اقتصادی

برقراری تماس صوتی بین پیام‌رسانهای‌ داخلی و اپراتورها در چه مرحله ای است؟

Call Out وسیله ارتباطی بین پیام رسان ها و اپراتورها را فراهم می کند و لازم نیست هر دو طرف یک پیام رسان داشته باشند. برای مثال کاربری که پیام رسان گپ یا سروش و سایر پیام رسان های داخلی را نصب کرده است می تواند از طریق این پیام رسان با شماره همراه اول ایرانسل یا رایتل تماس بگیرد.

به گزارش اخبار ایران من، پس از ممنوعیت برخی پیام رسان های خارجی در سال های گذشته و طی چند مرحله، مهاجرت کاربران ایرانی به پیام رسان های دیگر اعم از مدل های خارجی و داخلی آغاز شد. اگرچه تعداد کاربران پیام رسان های خانگی با رقبای خارجی قابل مقایسه نیست، اما برخی افراد استفاده از دستگاه های خارجی را به دستگاه های خارجی ترجیح می دهند.

بر اساس برخی تحلیل ها، امکان پرداخت از طریق پیام رسان های بومی یکی از مواردی است که به این ابزارهای داخلی نسبت به پیام رسان های خارجی برتری می دهد. اکنون داشتن قابلیت تماس صوتی با پیام رسان های محلی می تواند عامل دیگری باشد که کاربران را به استفاده از این دستگاه ها ترغیب می کند.

در همین راستا معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت قبل با اشاره به مصوبه شورای عالی فضای مجازی اعلام کرد که باید به کارگران خدمات لازم داده شود تا بتوانند سفارش دهند. در پیام رسان ها و بر اساس این تصمیم، موضوع اتصال کارکنان و پیام رسان ها بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی برای پیام رسان های داخلی که اعضای آن به پنج میلیون کاربر می رسید، داده شد.

بر این اساس پس از تصویب قوانین و قیمت های ارتباط بین پیام رسان های داخلی برای کاربران تلفن همراه، مقرر شد امکان برقراری تماس صوتی از طریق پیام رسان ها و شبکه های این کارمندان ایجاد شود. به همین دلیل امسال بنا به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شد که به زودی امکان سفارش از سه پیام رسان ایران با کاربران ثابت و ثابت همراه خواهد بود، بر این اساس هر پلتفرمی که مطابق با استانداردهای لازم باشد. الزامات. مطمئناً می توانند تماس بگیرند. همچنین گزارش شد که سه پلتفرم داخلی شرایط ارائه خدمت را داشته اند و اجرای سرویس در اختیار کارگران قرار گرفته است و امید است در هفته های آینده این امر به مردم ارائه شود. .

در همین راستا، پیگیری‌های اخبار ایران من به‌عنوان اپراتور همراه اول در خصوص نحوه راه‌اندازی تلفن همراه و مشترکین تلفن همراه از طریق پیام‌رسان‌های داخلی متوجه شد که الزامات در این زمینه در حال اجراست و بسیاری از این مقدمات باید انجام شود. در کنار پیام رسان ها و کارگران باشید، استفاده از تلفن های همراه آنها آسان و بسیار راحت است. مثلا دوست اول یک پیام رسان داخلی مثل روبیکا مشکلی ندارد اما باید با دو یا سه پیام رسان دیگر این سرویس را ارائه دهیم. بنابراین کار اولیه این موضوع در حال انجام است و نتیجه این امر توسط خود وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام خواهد شد، زیرا از یک طرف کارگران و از طرف دیگر پیام رسان های متعددی وجود دارد، اما چه کسانی هستند. باید پیام رسان باشند و کار چه خواهد بود.ارتباطات اعلام می کند.

همچنین اپراتور دوم تلفن همراه (ایرانسل) در این خصوص به اخبار ایران من گفت: این فرآیند مستلزم انجام دو اقدام است: تامین تجهیزات فنی در کنار کار و تعیین ارزش اقتصادی در توسعه اینترنت.

به هر حال یکی از سکوها در اربعین امسال توانست کار بسیار زیادی را به زائران حسینی عرضه کند. کاربران این پیام رسان می توانند با استفاده از سیم کارت های ایرانسل یا همراه اول عراق و بدون نیاز به نصب روبیکا روی دستگاه خود، مستقیماً با خطوط ثابت یا تلفن همراه در ایران از طریق صدای اپلیکیشن تماس بگیرند. .دارند و اجرا کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا