اقتصادی

تعیین رشد ۸ درصدی در برنامه هفتم توسعه

اخبار ایران من/لرستان نماینده مردم الیگودرز در شورای اسلامی با اشاره به رشد 8 درصدی در برنامه هفتم توسعه بر اهمیت پول، شغل و سایر تولیدات تاکید کرد.

محمد خدابخشی 29 آذرماه در نشست نقد و بررسی فناوران لرستان در خصوص موضوع علم و فناوری برنامه هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی که به صورت تقریبی برگزار شد، گفت: تمام برنامه های برنامه هفتم توسعه بوده است. . که شهریورماه سال گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد، فرمودند: اهداف باید بر اساس اصول اصلی برنامه هفتم توسعه باشد و ایده های خارج از این برنامه ها نیز قابل ارائه است، اما احتمال تصویب آنها وجود دارد. محدود. .

وی با اشاره به نرخ رشد 8 درصدی در برنامه هفتم توسعه بر اهمیت سرمایه گذاری، اشتغال و سایر دارایی های تولیدی تاکید کرد.

خدابخشی افزود: متأسفانه یکی از خلأهای موجود در کشور ما عدم آگاهی تجار و افرادی است که نحوه تنظیم سیاست ها و دلایل اقتصادی را دارند و این یکی از ضعف های نظام آموزشی ماست که نمی توان آن را به طور شفاف و منسجم توضیح داد. . برای هر دانشگاه یا موسسه آموزش عالی برنامه ای با دلایل موجه بنویسید امور مالی به مردم آموزش داده نمی شود.

نماینده مردم الیگودرز در شورای اسلامی با تاکید بر اصل 48 قانون اساسی که زمینه رشد مناطق مختلف کشور و مهارت های موجود در این مناطق را فراهم می کند، اظهار امیدواری کرد که قانون مفیدی در این زمینه ارائه شود. با بررسی اصول این جلسه برای توسعه مناسب کشور ایجاد می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا