اقتصادی

تخصیص ردیف اختصاصی به چهار سایت شیلاتی خاویار در رومشکان

اخبار ایران من/لرستان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع خط ویژه به چهار محل صیادی با 400 تن خاویار در رومشکان خبر داد.

مهدی مسکنی امروز نهم آذرماه در جلسه بررسی وضعیت اقتصادی شهرستان رومشکان اظهار داشت: اولین پروژه مهم راه روستایی کنار سیمره است که به عنوان راهبر آن را در نظر گرفتیم و باید با روش جهادی آن را حل کنیم یا . آن را در بودجه سال آینده قرار دهید

ایجاد تعاونی ها و سرمایه گذاری های مشترک

وی در خصوص ایجاد تعاونی ها و بنگاه های تجاری اشاره کرد و افزود: یکی از طرح ها توسعه صید در شهرستان رومشکان است که در حال حاضر چهار صیدگاه با 400 تن خاویار وجود دارد که آمادگی حمایت از این شهرستان را داریم. پروژه هایی با خط ویژه در مورد آنها فکر کنید.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 800 هکتار از اراضی را حمایت می کنیم و زیر کشت زیتون و پسته در خارج از سیمره که 20 روستا از آن بهره مند می شوند تحت عنوان پروژه های کلان شهرستان کشت می کنیم. بیایید آنها را در سبک رانندگی قرار دهیم و بشماریم.

ایجاد بازار گاوداری در شهرستان به منظور صادرات دام از مناطق حاشیه

مسکنی با بیان اینکه طرح های متعددی در شهرستان وجود دارد که پروژه ارزشمندی را به سرانجام می رساند که یکی از آنها ایجاد بازارچه دام و یا دام در سطح شهرستان با هدف فروش دام منطقه به خارج از کشور است، گفت: دام های شهرستان می تواند در تامین آن کمک کند. دام به مناطق شهرهای جنوب کشور

وی با بیان اینکه امکان ساخت طرح ریسندگی پشم گوسفند وجود دارد، افزود: هر گوسفند بین 1.5 تا 2 کیلو پشم دارد، با وجود اینکه 130 هزار دام در شهرستان وجود دارد، می توان این طرح را ساماندهی کرد تا مهارت خاصی ایجاد کنیم. . این شهر..

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: می توان با استفاده از دامداران بومی و دانش تعاون سفر شهرستان سمنان طرحی برای تغذیه دام ایجاد کرد.

ایجاد کارخانه های زیتون و انار برای فرآوری و حمل کالا در شهرستان

مسکنی بر راه اندازی کارخانه های زیتون و انار در این شهرستان تاکید کرد و گفت: هزار و 300 راننده در این شهرستان مشغول به کار هستند.

وی بیان کرد: راه اندازی شرکت تعاونی جمع آوری شیر در شهرستان رومشکان باید ایجاد شود چرا که توافق برای فروش شیر به کارخانه پگاه لرستان وجود دارد که این امکان وجود دارد و پگا نیاز به شیر دارد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می تواند با کنار گذاشتن این رویه ها کارگزاری توسعه جامعه در شهرستان رومشکان ایجاد کند، گفت: طبق قانون دولت می تواند حمایت کند و مردم هم اعلام کرده اند که حمایت می کنند و دولت هم حمایت می کند. پشتیبانی خواهد کرد. .

آنها محرک توسعه انسانی و اشتغال هستند

مشکانی در ادامه با بیان اینکه فرهنگ کار در این شهرستان ضعیف است و مردم توسعه و کار هستند نه دولت، افزود: در تورم 40 درصدی وام گرفتن 18 درصد سود محسوب می شود. .

در این تفاهم نامه با تاکید بر تامین نیازهای پسته کاران و زعفران کاران به صورت تعاونی و ایجاد تعاونی های کامیون داران و حمل آب در حاشیه رودخانه سیمره، گفت: باید تا دهه فجر ده شغل ایجاد کنیم و استفاده کنیم. زیرساخت های عید .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا