ایجاد شرکت‌های حمل‌ونقل مشترک با کشورهای خارجی

صنعت

وزیر راه و شهرسازی از برنامه ریزی برای راه آهن در کشور برای جذب سرمایه گذاری خارجی در صنعت ساخت و ساز خبر داد و گفت که در سال 1400 ، قطارهای با سرعت 300 کیلومتر در ساعت در این لیست است.

به گزارش اخبار ایران من ، محمد اسلامی – وزیر راه و شهرسازی با اشاره به احتمال فعالیت ارز در کشور در سال جدید اظهار داشت: اکنون انتظار می رود سرمایه گذاری خارجی در راه آهن کشور انجام شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد که در مورد ساخت و ساز ، تفاهم نامه همکاری و همکاری با کشورهای خارجی برای حمایت از رشد شرکت های راه آهن مبادله شد. اما به دلیل تنش های ایجاد شده توسط تحریم های ایالات متحده ، این پول با مشکل روبرو شد.

به گفته وزارت راه و شهرسازی ، اسلامی تأیید کرد: “این فرصت همیشه موجود و موجود بوده و ما از آنها استقبال می کنیم.”

وزارت زشتو و شهرسازی گفت: تا آنجا که توافق نامه هایی با کشورهای دیگر صورت گرفته ، تصمیم به ایجاد شرکت های مسافرتی بین المللی گرفته شده است.

وی افزود: با تأسیس مشارکت های مشترک ، راه آهن ایران در این لیست قرار دارد و در مذاکرات امیدواریم با این رویداد ، تحول مثبتی برای صنعت ریلی در کشور ایجاد شود.

اسلامی گفت: برای ما بسیار مهم است که راه آهن ایران را به یک راه آهن جهانی تبدیل کنیم ، با هدف پیوستن به UIC و عضویت ما در کشورهای مشترک المنافع و نهایی کردن توافق نامه ها برای ایجاد روش ها و مالیات معادل سایر امضا کنندگان .

وزارت زشتو و شهرسازی گفت: “ما در حال حاضر در حال ساخت و بهره برداری از خط ریلی سریع السیر 300 کیلومتری هستیم.”

وی افزود: در سال 1400 ، در دسترس بودن سیستم ریلی پرسرعت با سرعت 300 کیلومتر در ساعت در لیست پروژه ها قرار دارد که امیدواریم با یاری خداوند انجام شود و بتوانیم سریعترین و ایمن ترین قطارهای جهان را به هم متصل کنیم. “

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا