به مدت مشابه هفته گذشته چهار درصد و نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشته است.

افزایش 4 درصدی حمل و نقل عمومی

در هفته گذشته حدود 8 میلیون و 300 هزار لوله منحصر به فرد در محورهای مواصلاتی مشاهده شد. از این میان، بیشترین منابع مجوزهای مشاهده شده در محورهای مواصلاتی با سهم حدود 25 درصد مربوط به مناطق تهران و البرز بوده و بعداً خودروهای دارای گواهینامه مازندران، فارس، خراسان رضوی، اصفهان و آذربایجان شرقی در آن جا بوده اند. . او دید.

افزایش 4 درصدی حمل و نقل عمومی

بیشترین خودروهایی که طی روزهای 24 تا 24 آذرماه از تهران و البرز خارج شده اند 267 هزار و 692 دستگاه و مربوط به روز پنجشنبه 3 آبان بوده و خودروهایی که از تهران و البرز وارد شده اند بیشتر در استان های مازندران، قزوین، قم، مرکزی و. اصفهان دیده شده اند.

افزایش 4 درصدی حمل و نقل عمومی

همچنین تعداد خودروهای ورودی به مازندران طی روزهای 24 تا 24 آذرماه 83 هزار و 475 دستگاه در روز پنجشنبه 3 آبان بوده و خودروهای غیربومی مشاهده شده در منطقه از مناطق تهران و البرز، خراسان رضوی، گلستان و اصفهان بوده است. همچنین در استان گیلان بیشترین ورود خودرو طی روزهای 24 تا 24 آذرماه پنجشنبه 3 آبان ماه با 31 هزار و 651 دستگاه خودرو و استان های تهران، البرز، مازندران، قزوین، اردبیل و خراسان رضوی بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند. ماشین ها، آنها بومی نبودند.

وضعیت تردد بین استانی (داخلی و برون شهری خوردو) و مناطق دارای بیشترین افزایش تردد در کشور نشان می دهد که استان سیستان و بلوچستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 43 درصد و استان کهگیلویه، استان های بویراحمد و کرمان 33 درصد افزایش داشته است. استان فارس و استان های کهگیلویه و بویراحمد و مازندران نسبت به مدت مشابه هفته گذشته (20 تا 27 آذرماه) 23 درصد افزایش جمعیت داشته اند.

افزایش 4 درصدی حمل و نقل عمومی

همچنین تعداد خودروها در استان های سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به ترتیب شش و هشت درصد کاهش نسبت به مدت مشابه هفته گذشته (20 تا 27 آذرماه 1401) داشته است. ماشین ها. حتی کمترین افزایش ورودی و خروجی نسبت به مدت مشابه سال گذشته مربوط به مناطق کردستان، زنجان و خراسان جنوبی به ترتیب با 17، 13 و 8 درصد است.

افزایش 4 درصدی حمل و نقل عمومی

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا