اقتصادی

بررسی نقش کیفیت خودروهای داخلی در تصادفات جاده‌ای در کمیسیون امور داخلی کشور

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی از تدوین برنامه ۷۲ ساعته ایران، خودرو و سایپا برای ارائه نقشه راه خود برای ارتقای بهره وری ترافیک و رضایت مردم خبر داد.

روح الله نجابت در گفت وگو با اخبار ایران من؛ وی در خصوص جلسه امروز (سه شنبه 20 اردیبهشت) کمیسیون داخلی و شوراها، گفت: در جلسه امروز ارتقای کیفی خودروهای سواری در تصادفات جاده ای، افزایش سرقت و تامین ایمنی داخلی خودروها مهم بود. این نشست با حضور نمایندگان پلیس راهور ناجا، وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا، سازمان ملی استاندارد و کارشناس مرکز تحقیقات برگزار شد. .

وی افزود: پس از گزارشی از تولیدکنندگان مختلف اسلحه و خودروهای داخلی، کتباً به پلیس راهور و پلیس راهور گزارش کاملی از تصادفات جاده ای کشور و مردم، وسایل نقلیه، جاده ها و جاده ها و تعداد سرقت های خودرو تایید شد. برای شرکت های خودروسازی داخل و خارج از کشور باید بر اساس کمیت باشد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراها همچنین گفت: به همین منظور مقرر شد مدیران عامل ایران خودرو و گروه صنعتی سایپا نقشه ای را برای ارتقای رفاه و رضایتمندی انسان – کوتاه و بلند – به کمیسیون ارائه کنند. برنامه های توسعه مدت در چند ساعت 72. کوتی. همچنین به وزارت راه و شهرسازی موظف شده است که آمار و مکان تصادفات جاده‌ای کشور و گزارش عملکرد، برنامه‌ها و رویه‌های این وزارتخانه را با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای به این سازمان ارائه کند.

وی تاکید کرد: علاوه بر این، وزارت صنعت، معدن و تجارت باید سیاست های دولت برای ارتقای کیفیت خودروهای داخلی و برنامه ها و برنامه های پیشنهادی این سازمان را اعلام کند.
در نهایت پس از جمع بندی گزارش ها، جلسه بعدی شورا برای بررسی راهکارها و برنامه های توسعه خودرو و با حضور وزرای راه و شهرسازی، شرکت ها، معدن و تجارت، مسئولان ایرانی، خودرو برگزار می شود. و سایپا، پلیس راهور، رئیس سازمان ملی استاندارد. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا