اقتصادی

راهنمای انتخاب پکیج – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، یکی از مهم ترین و گرم ترین محصولات گرمایشی، بسته بندی است. پکیج کف و دیوار برای جایگزینی سیستم های گرمایشی قدیمی یا محفظه موتور طراحی شده است. این پکیج ها وظیفه تامین آب گرم و سیستم گرمایش را بر عهده دارند. امروزه برای صرفه جویی در هزینه و مصرف انرژی، بسیاری از خرده فروشان و خانه ها و حتی کارخانه ها از بسته بندی استفاده می کنند. این دستگاه محیط زیست را آلوده نمی کند به همین دلیل استفاده از آن امروزه در بین مردم رایج شده است. شاید یکی از دغدغه های شما خرید یکی باشد بسته بندی درست و بهترین برای رفع نیاز شما است، هایپر صنعت فامکو با داشتن متخصصین در زمینه گرمایش توانسته با مشاوره در انتخاب پکیج به مشتریان در انتخاب بهترین نوع پکیج و برند کمک کند. پس از دریافت مشاوره از کارشناسان همایش، اطلاعاتی در مورد این دستگاه ها ارائه کرده ایم.

همه انواع پک

این پکیج در دو مدل دیواری و زمینی در بازار موجود می باشد. پکیج های دیواری سوخت مورد نیاز را از برق و گاز تامین می کنند و این پکیج ها اغلب در منازل و ادارات با فضای محدود مورد استفاده قرار می گیرند. از طرفی پک های زیرین به صورت دوگانه سوز و گازوئیل طراحی شده اند که قابلیت نصب در موتورخانه ها و انبارهای کوچک را دارند. در اینجا ممکن است از شما سوال شود که کدام یک از بسته ها بهتر است. به همین دلیل برای اطلاعات بیشتر در زیر به توضیح انواع پکیج ها می پردازیم.

پکیج دیواری

یکی از پرفروش‌ترین سیستم‌های گرمایش داخلی، پک‌های دیواری هستند که در بیرون یا داخل خانه نصب می‌شوند و آب گرم خانه را تامین می‌کنند. پکیج دیواری برای خانه هایی با فضای محدود مناسب است. یکی دیگر از مزایای این دستگاه ها کاهش قابل توجه هزینه های سرمایه گذاری است. در زیر برخی از پکیج های دیواری را توضیح می دهیم:

با یک سیستم هوشمند برای حل مشکلاتی که به راحتی شما را از مشکلات آگاه می کند آماده شده است.

سیستم کنترل آب گرم در این دستگاه برای مواقعی طراحی شده است که کنترل میزان آب گرم خروجی ضروری است.

یک چراغ قوه با سیستم جرقه زنی خودکار که به شما کمک می کند بسته را به راحتی و به سرعت روشن کنید.

امکان استفاده همزمان از آب گرم خانگی و آب گرم وجود ندارد.

توانایی تامین آب گرم مورد استفاده ما و تامین گرمای لازم برای محیط در مواقع کمبود آب.

راهنمای انتخاب بسته

در انتخاب پکیج دیواری باید به موارد مختلفی توجه کرد. یکی از موارد بسیار مهم نوع بسته بندی است زیرا امروزه تنوع در بازار بسیار زیاد است. در میان بهترین پکیج های دیواری ساخته شده می توانیم بسته بوتان، شوفاژ کار، لورچ، ایساتیس، ایرفو، گلدیران، ویلانت و … با مشاوره و تماس با کارشناسان فنی هایپر اینداستری فامکو می توانید از هزینه پک های دیواری بیشتر مطلع شوید.

پایین بسته

پک‌های زمینی اغلب در مکان‌هایی مانند موتورخانه‌های کوچک نصب می‌شوند و می‌توانید همزمان از آب گرم خانگی و تجهیزات گرمایشی استفاده کنید. پکیج های کفی به راحتی نصب می شوند و به دلیل داشتن روغن در بیرون از خانه یا داخل انبار قرار می گیرند. این مدل پکیج برای خانه هایی با فضاهای بزرگ پیشنهاد می شود. بسته زیر شامل موارد زیر است.

دارای مخزن مخصوص آب گرم است که جریان گرما را افزایش می دهد.

یک سیستم جرقه زنی ساده و بی صدا برای روشن کردن بسته

برخلاف زمین، این سیستم فضای زیادی را اشغال نمی کند.

شما می توانید دمای بدنه خارجی دستگاه را کنترل کنید.

بله باید بگویم قبل از خرید پکیج کف باید با متخصص این محصول مشورت کنید. برخی از رایج ترین انواع قطعه زمین عبارتند از: پکیج ایران رادیاتورچدنی ایرفو، گرم ایران، دابو صنعت و شوفاژ کار ذکر شده است.

راهنمای انتخاب بسته

انواع مبدل پکیج دیواری و کفی

بسته شامل چندین مبدل است. پکیج تک مبدل فقط از یک بخاری اصلی تشکیل شده و آب گرم و گرمایش را با یک مبدل تامین می کند. اما پکیج دو مبدل مجهز به دو مبدل صفحه نمایش بزرگ است. سه پکیج اینورتر نیز شامل یک اینورتر بزرگ، یک اینورتر صفحه آب گرم و یک اینورتر صفحه آب گرم استخر می باشد.

نکات مهم در انتخاب پکیج دیواری و زمینی

در انتخاب پکیج ها باید به عواملی مانند اندازه ساختمان، میزان آب مصرفی، محل قرارگیری دودکش، هوای مورد نیاز برای احتراق توجه کرد. مشاوران مجرب شرکت هایپر ایندستری فامکو می توانند به شما در انتخاب پکیج مناسب کمک کنند. لازم به ذکر است در این کار برای نصب پکیج و سرویس دهی سالیانه پکیج باید از افراد متخصص در این کار استفاده نمایید تا از آسیب دیدن آن جلوگیری شود.

امروزه انتخاب پکیج مناسب مخصوصا برای منزل کار بسیار دشواری است. زیرا برای انتخاب درست باید به فاکتورهایی مانند کیفیت، رنگ، طول عمر، قیمت مناسب، محدوده دما و … توجه کرد. هایپر صنعت فامکو با سالها تجربه در ارائه خدمات پکیج و بکارگیری کارشناسان و مشاوران فنی در این زمینه قادر به رفع دغدغه های شماست.

این مقاله جنبه تبلیغاتی دارد و رسانه آنلاین هیچ نظری در مورد محتوای آن ندارد.

دکمه بازگشت به بالا