اقتصادی

امکان درخواست خرید مرغ منجمد و گرم در سامانه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، کمال ربانی زاده در گفت و گوی تلویزیونی با بیان اینکه این طرح ستکاوا کنترل و نظارت بر کالاها از تولید تا مصرف را دارد، گفت: آزمایشی سامانه از اردیبهشت ماه در مناطق زنجان، یزد، اصفهان و امروز در استان تهران آغاز شده است.

مدیر ستاد دیده بان کشاورزی گفت: امروز حدود یک هزار و 764 فروشگاه پروتئین در استان تهران تایید و در سامانه ثبت شده است. ستکاوا نوشته شده است که می توانند از طریق این سامانه درخواست خرید مرغ سرد و گرم کنند.

وی ادامه داد: یکی از مزیت های ساخت و بازاریابی ماشین آلات این است که در مدت زمان بسیار کوتاهی به کاربرد مورد نظر خود می رسند.

ربانی زاده گفت: با اجرای این سامانه از واسطه های غیرضروری حذف و از ارائه خارج از شبکه جلوگیری می شود.

محمد قربانی معاون وزیر جهاد کشاورزی نیز از لزوم ایجاد سامانه عرضه و توزیع محصولات ضروری خبر داد.ستکاوا) گفت: یکی از مشکلات اساسی در تولید و توزیع محصولات کشاورزی (از مزرعه تا سفره) نگرانی تولیدکننده از عدم دریافت ارزش واقعی محصولی است که تولید می کند و گلایه مصرف کننده از افزایش قیمت. قیمت کالایی که خریداری کرده اید

وی همچنین افزود: راهی برای تامین و توزیع اقلام ضروریستکاوا) مربوط به سیستم هوشمندسازی سنتز محصولات کشاورزی و مواد غذایی است.

قربانی بیان کرد: با پیاده سازی سامانه، اطلاعات فیزیکی و مالی محصول، سازنده محصول، نحوه تغییر قیمت محصول در حین توزیع و نقش همه دست اندرکاران اطلاع رسانی و بازاریابی مشخص می شود. حاشیه ها کاهش می یابد و با این خرد، منافع تولیدکنندگان، مصرف کنندگان و همه دست اندرکاران زنجیره حفظ می شود.

دکمه بازگشت به بالا